piatok 15. marca 2013

Piatkový veget

Piatkové príspevky by som chcela venovať filmom, seriálom, hudbe, blogom, stránkam... Proste veciam, na ktorých frčím a dá sa pri nich oddýchnuť, zabaviť...

Film:
Rande v Ríme / When in Rome
- zajtra (16.3.2013) o 20.30 si ho môžte pozrieť na JOJ
- trochu zvláštna myšlienka ale už som si na tie americké volovinky zvykla a pri niektorých situáciach som sa dobre bavila. Skúste si pozrieť, ak vás to nebude baviť, vždy sa to dá prepnúť.
- herecké obsadenie mi sadlo. Hlavný hrdina sympoš, Veroniku Mars mám rada a Danny DeVito bol dobrý ako vždy.



Seriál:
Teória veľkého tresku / The Big Bang Theory
tu sa tak trochu vzdelávam v angličtine
- zo začiatku som tomuto seriálu nemohla prísť na chuť, ale popritom vzdelávaní som si ho obľúbila
- milujem: Penny (klop-klop), Penny (klop-klop), Penny (klop-klop)



Hudba:
Tarja Turunen alebo skôr (pri tejto pesničke) Nightwish (ešte s Tarjou)
- vďaka tejto pesničke dostal môj blog meno



Čo vy? Na čom frčíte? Aké máte plány na víkend? Prajem vám pekný víkend, či už oddychový alebo plný nových zážitkov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...