pondelok 29. septembra 2014

Spotrebovaná kozmetika (máj-august 2014)

A sme pri ďalšom článku o spotrebovanej kozmetiky za mesiace máj až august. Ja tej kozmetike veľa nedám, takže ani za 4 mesiace som toho veľa nespotrebovala.
Za tieto 4 mesiace vám tu predstavím 10 ks kozmetiky. Nie sú to len veci, ktoré som spotrebovala. Sú medzi nimi aj veci, ktoré posúvam ďalej, lebo mi nevyhovovali.


Luna natural výživný mandlový krém s vitaminem E

fotka je stiahnutá z decembrových úlovkov, lebo som nemohla nájsť foto a krém už je dávno v koši

- ak máte v okolí niekoho koho by ste radi trafili motykou po hlave toto mu kúpte
- krém vonia v pohode, žiadna sláva, ale smrad to nie je
- je odporúčaný na tvár, ale na tvár by som si ho v žiadnom prípade nedávala, lebo mne vysušoval ruky, takže neviem čo by robil na tvári. Mám mastnú pleť, ale ako slivka ju mať nepotrebujem. Keďže sa hovorí - darovanému koňovi na zuby nepozeraj, tak som to minula celé, ale ak to dostanem ešte raz, tak to poletí do koša bez milosti.
- NIKDY viac!


Garnier Exfo Brusher


- písala som k nemu recenziu, aj som si kúpila už ďalšie balenie a som skoro na konci, ale ďalšie balenie si momentálne nekúpim. Čistenie s tou kefkou sa mi páči, ale nezdá sa mi, že by mi to pomáhala s mojim bojom proti akné, takže skúsim na umývanie niečo iné.
- momentálne NIE


Cien men pena na holenie


- naučila som sa namiesto mydla, ktoré mi donedávna na holenie stačilo (to vážne?) používať penu na holenie. Keď som v Lidli objavila túto penu za euričko letela do košíka. S penou sa mi holí lepšie, vonia mi (lebo vonia tak mužsky, čo ja môžem), len mi vadí, že po pár použitiach sa mi odtrhol ten vrch (viď obrázok), ale našťastie to funguje aj tak. Stalo sa mi to aj pri druhom balení, takže sa poobzerám po niečom inom, čo sa nerozpadne tak rýchlo, ale ak nič iné ostanem pri tomto.
- MOŽNO, ak nenájdem nič lepšie


Garnier Essentials Osviežujúce odličovacie mlieko s detoxikačným výťažkom z hrozna


- doteraz ma bavili takéto odličovače, ale odkedy som začala používať micerálku (v živote by som to nepovedala, že "voda" bude lepšia ako mliečka), tak ma odličovanie s týmto nebaví, takže ešte mi niečo na dne ostalo, ale už to nemienim používať.
- občas ma štípalo v očiach, aj na tvári. Potom zase nie. Potom zase áno. Niekedy odličuje v pohode a niekedy nie. Asi podľa toho akú má náladu. Hlavne make-up sa mi zle odličoval.
- NIE


Ellie odličovacie tampóny


- hrozné. Rozpadali sa, zle sa s nimi odličovalo, ale keďže som ich dostala a s tým koňom sme si povedali ako to je (rovno ho zastrel). Uvidím, čo s ďalším balením.
- NIE


Neutrogena krém na ruky


- bol drahý, bol dobrý, ale nie až taký dobrý, aby som ho za tie peniaze kupovala znova.
- očakávala som od neho aspoň niekoľko hodinovú výdrž, že prežije aj nejaké to umývanie rúk a že poriadne zhydratuje moje vysušené ruky, ale ničoho takého som sa nedočkala.
- NIE. Skúsila som a stačilo.


Maybelline Color Tattoo


- Fuj. Čo to má byť. Čítala som na ne samu chválu, ale za mňa teda nie. Skúšala som to ako tiene, aj ako linku, ale na tiene sa mi to až moc zgrčkovalo, zle sa to rozotieralo a linku spravím rýchlejšie a krajšie s tekutou linkou. Takže putuje ďalej alebo do koša.
- Nikdy viac!


Pierre Artre (dúfam, že som to dobre napísala) tekutá linka


- tekuté linky ja môžem. Táto sa mi páčila, lebo mala pekný, tenký hrot, ale mohla byť viac čierna. Kúpila by som si ju znova, ale už som ju nenašla.
- ÁNO, ale keďže som nezohnala, tak mám už inú


Maybelline the Colossal volum cat eyes


- maybelinky špirály môžem, ale asi sa začnem obzerať po iných, lebo si myslím, že musí byť aj niečo lepšie. Špirála sa mi otláčala, kefka mi nevyhovovala. Konkrétne s touto sa mi blbo pracovalo. A tie hrudky, fuj.
- NIE


Rimmel Stay Matte make up Ivory 100


- nevyhovoval mi. Párkrát som ho skúšala a robil mi takú ako keby pleťovú masku, ostávali po ňom mapy alebo ako to opísať. Bolo jedno, či som ho dala málo alebo veľa s mojou pleťou sa neskamošili.
- NIE


Sranda je, že mám načaté z každého druhu kozmetiky len jednu vec, ale aj tak ju nespotrebovávam na kilá, ale míňam pekne pomaly. Aspoň ušetrím a keď si nájdem tu svoju kozmetiku budem míňať stále len tú. (Len kedy to bude). Stále googlim nejaké tipy na moju mastnú hlavu, akné... Takže skúšam aj nejaké tie prírodné veci a domáce recepty. Kedysi som si doma robila nejaké tie masky... Ale som nato príliš lenivá, aby som to používala pravidelne, takže výsledky sa pozorovať nedali, ale teraz som si povedala, že skúsim nejaké tie domáce recepty trochu pravidelnejšie a možno už konečne aj sekera vystrelí. Takže ak máte nejaké domáce recepty, ktoré používate alebo nejaké stránky, sem s nimi. Budem vám veľmi vďačná :)

Mali ste nejaký z týchto výrobkov? Ako Vám vyhovoval?
Prajem pekný večer a dúfam, že ste mali krásny pondelok, lebo to slniečko (aspoň u nás) mu dodalo šmrnc a taký pondelok by mohol byť každý :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...