utorok 17. marca 2015

Sandra Brownová - Adamov pád


Anotácia:
Lilah Masonová je jednou z najlepších terapeutiek a vie zvládnuť aj tie najnáročnejšie prípady. Aspoň si to myslí až do chvíle, kým sa jej pacientom nestane milionár Adam Cavanaugh, ktorý padol zo skaly v Dolomitoch. Zatiaľ čo mu pomáha vyhrať zápas s komplikovanými následkami ťažkého úrazu, Adam ju núti prehodnotiť jej vzťah k láske, mužom a sebe samej. Vo víkendovom dome na Honolulu nastáva nečakaný obrat nielen k Adamovmu uzdraveniu, ale aj k začiatku vášnivej lásky.

O knihe:
original - Adam's fall
- 2. časť zo série sestry Masonové:
Môj vysnívaný; Adamov pád
obálka - celkom pekná, ale skôr by som tam prijala v pozadí Havaj ako len bazén.

Moje pocity:
- okolo desiatej som si k nej ľahla a o jednej som ju mala prečítanú. Kniha je celkom tenká, takže to bol len taký chutný zákusok na dobrú noc.
- jasne, že prvú časť som ešte nečítala :D Ale určite si ju prečítam, keď sa k nej dostanem.
- hlavný hrdinovia z prvej časti, Elizabeth a Thad sa dozvedia o nehode svojho priateľa Adama Cavanaugha, ktorý mal nehodu na skalnej stene, pri ktorej ochrnul a stratil dvoch priateľov.
- Elizabethina sestra, Lilah je vynikajúca terapeutka a preto ju sestra požiada, aby pomohla Adamovi s terapiou. Ona samozrejme nesúhlasí, lebo s Adamom k sebe neprechovávajú extra sympatie. ALE kto normálny by odmietol (dobre platenú) ponuku pracovať na Havaji a spojiť, tak prácu s dovolenkou? A keďže Lilah je celkom normálna, tak ponuku príjme a my sa môžeme tešiť na zaujímavú prestrelku medzi dvoma protivníkmi, pri ktorej sa zabavíme, dozvieme sa nové veci a hlavne užijeme si lásku, sex a iné zaujímavosti.
- jeho sluha, Pete, sa mi tiež páčil. Bol taký roztomilý s tým jeho prízvukom alebo ako to nazvať. Proste tak zvláštne rozprával. Ale inak bol veľmi usilovný, milý a nechápem ako mohol vydržať tak dlho pracovať u Adama a neujsť s plačom preč.
- to ako sa o neho Lilah starala ma celkom zaujalo, ale tá šoková terapia v rehabilitačnom centre, kde by skončil keby nebol prachatý mi prišla trochu drastická, ale keď si nedal povedať musel to vidieť na vlastné oči.
- keď sa tam objavila jeho frajerka, tak ma to dosť naštvalo, ale bolo tam treba nejakú zápletku a čo by bolo nato vhodnejšie ako nejaká ženská? Ale zase ta výmena názorov mi prišla trochu trápna. Lilah mala o nej síce pravdu, ale keď mu to musela povedať do oči, tak mi to prišlo celkom zvláštne.
- koniec mohol byť viac rozpísaný. Prišlo mi to také rýchle ukončenie, aby sme to už mali za sebou, ale nebolo to zlé, len rýchle. Takže prajem príjemné čítanie a nezabudnite si opaľovací krém a plavky. Ide sa na Hawaii :)

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...