streda 30. júla 2014

Meagan McKinneyová - Honba za šťastím


Anotácia:
Dve chudobné priateľky si zarábajú na živobytie ako vyvolávačky duchov. Mladý Edward ich podvod odhalí, ale kým ich stihne verejne znemožniť, do jednej z nich - Lavinie sa vášnivo zaľúbi. Druhá dievčina nájde šťastie v náručí bohatého vojvodu.

O knihe:
original - The fortune hunter
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - obrázok nie je zlý, aj modrá je dobrá, ale je to stále tá moja "obľúbená" séria obálok

Moje pocity:
- myslela som si, že anotácia toho prezrádza viac ako by mala, ale vôbec nie. V knihe toho bolo dosť a zase potrebovali sme poznať hlavných hrdinov.
- poznámka autorky na začiatku ma zaujala. Píše tam o dvoch prvých špiritistkách. Takéto zaujímavé info ja môžem. Ja totiž na duchov a podobné veci verím.
- asi práve preto, že nato verím ma začiatok moc nebavil. To podvádzanie a tak. Ale zase aspoň sme sa dostali do zákulisia a zistili ako sa to robí/robilo.
- v polovici mi už hlavný hrdina liezol na nervy a stále som nechápala, či je Edward alebo Eduard. Väčšieho ch..a hlavného hrdinu som ešte asi nezažila.
- príbeh ma zaujal, lebo bol taký iný, ale nepochopila som ako sa tí dvaja mohli do seba zamilovať. Asi pri každom rozhovore jej hovoril, že je pobehlica, menej cenná a podobné veci na "zamilovanie". Nechápem ako ho mohla chcieť bez toho, aby si to on pooooooooriadne vyžehlil, ale jemu by už nepomohol asi ani kilový diamant.
- od polovice to bolo zábavné
- pri istej pasáži na chodbe som sa dobre zabávala, len škoda, že mu Lavinia tú knihu neotrieskala o hlavu, aj keď škoda knihy by to bolo.
- Hazel mala romantickejší vzťah a dokonca aj Daisy mala romantickejší vzťah ako hlavný hrdinovia.
- Edward celú (skoro celú) knihu bol ako kretén. To jeho správanie/povaha mi liezli na nervy. Najhorší hlavný hrdina ever. (A ešte som na neho vyplytvala celú čokoládu.)
- dvojíc tam bolo ako maku v makovici. Na mňa až trochu moc. Mám rada happy endy, ale až taká naivná zasa nie som. Kľudne by sa to dalo, aj do dvoch kníh, aj keď to by bolo zložitejšie, keďže skoro všetci sa zamilovali na jednej lodi, v tom istom čase, ale niektoré páry by som brala ako hlavných hrdinov. (Asi radšej ako týchto dvoch.)
- najviac citu medzi hlavnými hrdinami bolo tuším v poslednej kapitole
- kniha bola dobrá, ale aby boli vedľajšie dvojice zaujímavejšie ako hlavný hrdinovia? To už je čo?

Za mňa:

4 komentáre:

  1. Ja teraz najnovsie citam There is cake in my future, co je taka pekna romanticka kniha, ktora aj pobavi :) urcite odporucam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. trochu som ju googlila, ale nepodarilo sa mi ju nájsť v slovenčine :( a s mojou angličtinou by som ju momentálne nedala, ale pokračuj v tipoch na anglické knižky a ja budem nútená sa k angline dokopať :D Ale inak ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  2. Ech, to som veru čítala, aj keď si vlastne nespomínam, čo som si o tom vtedy myslela. Iste však nič lepšie ako o Tajomnom smaragde - najlepšej autorkinej knihe. Čítala si?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tajomný smaragd som ešte nečítala, ale teraz si dávam pozor nato, čo čítam a asi si budem vyberať len známe / overené autorky, lebo momentálne mám rozčítanú knihu, ktorá ma zabíja a to som chcela dať šancu novej autorke :/ Neviem sa dokopať ju dočítať a naťahujem to ako gumu v trenkách, už len čakám kedy praskne a pôjdem si čítať niečo pekné a historické :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...