sobota 19. júla 2014

Ranč pod Babicou

V sobotu sme sa boli povoziť na motorke na Bojnú. Presnejšie na Ranč pod Babicou. V pláne bol guláš. Bola tam súťaž vo varení gulášu a keďže sme si mysleli, že bude už navarené a my sa prídeme len najesť od raňajok sme nejedli. Keď sme tam prišli varenie bolo ešte len v začiatkoch. Našťastie jedlo tam nechýbalo a dali sme si guláš, cigánsku v žemli a ja kuracie prsíčka. Jedlo bolo chutné a obsluha veľmi milá. Napapaný sme sa šli poprechádzať, aby nám vytrávilo.


súťažiacich bolo hojne

Celý čas tam vyhrávala živá hudba. (Na mňa trochu nahlas. Cítila som sa ako na diskotéke, len s ľudovou piesňou v ušiach. Ale hrali dobre.)


Po jedle sme sa boli najskôr pozrieť na pána, ktorý vyrezával z dreva. Bolo zaujímavé vidieť niečo takéto naživo. Všade naokolo lietali piliny. Pánko tam mal vystavené svoje diela, ktoré boli pekné a neboli ani drahé, keď si vezmete, že to bola ručná práca a ešte s motorovou pílou.

čakala som, že tej sove odfikne ucho, ale zjavne to mal v rukách

zaujímalo by ma či ten pán aj niečo predal


Čo by ste si vybrali? Ja asi toho srnčeka, tú sovičku naľavo alebo v strede alebo tú na ďalšom obrázku napravo, ale asi by som sa bála dať si ich na záhradku, keďže kradnutie je niekde asi vedľajší príjem, ale o tom som nechcela. Takáto socha sa jednoducho pýta do prírody nemyslíte?


Potom sme nabrali smer zvieratká.


Zaujal ma Hotel California, aj by som sa ubytovala, len som si nie istá, či by som tam chcela ostať navždy a nikdy neodísť. (Aj keď ubytovanie je to zaujímavé.) Pripomenulo mi to Eagles - Hotel California. Tú pesničku milujem.


Bol tam aj rybník, kde si môžte chytiť rybu a oni vám ju buď ukuchtia alebo si ju môžte zobrať domov.


Bolo tam veľa vyrezávaných sôch a lavičiek.


Majú tam veeeeľa, veeeeľa zvierat, ale popravde ja si radšej zájdem do ZOO a tam sa pozriem na zvieratá. Príde mi, že v ZOO (napríklad v Bojniciach) majú tie zvieratá väčší výbeh, priestor na žitie ako bol tu. Neviem mám z toho také zmiešané pocity. Bolo tam pekne, ale aby mali levy na vode? Čo je mačka ryba? Nie som si istá, ale podľa mňa sa mačky boja vody, takže tam by mi prišli logickejšie kačky ako mačky. Ako to majú napríklad v Bojniciach.
Takisto aj výbeh pre medveďa alebo tchora mi prišiel malý a našlo by sa viac zvieratiek, ktoré by prijali väčšie bývanie.

Aby som len nekritizovala, že malé výbehy a bla, bla bolo tam pekne a dieťa by som tam zobrala pozrieť sa na zvieratká, takže tam zoberiem aj Vás :)
Tu ich máme.

Klokan Bennettov

Bažant Diamantový, Prepelica Poľná, Bažant Zlatý
(sa mi machruje, keď som si niektoré názvy pre Vás pofotila:)

toto bude asi Emu

tam boli lev a levica


DiKobraZ
Nemá chutný pohľad? Ako keby mi hovoril: "Vezmi ma domov."

Medveď chudák sa tam prechádzal hore-dole okolo vody.
Asi tam toho pohybu veľa nemá, ani vody, ale tak aspoň sa neutopí.

Cica-mica mala všetko v paži a lehnila. Tiger je krásne zviera.
Ako malá som chcela chovať takéto mačičky ako domáce zvieratká.

Chutná malá opička. Opičku zase chcela chovať maminka.
Ževraj by ju obliekala, maznala... Teraz mazná Piňďuša, ale aspoň, že ho neoblieka.

zajace už mali asi po a oddychovali

Korely chová aj ujo. Páči sa mi to ich žlté číro.

"Haló. Je niekto doma?" Surikaty sú proste na zjedenie.

Sprievodkyňa po mini ZOO. Len neviem, či si nepomýlila stranu plotu a nebola na opačnej.


vypĺzla ťava

oslík, ale nerozprával :/

a táto ťava to už má za sebou. Srandujem. Aspoň dúfam.

"Nerušiť. Spím." Škótsky horský dobytok.

"Zdravím. Prišli ste si ma obzrieť? Tak si Vás trochu poobzerám aj ja." Lama Alpaka

Schovaný, neschovaný idem.

Krkavec Čierny. Krásny vták.

Ja a surikaty. Podľa mňa sú to podarené zvieratká a kľudne by som s nimi aj bývala.

Ja a slimák. No nie je chutný?

Na detskom ihrisku mali viac než, len tohto slimáka. Hojdačky, trampolínu, preliezky, lavičky pre rodičov... Pre rodinky s deťmi určite dobré miesto na výlet, ale nie len pre nich.

a nechýbal tam ani strážca Indián

Aký by to bol moto-výletík, keby som Vám nejaké tie motorky neukázala? Tak nech sa páči.








ach tie detaily

Milujem detaily. Aj vy?

Všimli ste si tú prilbu ala lebka?

páčia sa mi takéto kresby na motorkách, ale aj kamiónoch a vlastne všade

Keďže večer sme mali ešte rande s Priateľovými kamarátmi v Unisporte ("nový" podnik u nás, kde je bowling, biliard, motokáry, veľa miesta na sedenie, varia tam a je tam aj iné športové vyžitie), ale keďže chlapcom sa tam motokáry nepáčili a veľa tam šmýkalo a boli pomalé a tak ďalej tak...
Pokračovanie nabudúce. Presnejšie zajtra. Pridám článok kde sa boli chlapci povoziť plus ešte nejaké iné fotky.

Dúfam, že ste tu dávku obrázkov prežili a že sa Vám s nami na výlete páčilo a pridáte sa aj nabudúce. Možno aj naživo :)

Prajem Vám krásnu sobotu. Ja ju trávim blogovaním, ale zajtra si to hádam vynahradím výletíkom. Dúfam, že vy si užívate slniečko a pekné počasie niekde vonku aj za mňa :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...