streda 25. septembra 2013

Colafit - výživový doplnok


O výrobku:
- zloženie: čistý kryštalický bovinný lyofilizovaný kolagén, čistoty 99,9%. Minimálny rozmer 9x9x6 mm, 8 mg. Výroba Colafitu je zložitá, prosíme ospravedlňte nepravidelný tvar štvorčekov. (Tak toto písali asi pre Monka.)
- použitie: 1 kocku denne ráno na lačno, minim. 10 min. pred jedlom počas 2-3 mesiacov. Užívanie 2x ročne zopakovať. V prípade potreby užívať trvalo.
- skladovanie: Pri izbovej teplote, na suchom a tmavom mieste.
- upozornenie: Prípravok nie je vhodný pre deti. Skladovať mimo dosahu detí! Vhodný aj pre diabetikov, pre tehotné a dojčiace ženy. Nepoužívať ako náhradu stravy. Neprekračujte odporúčané denné dávkovanie.

Môj názor:
- pukali mi kolená, lakte. Všetko, čo mohlo. V lekárni mi odporučili toto. Povedali mi, že v mojom veku mi to stačí užívať raz za rok. Cena ma trochu dostala 14,90 je podľa mňa kuštik dosť, ale zase, ak to pomôže. Minulý týždeň v stredu som to doužívala a zmeny cítiť, počuť.







- už pukam menej
- nemá to nijakú chuť
- je to ako by ste jedli kúsky vaty alebo polystyrénu
- ráno som sa zobudila, napichla na špáradlo a zjedla. Napichovalo sa to (skoro) jednoducho, lebo z jednej strany to má také výbežky a v strede je dierka. Potom som počkala 10 min a išla som raňajkovať. Nič zložité.





- cena (14,90)
- neprestalo to pukať úplne, ale je to lepšie ako predtým
- je do na dlhšie a kto má deravú hlavu, že sa najskôr naje a potom si to dá alebo že si to zabudne dávať, tak je to zbytočné. (Čudujem sa, že ja som to užívala bez prestávky a všade som to nosila so sebou.)

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...