piatok 22. februára 2019

Piatkový veget - trochu viac časti (2. časť)

V prvej časti tejto mini série som Vám predstavila 2 seriály a teraz Vám prinášam ďalšie dva seriály, pri ktorých ma mrzelo, že nemali viac časti.

Terranova

Elisabeth (matka), Skye, Josh (syn), Zoe (dcéra), Jim (otec), Maddy (dcéra), Nathaniel, Mira, ?
ešte mi tam chýba Mark, to bol taký cukríček 


- rok 2011
- 1 séria
- cestovanie v čase / priestore a dinosaury. Čo by som si ja s detským vysneným povolaním paleontologička mohla viac želať? Asi viac častí.
- dokonca mi moja bývala učiteľka angličtiny povedala, že baba, ktorá hra Maddy bola u nás na škole na výmennom pobyte medzi školami. Ja si ju však veľmi nepamätám.
- medzi Maddy a Markom sa začal vyvíjať celkom pekný vzťah
- malá Zoe bola podarená (mali ste chuť sa o ňu starať), ale zároveň bola aj múdra a šikovná ako jej staršia sestra, ale asi to mali v rodine. Teda okrem brata. Niežeby nebol múdry a šikovný, ale prišiel mi ako čierna ovca rodiny. Stále vyhľadával nejaké problémy.
- väčšinou ma nudia postavy, keď sú manželia. Radšej mám, keď k sebe ešte len hľadajú cestu. Ale pri týchto dvoch mi to nevadilo, lebo obaja boli niečím zaujímaví a zdalo sa mi, že po toľkom čase tiež k sebe hľadajú cestu. Keďže Jim bol dosť dlho v base, lebo si spravili o jedno dieťa navyše, čo bolo zakázané a Elisabeth sa musela sama starať o deti.
- nie je to tam úplne idylické ako som si myslela. Opustia otrávený svet a prídu do krásneho nového sveta. Možno na prvý pohľad. Okrem nebezpečných zvierat sú tam aj šiestaci, ktorý majú niečo za lubom. Zničiť Terranovu, ovládnuť ju alebo sa vrátiť späť?
- Jim bol dlho vo väzení, takže si zase musí zvykať nato byť hlavou rodiny. Rebelujúci syn, skoro dospelá dcéra, od ktorej musí odháňať nápadníkov a malá dcérka, ku ktorej si musí nájsť cestu, lebo si ho nepamätá.
- otec policajt, matka doktorka a tri deti - celkom pekná rodinka ale bolo tam aj veľa iných postáv
- zdalo sa mi, že každá časť mala nejakú zaujímavú zápletku, aj nejaké hlbšie zápletky, ktoré sa pomaly rozplietali. Napríklad kto je donášač a prečo. Čo je to s tými šiestakmi... Ale ďaleko sa to nedostalo. Prvá séria bola podľa mňa dobrá a bola ako keby takým predjedlom predtým, než nám naservírujú hlavné jedlo, ale k tomu sme sa už nedostali. Keďže prvá séria bola zakončená zaujímavo, ale druhá sa už nekonala.
- dobré postavy, zaujímavé prostredie. Páčilo sa mi to, len škoda toho rýchleho ukončenia.
- tento seriál mi príde taký skôr oddychový. Bojuje sa tam, ale nie je to nejaké extrémne akčné. Sú tam aj nejaké zápletky, je tam dôležitá aj spojitosť, aby ste pochopili niektoré veci, ale nie je to také, že musíte nad tým siahodlho premýšľať. Príde mi taký dobrý oddychový seriál, na ktorý sa dá pozerať, či už kvôli hercom, zvieratám alebo prírode, ale samozrejme ani dej nezaostáva. Aj keď nie je úplne taký prešpekulovaný. Je jednoduchší, oddychový. Podľa mňa už keď vedia, že seriál nebude mať ďalšie časti mohli by dať jednu poslednú, také niečo ako celovečerný film a spraviť k tomu ukončenie. Vždy sa dá s novou sériou nejako pokračovať, ale keď už nechcú mohli by tam aspoň všetko pekne vysvetliť a ukončiť. Možno, že by to bol celkom nářez dať tak veľa informácii a deju do jedného "filmu", ale nemuseli by sme rozmýšľať - A čo bolo ďalej? Ale možno je to blbý nápad.


Zoo

Chloe, Jackson, Mitch, Jamie, Abraham

- 2015-2017
- 3 série
- mňa dostala už prvá časť
- postupne to možno naberalo takú povahu, že mleli z posledného, ale mne sa to aj tak páčilo. Zaujala ma myšlienka, čo by sa stalo, keby sme neboli na vrchole potravinového reťazca. Čo keby sa zvieratá vzbúrili a ovládli svet? Čo keby už neboli žiadne deti? Čo by bolo keby...?
- 3 série nie je až tak málo. Hlavne, keď niektoré seriály majú len jednu, ale v tomto seriály sa stále niečo dialo a už keď som si myslela, že ok koniec, tak zase tam scenáristi priniesli nejakú zaujímavú zápletku.
- jedna vec ma, ale mrzí. Smrť hlavnej postavy, ktorá mi bola dosť sympatická. Potom hlavné postavy, ktoré už mali od prvej časti predurčené, že skončia spolu, tak sa im to moc nedarilo. Asi ma skôr štve to, že seriál nebol podľa toho ako by som ho napísala ja, ale nebolo to zlé. Dokonca to bolo zaujímavé.
- páčili sa mi tam hlavné postavy. Vytvorili ako keby takú vlastnú rodinku a držali spolu.
- prvé dve série sa mi páčili, aj keď tam umrela moja obľúbená postava, ale tretia séria mi prišla dosť o ničom, ako snaha bola, ale oproti prvým dvom to bola slabota. Aj ten záporák bol taký pritiahnutý za uši. Vždy zvíťazil a vedel všetko... Nemala by som problém uveriť aj tejto sérii, ale až tak ma nezaujala. Aj ten Mitchov zaťko bol taký odkundes nesympatický. Vzhľadom na jeho rodičov by som čakala, že to bude väčší fešák.
- tretia séria nebola zlá, ale už to nebolo ono. Stále vyhrával záporák. Ako mohli byť hlavní hrdinovia stále porážaní takou... Ale ok, keby som to aj prekusla a pár zaujímavých momentov by som tam našla, tak ma posledná séria neohúrila a z časti som aj rada, že to skončilo. Síce to ostalo dosť otvorené, ale čo už. Možno by bola štvrtá séria lepšia, ale nie som si istá. To sa už nedozvieme, ale seriál stojí za pozretie. Prvé dve série určite a tretia sa s nimi zvezie.


Videli ste niektorý z týchto seriálov? Páčil sa Vám? Možno sú to fakt braky, ale mňa niečím zaujali.
Prajem krásny víkend :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...