štvrtok 11. novembra 2021

Charlotte Hughes - Pôžička pre milionára


Anotácia:
Meradlom bohatstva nemusí byť len výška bankového konta, ale aj dobrota srdca.
Čerstvá absolventka medicíny Billie Fosterová nastúpila na svoje prvé miesto v malom vidieckom mestečku. Ordinuje tu jediný všeobecný lekár, uhundraný starý pán, ktorý si za roky praxe osvojil svojrázne maniere aj v práci.
Billie však nemusí prekonať len jeho odpor k novinkám lekárskej vedy, ale sa aj vyrovnať so šarmom príťažlivého pacienta Corda Buforda, pre ktorého je nová lekárka dráždivou výzvou.
O knihe:
original - Kissed by a Rogue
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - ku knihe sa hodí, ale mne príde trocha divná
dej sa odohráva - Ruckers, Georgia (USA); roky netuším, ale keď boli jej rodičia puritáni voči tomu, že spolu spali, tak to muselo byť dávnejšie, ale nič historické

Moje pocity:
- ? - 2. september 2020
- Billie (28) práve vyštudovala školu a nastúpila ako doktorka v zapadákove. (Pripomínalo mi to seriál Doktorka z Dixie.)
- doktor Barnaby, ktorého mala nahradiť bol síce dobrý lekár, ale už zrejme potreboval oddych, aby ho nahradila svieža krv alebo aspoň, aby s ním pracoval niekto, kto poznal aj modernú medicínu nie len "lieky zadarmo". Billie predpisovala lieky ako mestská doktorka a on predpisoval kuchynskú soľ a podobné "vychytávky" ako skúsený vidiecky doktor. Ale aj to bolo zaujímavé. Keď nemali ľudia peniaze každá rada "zadarmo" musela byť dobrá. Ale aj jej pohľad na vec bol zase svieži a taký "nezúčastnený", takže videla aj to, čo on prehliadol.
- Cord mi pripadal ako arogantný, bohatý synáčik. Už od začiatku sa k nej tak správal, ako keby ju chcel dostať, pohrať sa a odhodiť. Prišiel mi taký slizák. Ale potom sa to zase zmenilo a stal sa z neho až príliš zamilovaný blázon-ko. Aj to mi prišlo až príliš. Ale bol zlatý.
- Billie sa stala doktorkou kvôli bratovi, ktorý zomrel na leukémiu. Chcela mu zachrániť život, tak čítala všetky možné knihy, síce sa jej to nepodarilo, ale stala sa z nej lekárka, ktorá bude pomáhať iným, Ale bol tam ešte aj iný dôvod...
- Billie zistila, že pár jej pacientov trpí bronchitídou a všetci pracujú v textilke, ktorá patri Bufordovcom a keďže doktor Barnaby tomu neveril, tak to musela riešiť s Cordom, takže tu máme také menšie pátranie po tom, čo je príčinou, že sú tí ľudia chorí. Taká mini "detektívka". To sa mi páčilo. Trošku mi to pripomínalo Sandru Brown.
- keď tam prišli jej rodičia, tak to začalo byť divné. To ako sa zachoval Cord aj to ako sa správala Billie. Bolo to dosť pritiahnuté za vlasy.
- postáv tam nebolo veľa takých čo by som si zapamätala. Okrem nich dvoch, doktora Barnabyho, riaditeľa ich textilky, jeho otca a jej rodičov, tam boli len také menšie vedľajšie postavy.
- kniha sa mi aj páčila, aj nie. Bola taká, fajn prečítala som si, ale nič výnimočné. Čítala som aj lepšie, aj horšie.
- odporúčam prečítať. Prečo nie. Ale za mňa raz stačilo.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...