utorok 7. februára 2023

La Vyrle Spencer - Kolibrík


Anotácia:
Abigail nájde na prahu svojho domu dvoch zranených mužov - mierneho, jemného Davida a hrubého, no drsne krásneho, Jesseho, ktorý v nej rozprúdi skryté vášne...
O knihe:
original - Hummingbird
- myslím si, že nepochádza zo žiadnej série
obálka - od veci
dej sa odohráva - 1879; Stuart´s Junction (USA)

Moje pocity:
- 28. december 2021 - 4. február 2022
- už to časové obdobie (ako dlho som tú knihu čítala) hovorí samo za seba
- a potom k nej príde zúbková víla a osedlajú jednorožca a pôjdu sa pretekať po pastvinách. Ja viem, že je to staršia kniha (stará, bez urážky), ale čo v minulosti ľudia nežili a nepoužívali pri myslení mozog alebo len boli slabo platení, tak si svoju robotu odviedli, len aby sa nepovedalo? Obálka úplne od veci. Pochybujem, že by sa niekedy konzervatívna slečna Abigail obliekla takto a že by sa tak škerila. A to, že ich našla na prahu dverí? Vážne? A priplazili sa tam z kade z močiarov? Pritom si stačilo prečítať pár prvých stránok.
Anotácia aj obálka úplne od veci.
- dobre krotím svoj výbuch. Neviem, či ma viac naštval ten obsah a obálka, alebo to aká bola kniha o ničom.
- nebola až taká nudná (teda na začiatku hej). Dala sa prečítať, ale najmenej polovicu strán by som okresala, vytrhala... Kniha by sa zaobišla aj bez nich. Strašne veľa opisov. Dialógy boli celkom dobre, ale celkom nie vždy stačí. Pri niektorých pasážach bola kniha dobrá, ale väčšinou sa to vlieklo. Musela som preskakovať, keď som bola zvedavá na podstatné veci a potom sa vracať späť a čítať aj tie nepodstatné a pre mňa nudné, lebo ma potom hrýzlo svedomie, že čo ak som niečo dobre preskočila.
- vybral mi ju priateľ (podľa obalu :D ). Nevedela som, čo si mám vybrať ďalej na čítanie. Veľký výber. Tak som povedala priateľovi vyber mi niečo. On chudák zato nemôže.
- Abigail sa mi na začiatku vôbec nepáčila. Bola hrozne upätá, až priveľmi naškrobená ako by som povedala ani ostrúhaný vlas by sa jej niekam nezmestil.
- postupne sme, ale zisťovali prečo je taká a krásne sa začala šúpať ako cibuľa a stávala sa z nej aspoň trochu cítiaca bytosť.
- Jess bol prototyp divokého chlapa. Sebavedomý. Bral si čo chcel. Občas urážal... Bol taký živelný, ale aj tak sa mi páčil a k utiahnutej Abby sa hodil viac ako David, pretože ju dostával z tej jej škrupinky na svet. Páčilo sa mi ako ju oslovoval zdrobneninami Abby, Ab. Bolo to také zlaté.
- David bol možno suchár a na začiatku by sa k nej určite hodil viac, ale nebol až taký zlý a na konci mi ho bolo aj trochu ľúto
- kolibrík sa mi ako vtáčik páči, ale tu mi ten význam s hlavnou hrdinkou ušiel. To, že ju prirovnáva ku kolibríkovi je síce pekné, ale ja som ho v nej nevidela.
- bol to taký western alebo ako by som to nazvala. Prostredie divokého západu.
- postáv tam nebolo nejako veľa. Hlavnými postavami boli Abigail, Jess, David, doktor, ľudia z mestečka, Kostlivec, Jessov priateľ... Kniha sa točila hlavne okolo tých troch.
- možno som ku knihe až príliš prísna. Možno som ju čítala v  zlom období, ale myslím si, že dobrá kniha vás vie aj v zlom období zastaviť v čase a aspoň niečo pekné vám dať. Táto mi síce dala trochu niečoho, ale keby som si ju neprečítala, tak by som o nič neprišla.
- ak máte radi westernove filmy, knihy..., tak kľudne po knihe siahnite nebola vôbec taká zlá, ale musíte preglgnúť všetky tie zbytočné písmenká/stránky v knihe.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...