piatok 20. septembra 2013

Piatkovy veget s Dharmou a Gregom

Dharma a Greg



Greg Montgomery - bohatý právnik. Príťažlivý. Inteligentný. Nehovorte mi, že by ste nechceli takého chlapa.
Dharma - trochu uletená, ale pekná baba z bláznivej hipisáckej rodiny. Občas má zvláštne nápady, ale život s ňou nikdy nie je nuda. Napríklad, že kúpila svojmu psovi psa :D Nezdá sa vám to bláznivé?

Gregovi rodičia sa dajú opísať jedným slovom - snobi, ale po čase sa na nich niečo nalepí z ich nevesty a jej hipis rodičov a potom to ešte len bude sranda.
Pete a Gregova sekretárka sú tiež úžasné duo v jeho práci. Nie som si istá, čo tam vôbec robia. Hlavne jeho sekretárka, keď od nej niečo potrebuje je dosť mimo. Lakuje si nechty alebo robí inú veľmi dôležitú úlohu.
S hereckým obsadením som veeeeľmi spokojná. Na hlavných hrdinov sa dá pozerať od rána do večera.


Pamätáte si tento seriál? Pozerali ste ho? Ak nie nikdy nie je neskoro si ho pozrieť.
Pekný víkend. Dúfam, že ja ho strávim pri blogu, keďže Polku mám na liečení a pripravím kopec nových a zaujímavých článkov. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...