piatok 29. marca 2013

Piatkový veget

Včera sme boli s frajerom v Piešťanoch, tak trochu pracovne (on), tak trochu na nákupy (ja). Nakoniec to však dopadlo, tak že jediné čo sme kúpili bola decká knižka pre frajerovho synovčeka (už stihol prečítať prvé stránky, prvácke čítanie je také zlaté :) Piešťany síce sklamali ale rekapitulácia za tento mesiac bude celkom príjemná (nákupy asi aj na niekoľko mesiacov dopredu).Takže v najbližších dňoch môžte čakať nejaké tie novinky v knižničke, šatníku a iné drobnôstičky.

Vráťme sa k piatkovému vegetu. Dnes sa tu z toho vykľulo stretnutie sympatických chalanov, mužov...

Film:
Street dance 3D
- je to trochu staršia vecička a každý ju už zrejme videl. Ale pre mňa je to novinka. Áno, hanbím sa ale ja a tv, či kino nie sme moc kamaráti. Skôr si filmy sťahujem a tak pozerám. Aby som nezabudla baleťák bol eňo ňuňo :D



Seriál:
Vtierka Castle / Castle
- tak z tohto chlapa nemôžem :D Mať ho doma... :)
Na martinuse nájdete aj knihy z tohoto filmu (tu). Ešte ich nemám ale počula som, že nie sú nič moc, teda oproti filmu, ale ja pokým neskúsim tak nesúdim.



Hudba:
Eros Ramazzotti
- keďže pre tohoto chlapa mám slabosť :D a priznávam sa k tomu, nevedela som si vybrať, ktorú pesničku sem pridať. Tak je ich tu trošku viac.

- 9. mája bude v Blave (a keby kradnem idem na neho).







Prajem krásny predĺžený víkend. Ešte krajšiu 1. aprílovú Veľkú noc (možno zasneženú, možno nie). Ako budete víkendovať? Ja možno niekde vonku a možno zahrabaná v perinách pri knihe. Uvidíme :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...