štvrtok 9. decembra 2021

Catherine Coulterová - Nevesta v prestrojení


Anotácia:
Keď mladý šľachtic Grayson St. Cyre vyhovie prosbe svojich pratiet Maude a Mathildy a poskytne im ubytovanie vo svojom londýnskom sídle, nemá najmenšie tušenie, ako veľmi tento krok zasiahne do jeho života. Staré dámy sprevádza sluha, mládenec, ktorého všetci volajú Šialený Jack. V skutočnosti sa v tomto mužskom prestrojení skrýva pôvabná dievčina Winifrede, ktorej Maude s Mathildou pomohli utiecť pred jej otčimom. Sir Henry totiž plánuje vydať Winifrede za jedného zo svojich zhýralých priateľov a podeliť sa s  ním o jej veno...
O knihe:
original - Mad Jack
- 4. časť zo série - Nevesty:
Nechcená nevesta; Neskrotná nevesta; Bohatá nevesta; Nevesta v prestrojení; Divoká nevesta; Farárova nevesta; Pendragon; The Sherbrooke Twins; Lyon's Gate; Wizard's Daughter; The Prince of Ravenscar
obálka - celkom pekná. Páči sa mi ta záhrada, aj jej šaty, aj slečna a aj tie jej vlasy. Pekná.
dej sa odohráva - Londýn; 1811

Moje pocity:
- ? - 9. september 2020
- trafte ma už niekto po hlave zato, že si nerobím poznámky popri čítaní. Toto je hrozne utrpenie čítať niečo viackrát a snažiť sa o tom niečo napísať. S niektorými knihami je to celkom jednoduché, ale niektoré sú dosť trápenie a toto je jedna z nich.
- Winifrede chcel jej nevlastný otec vydať za svojho priateľa, aby sa dostali k jej peniazom. Väznil ju, nedával jej jesť... Bol to hrozný človek. Našťastie sa jej podarilo utiecť a Maude s Mathildou jej pomohli. Ale vďaka ich pomoci do toho zatiahli aj Graysona, ktorý potom chudák nemal na výber a musel sa o všetko postarať.
- tie "jej tety", teda skôr jeho pratety, Maude a Mathilda, mi prišli trochu bláznivé, ale boli podarené
- v tejto knihe potešila autorka namiesto psičkárov, ktorí majú už dosť kníh, milovníkov mačiek. Hlavný hrdina mal svoju milovanú mačku Eleanor. Dokonca s ňou aj spával a bola tam na začiatku spomínaná celkom dosť. Potom tam boli spomínané ešte nejaké preteky mačiek alebo niečo podobné. Mám celkom rada zvieratá v knihách, aj keď tu mi to prišlo trochu zvláštne. Väčšinou sú ženy na zvieratká a keď už chlap, tak ten buď kone alebo psy. Ale prečo nie aj mačky.
- bolo tam veľa postáv alebo skôr bolo tam spomínaných veľa ľudí. Hlavní hrdinovia z ostatných kníh. Keď človek číta celú sériu postupne a naraz je to fajn, ale takto som v tom mala trochu chaos.
- kniha bola napísaná fajn, ale nejako mi to prišlo také nijaké. Rýchlo ju odhalil, nahrnulo sa tam kopec "cudzích" ľudí. Čítať to po poradí a naraz asi by som sa z toho tešila, ale takto som z toho mala len bordel a zmätok v hlave.
- Sinjun a Colin z knihy Bohatá nevesta. Sinjun bola živel. Hneď ako prišla na scénu kniha ožila.
- v tejto knihe sme sa stretli aj s Helen Mayberry, ktorá mi tu prišla trochu ako mužatka. Tej patrí kniha Divoká nevesta. A ešte kopec iných postáv.
- prišlo mi to ako príbeh všetkých ostatných a aby sa nepovedalo, tak tam boli aj "Jack" a Grayson.
- dialo sa tam toho veľa. Okrem toho blázninca s vedľajšími postavami (hrdinami z ostatných kníh), tam bola jej sestra, ktorú museli dostať od jej nevlastného otca, ktorý bol zlý. Zistilo sa tam, že Jack a Graysona niečo spája (bola som zvedavá ako sa to vyrieši).
- kniha bola zaujímavá, dala sa čítať, aj keď som mala pocit, že čítam nejakú zlú telenovelu
- táto autorka je celkom dobra, ale tu to asi trochu prehnala s tým, že do knihy zapojila tak veľa postáv a spravila to dosť chaoticky. Je to škoda, lebo to malo určite svoj potenciál, ale odviedlo to dosť pozornosť od hlavných hrdinov z tejto knihy.
- dej nebol zlý, ale prišiel mi trochu dosť chaotický. Neviem, či by som ju čítala viackrát, ale určite ju môžem odporúčať. Ale ako vždy čítajte knihy po poradí. Hlavne v tomto prípade si knihu viac užijete. Možno by som jej dala len dve pusinky, ale zase nepríde mi až taká zlá.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...