utorok 24. marca 2015

Sandra Brownová - Návrat Sunny Chandlerovej


Anotácia:
Sunny Chandlerová sa konečne po rokoch vracia do rodného mesta, odkiaľ odišla za zvláštnych okolností. Dôvodom jej príchodu je svadba najlepšej priateľky. Sunny, teraz už moderné veľkomestské dievča, zaujme miestneho šerifa, ktorý s priateľom uzavrie stávku, že kým si snúbenci povedia svoje áno, dostane mestskú slečinku do postele. Sunny mučia spomienky na minulosť a túži očistiť svoju zlú povesť. Jej počiatočná nevraživosť voči trúfalému zvodcovi sa postupne mení na lásku a aj šerif Beaumont pochopí, že v tejto hre ani zďaleka nejde o stávku...

O knihe:
original - Sunny Chandler's return
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - pekná

Moje pocity:
- zase ďalšia kniha, ktorú som prečítala od večera do rána
- na začiatku som bola poriadne zvedavá, čo také Sunny vyviedla,že o nej klebetili ešte aj po troch rokoch, ale potom som prišla nato, že šerif má zaujímavejšiu minulosť ako ona
- Ty som stále čítala ty. Síce som sa vždy opravila, ale trochu to liezlo na nervy.
- to jeho balenie mi prišlo dosť blbé, vtieravé. Povedala by som, že je úchyl, ale nakoniec to bolo celkom zlaté, keď sa odhalili jeho tajomstvá a všetko sa spojilo, vtedy som prišla nato, že je to celkom sexi hlavný hrdina. Trochu som ľutovala, že sme hlavnému hrdinovi nevideli do hlavy.
- Sunny bola dosť energická hlavná hrdinka. Hlavne na konci :D Som čumela, ale pobavila som sa. Hlavne pri vete:
Ty: "Ak ma mieniš každé ráno prebúdzať takýmto štýlom, tak to nás čaká fakt pestrý život."
Čo myslíte ako ho zobudila. Úplne akčne. Určite to stojí za prečítanie, aj keď pár ľuďom možno ukápne slzička. Aj mne to bolo ľúto a to nie som alkoholik. Pijem raz za sto rokov.
- ale to už dosť prebieham. Takže sa vráťme opäť na začiatok, keď hlavná hrdinka vtipným spôsobom zistí, kto je šerif v meste. To bolo na nezaplatenie, ale tiež som si myslela, že je to Ty kto sa k nej chce "vlúpať".
- postáv tam bolo viac, ale najviac sa autorka venovala hlavným hrdinom
- dej sa odohrával len v jej rodnom mestečku
- škoda, že sme sa nestretli aj s jej rodičmi a nedozvedeli sa od nich , či sa za ňu hanbili, kvôli tomu čo vykonala alebo prečo sa odsťahovali, ale nakoniec to tam bolo, len nie od nich. Nevadí.
- jej bývali snúbenec bol, že fúha. Čakala som, že to bude nejaký poriadny samec a on bol skôr úbožiak. Má čo si zaslúžil.
- Sandra Brown píše o takých skutočných veciach, aj keď to nie je úplne dokonale napísané a rozpísané, ale jej knihy sú ako ľahká pena. Veľmi rýchlo sa čítajú, skoro samé a sú príjemné. Jedine, čo treba je otáčať stránky.
- táto recenzia je celkom krátka, lebo aj kniha nie je veľmi hrubá a nechcem prezrádzať nič dôležité z deja, takže za mňa kniha určite patrí k vode, slniečku, opalováku a oddychu. Pretože pokiaľ sa budete slniť, tak máte čo čítať a keď zájde slniečko, otočíte poslednú stránku a idete domov :)

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...