utorok 29. decembra 2020

Katherine Stoneová - Posteľ s ružami


Anotácia:
Súrodenci Chase a Hope Tessierovci vyrastajú v slnečnej Kalifornii, v kraji bohatom na hrozno a ruže. Hoci pochádzajú z bohatej vinohradníckej rodiny, obaja musia bojovať o svoje šťastie. Chase, dedič rodinného panstva, sa zaľúbi do sestrinej priateľky Cass, ožení sa s ňou, ale Cass si nie je istá jeho láskou a opúšťa ho. Chaseova sestra Hope chodí s maliarom Nickom, ktorému sa lepí smola na päty. Obvinia ho z troch vrážd, no Hope pevne verí v jeho nevinu a hľadá možnosti, ako mu pomôcť zbaviť sa obžaloby. Oba príbehy majú však šťastné vyvrcholenie.
O knihe:
original - Bed of roses
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - ku knihe sa dajme tomu hodí, ale mne sa nepáči
dej sa odohráva - Los Angeles; Údolie Napa; San Francisco; roky neviem

Moje pocity:
- 22. - 24. máj 2020
- dva príbehy v jednej knihe a ešte o súrodencoch, ktorý si nájdu pravú lásku asi aj nejako naraz. Čo ja viem. Anotácia ma veľmi nepresvedčila. Ale názov hej. Pripomínal mi film Posteľ plná ruží a to by sa mi páčilo. Mať posteľ zasypanú ružami. (takými bez tŕňov, aby ma nepopichali) Je nejaká žena, ktorej by sa nepáčilo mať posteľ plnú ruží alebo iných kvetov? OK, keď si odmyslíte potom ten bordel a upratovanie, tak to musí byť úžasne romantické, aj keď nepraktické. Ale veď láska má byť taká bez rozmyslu, precítená srdcom a nie poriadkumilovnými alebo inými myšlienkami.
- táto autorka píše iné knihy ako mám rada. Jej knihy sú síce plné lásky a so šťastnými koncami, ale je v nich aj veľa, veľa bolesti. Aj v tejto bol každý jeden hrdina poznačení niečím z minulosti. Niečím naozaj silným a krutým. Ale bolo to napísané veľmi čitateľne.
- kniha začína zaujímavo. Chase príde do nemocnice za svojou manželkou Cassie, ktorú niekto zbil a je na pokraji smrti.
- potom sa to prelína s tým ako sa prvýkrát stretli
- mne by sa príbeh páčil asi viac keby začal ako sa Chase stretol s Cassie a skončil tam kde ona odišla, teda, že by neodišla, ale žili šťastne až kým by nepomreli, ale vyznelo to takto trochu reálnejšie, aj keď dosť smutno.
- asi v polovici knihy sme sa prehupli z nemocnice a zo vzťahu Chasea a Cassie k Hope a jej smutnej minulosti a k tomu čo sa jej stalo a ako sa spoznala so svojim priateľom...
- neznášala som Frances Tessierovú, matku Hope. Ako mohla matka spôsobiť toto svojej dcére?! Keby ju mala aspoň trošku rada... Ale ona mala rada asi len seba a to extrémne.
- celý čas som bola zvedavá prečo je Cassie taká aká je. Neverí si. Hovorí o sebe (teda vo svojej hlave) ako keby bola nejakým podradným druhom. Čo sa jej také stalo?
- trochu mi vadilo to prepínanie medzi minulosťou a súčasnosťou a medzi príbehom Cassie a Chasea a príbehom Hope. Ale postupne sa nato dalo zvyknúť. Bolo to celkom fajn.
- postáv tam nebolo až tak veľa - Chase, Cassandra, Hope, Nicholas, Eleanor, Jane, Victor, Robert
- bolo tam kopec záhad, ktoré bolo potrebné rozlúsknuť. Veľa veci, ktoré sa tam riešili...Nuda, čo sa týka deja tam nebola.
- príbehy hlavných hrdinov boli dosť smutné. Bolo mi ich ľúto, ale bolo to také autentické. Takéto knihy sa dajú čítať raz za čas, ale nie veľmi často. Teda aspoň za mňa.
- knihu by som určite odporučila, aj keď sa v nej nájdu nejaké drobnosti, ktoré mi nevyhovovali. Niektoré dialógy, vnútorné rozhovory postáv alebo opisy, ktorých tam bolo zase dosť, ale nebolo to až také zlé. Páčilo sa mi to. Každú postavu som si vedela predstaviť, obľúbiť alebo neznášať. Ale možno tak raz, dva razy a viackrát som si nie istá, či by som knihu čítala.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...