štvrtok 11. septembra 2014

Gaelen Foley - Môj krutý princ


Anotácia:
V očiach londýnskej aristokracie je klub Inferno škandalóznym spoločenstvom bohatých zhýralcov, holdujúcich všetkým druhom nerestí. V skutočnosti sú to však rytieri tajného rádu, odvážni bojovníci, odhodlaní urobiť všetko pre ochranu kráľa a krajiny...
Štvrtá zo série kníh o klube Inferno rozpráva príbeh najzáhadnejšieho člena Rádu svätého archanjela Michala - Drakea Parryho, grófa Westwooda. Jeho osud bol dlho zahalený tajomstvom, až kým sa jeho spolubojovníci nedozvedeli, že úhlavní nepriatelia Rádu ho zajali a kruto mučili. Vo chvíli, keď sú všetci presvedčení, že Drakea v zajatí zlomili a stal sa z neho zradca, jeho priateľka z detstva, hájnikova dcéra Emily Harperová, sa odvážne vydáva za ním do nebezpečných bavorských lesov, aby ho zachránila. Ona jediná totiž nepochybuje o nevine grófa Westwooda, muža, ktorého nadovšetko miluje...

O knihe:
original - My ruthless prince
- 4. časť zo série Club Inferno:
Môj zvrhlý markízMôj nebezpečný vojvodaMôj neodolateľný grófMôj krutý princ; Môj škandalózny vikomt; Môj hrdinský džentlmen; Zvodcove tajomstvá
obálka - pekná. Páčilo sa mi, že bola fialová ako oči hlavnej hrdinky. Zato :*

Moje pocity:
- s Drakeom sme sa stretli už v predošlých knihách a v každej ďalšej časti ma viac a viac lákal na prečítanie jeho knihy a veru som neľutovala
- občas som nevedela, na ktorej strane sa Drake nachádza. Zlý alebo dobrý? Ale bola by som s ním na oboch stranách ako Emily, lebo mal v sebe niečo veľmi príťažlivé, ale nesmel by byť úplne zlý.
- Emily bola zatiaľ najdravejšia hlavná hrdinka. Dokázala by otráviť, (nielen) kvôli svojej láske všetkých prometeovcov. Bola to naozaj veľká láska, aj keď niekde sa mi až protivila. Keby s ním dokázala žiť aj keby bol naozaj prometeovec, tak to sa mi už nepáčilo.
- dozvedeli sme sa tu nejaké zaujímavosti o prometeovcoch, Ráde a Rade
- tá časť, kde Drakeovi spolubojovníci spomínali na Virgila som sa aj zasmiala aký to boli huncúti v mladosti a čo všetko mu vyparatili
- niektoré časti autorka zaujímavo rozlúskla. Rozmýšľala som ako sa to môže vyriešiť (napríklad, keď ju objavili v lese...) a vyriešilo sa to vždy nejako zaujímavo.
- boli tam aj nejaké prekvapenia - Virgilov synovec, Falkirk, nový vodca prometeovcov...
- z pohľadu žien ostatných hrdinov to muselo byť strašidelné. Odišli im manželia a oni museli čakať doma ako na tŕňoch, čo sa s nimi stane. Škoda, že tam aj nejaké stránky s nimi autorka neprihodila.
- na konci ma prekvapil Jordan to je ale fiškus, takto si z nich vystreliť
- taktiež sa mi páčilo, že Max bol ochotný pre priateľa riskovať aj vlastný život. Má u mňa zato bod k dobru.
- epilóg nás zase navnadil na ďalšiu časť, takže už sa teším, keď sa mi do rúk dostane Môj škandalózny vikomt a samozrejme nezabudla som ani na knihu Môj hrdinský džentlmen, aj toho mám na zozname

Za mňa:

2 komentáre:

  1. poslední dobou se mi tyto romantické a dokonce i historické knihy začínají líbit víc a víc.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vitaj v klube :) A určite sleduj, nájdeš tu tipy aj na ďalšie knižky (väčšinou dobré).

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...