nedeľa 24. marca 2013

Georgette Heyerová - Diablovo plemeno



Anotácia:
Rozvážna a bystrá Mary Challonerová je presvedčená, že skazený, zlomyseľný Dominic Alastair, markíz z Vidalu, sa s jej sestrou Sophiou napriek matkiným intrigám nezamýšľa oženiť. Rozhodne sa, že zachráni sestrinu povesť a dá rozmaznanému markízovi poriadnu príučku. Ani vo sne jej však nenapadlo, že sa jej rozzúrený šľachtic pomstí únosom! Keď sa v ňom konečne prebudí zodpovednosť a uvedomí si, že uniesol nevinné, počestné dievča, navrhne jej sobáš. Ale čo sa stane, ak si Mary dovolí hrdého a očareného markíza odmietnuť?

O knihe:
- 2. časť zo série Alastair-ovci.
Vojvodova pomsta, Diablovo plemeno, An Infamous Army (u nás zatiaľ táto kniha nevyšla)
- Obálka sa mi veľmi páčila. (Takéto ja môžem:)

Moje pocity:
- Nečakala som, že táto kniha bude taká dobrá. Najskôr som si prečítala Vojvodovu pomstu (tu). Nebola zlá, ale táto sa mi zdala lepšia.
- Na začiatku mi prišlo nechutné ako Vidal zastrelil človeka, aj keď zlodeja a nechal ho tam len tak ležať na ceste. Ako vždy pripísala som to danej dobe. (Plus diabolským rodičom. Nie len otec, ale aj jeho matka má v sebe niečo kruté.)
- Hlavný hrdina, aj hrdinka mi boli sympatický. Mary chce zachrániť svoju (naivnú a hlúpučkú) sestru, až tak veľmi, že na svoju povesť poriadne nemyslí. Dostane sa do pazúrov markíza z Vidalu. A to doslova, keď ju chytil pod krk bol mi dosť nesympatický, ale mal smolu. Mary nie je ako jej sestra, ale má odvahu aj jazyk, ktorý je riadený rozumnou hlavičkou. Dominic Alastair si užíva hýrenie, ženy, duely, vie narábať s pištoľami ale aj s kordom. Nefalšovaný syn svojho otca. Preto ho aj nazývajú diablíča. Nakoniec sa z neho vykľul sympatický chlap, ale až potom čo sa zamiloval. Nebudem prezrádzať detaily, ale len čo si myslíte, že sa už všetko vyriešilo, príde ďalšie zauzlenie príbehu. Nechýbali tam ani zaujímavé postavy ako markízovi rodičia, Léonie a Justin, strýko Rupert, sesternica Juliana so snúbencom...
- Nemám čo vytknúť. Všetko na knihe sa mi páčilo. Určite po nej budem siahať, keď si budem chcieť prečítať opäť niečo pekné. (Totiž, keď nemám chuť čítať niečo nové ale len staviť na istotu, tak mám také svoje srdcovky, po ktorých vždy siahnem a viem, že ma nesklamú a ani ma nikdy neunavia. Možno raz o nich napíšem aj článok.)
- Musím ale upozorniť milovníkov erotiky v knihách. Tu ju nehľadajte, ale určite vám ani chýbať nebude.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...