utorok 9. septembra 2014

Gaelen Foley - Môj neodolateľný gróf


Anotácia:
V očiach londýnskej aristokracie je klub Inferno škandalóznym spoločenstvom bohatých zhýralcov, holdujúcich všetkým druhom nerestí. V skutočnosti sú to však rytieri tajného rádu, odvážni bojovníci, odhodlaní urobiť všetko pre ochranu kráľa a krajiny...
Keď Jordan Lennox, gróf z Falconridgea, spozná krásnu Maru Bryceovú, stačí mu jediný pohľad, aby pochopil, že je to žena jeho života. Ich cesty sa však vzápätí rozídu, pretože Jordana, ktorý prešiel náročným výcvikom v Škótsku, čaká nebezpečná tajná misia v službách klubu Inferno. Prejde dlhých dvanásť rokov, kým osud znovu zvedie Jordana a Maru dohromady. Obaja sú už starší, múdrejší, doráňaní trpkými skúsenosťami, ale v hĺbke duše nezmenení. A tak nečudo, že hneď pri prvom stretnutí po rokoch to medzi nimi opäť zaiskrí...

O knihe:
original - My irresistible earl
- 3. časť zo série Club Inferno
Môj zvrhlý markízMôj nebezpečný vojvodaMôj neodolateľný grófMôj krutý princ, Môj škandalózny vikomt, Môj hrdinský džentlmen, Zvodcove tajomstvá
obálka - pekná, ale zdá sa mi, že sa netrafili do farby vlasov hlavných hrdinov. Ale zdanie možno klame.

Moje pocity:
- to, čo sa medzi nimi v mladosti stalo sme sa dozvedali postupne. Najskôr som bola sklamaná, že sme sa to mohli dozvedieť hneď na začiatku, ale nebolo to zlé ani takto postupne.
- Mara bola ako matka úžasná, ale ako hlavná hrdinka mi neprišla nejako extra výrazná. Bola iná tým, že s hlavnou hrdinkou tejto doby - vdovou a matkou som sa asi nestretla, ale inak nemala nič také výnimočné. Možno ku koncu sa prejavila viac, ale zvyšok knihy to nebolo niečo nezabudnuteľné.
- naj okamžik, pri ktorom som si Jordana zapamätala bolo, keď ju zachránil v tom koči, ale inak ani neviem čo bolo na ňom také zaujímavé. To, že bol do nej po celé tie roky zamilovaný bolo pekné, ale to nestačilo. Dokonca som si myslela, že tie jeho prekladateľské zručnosti budú nejakým zaujímavým lákadlom, ale tiež nič moc (aspoň v tejto knihe nie).
-Falcon - Jastrab. Pekná prezývka. (aj keď slovník mi povedal, že je to skôr sokol, asi sa to zase stratilo v preklade, ale tak vták ako vták)
- Delilah, priateľka hlavnej hrdinky mi prišla občas celkom nesympatická. Neviem prečo, ale niekedy som ju fakt nemusela, ale nebola zlá. Len mi tam niečím liezla na nervy. Neviem sa vyjadriť čím. Či to bolo správaním, rečami. Neviem.
- chudák Drake bolo mi ho tu ľúto. O Drakeovi tu toho bolo dosť. Myslím si, že z Drakea bude úžasný hlavný hrdina. Ale nepáčilo sa mi, že Drake ma navnadil viac ako hlavný hrdinovia. Proste, že on tu bol taký väčší ťahák ako oni dvaja a v polovici knihy som mala chuť knihu zavrieť a pokračovať v ďalšej. Ten Drake ma pobláznil ako malé dieťa. Nemyslím si, že tam malo byť toľko  ňom. Podľa mňa to dosť ubralo na zaujímavosti Mary a Jordana. Predsa len Drake je podľa mňa silnejšia postava.
- boli tu aj ostatný hrdinovia z klubu Inferno
- nakoniec to bola dobrá kniha. Možno o kúštek slabšia ako ostatné, ale aj tak dobrá.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...