štvrtok 29. mája 2014

Catherine Coulterová - Divoká nevesta


Anotácia:
Obľúbená sága o šľachtickom rode Sherbrookovcov pokračuje ďalším dielom, v ktorom sa naplno prejavila autorkina schopnosť vytvárať svojrázne a nezabudnuteľné postavy.
Helen Mayberryová, vysoká modrooká plavovláska, je nielen obdivovaná krásavica, ale aj rozhodná, cieľavedomá žena, ktorá pevnou rukou vládne vo svojom hostinci. Jej najväčšou túžbou je nájsť záhadami opradenú čarovnú lampu kráľa Eduarda. Je to jej jediná vášeň, pletky s mužmi nemajú v jej živote miesto. Keď však Helen stretne Spensera Heatheringtona, známeho londýnskeho zhýralca a zarytého starého mládenca, preskočí medzi nimi zvláštna iskra a rozohrá sa neľútostný mužsko-ženský súboj...

O knihe:
original - The Courtship
- 5. časť zo série - Nevesty
Nechcená nevesta, Neskrotná nevesta, Bohatá nevesta, Nevesta v prestrojení, Divoká nevesta, Farárova nevesta, Pendragon, The Sherbrooke Twins, Lyon's Gate, Wizard's Daughter, The Prince of Ravenscar
obálka - nie je zlá, ale ani bohvieako pekná. Možno keby nebola tá obloha taká moc ružová bolo by to krajšie.

Moje pocity:
- začiatok ma dostal. Musela som čítať a čítať. Aby sa v knihe bavili o sexuálnych (trochu sado-maso) praktikách, ale aby to bolo vtipne a zaujímavo podané som ešte nezažila a ešte na začiatku knihy. Už sa mi stalo, že som čítala takú knihu, ale bola dosť vulgárna, čo ja nemusím, ale toto bolo naozaj dobre napísané.
- milujem záhady a tu jednu máme - lampa kráľa Eduarda. O lampe tam bolo toho dosť napísané a zaujalo ma to.
- hlavná hrdinka vlastní krčmu, nie je chudobná, ale bohatá, čiže na to nie je odkázaná, tak to som bola zvedavá čo to, ako to a nesklamalo ma to. Aj keď podľa mňa to bolo trochu prehnané, že Helen ich tam bila hlava-nehlava. To už sa mi zdalo trochu moc.
- keď sa Spenser zamiloval, teda keď prišiel nato, že sa zamiloval zdalo sa mi, že sa zbláznil a prišlo mi to trochu trápne/divné to jeho vystrájanie.
- táto kniha nie je určite pre puritánov. je tam dosť reči o sexe, mučiace techniky, ale žiadne prasačinky.
- občas som až neverila, že to písala žena. Neviem prišlo mi to dosť o sexe, až veľa. Ale ja s tým problém nemám, tak pohoda.
- potom sa to tam zamotalo, aj s tou lampou aj so staro-novým objavom na scéne a prekvapilo ma to, že fúha. Ale ku koncu sa mi to zdalo už moc prehnané.
- páčilo sa mi ako Helenin otec miešal nápoje. Teda všetko zo šampanského. Bol tam taká vtipná postavička.
- musím povedať, že začiatok sa mi páčil viac a ten koniec to trochu pokazil, ale aj tak je to dobrá kniha.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...