piatok 26. septembra 2014

Piatkový Vintage veget

Už dávno sme tu nemali piatkový veget (presnejšie dva mesiace, fúha), ale keďže som lenivec a keď mám voľný čas radšej si čítam alebo leňoším alebo sa vyletujeme, tak teraz to bolo také poslabšie s blogom. Ale leto nám už skončilo :( Spolu s ním sa skončili aj výlety, užívanie si slniečka, veľa odhalenej kože a iné úplne úžasné veci, ale zase ich nahradia iné dobré veci. (Nie výborné. Leto mi nič nenahradí, ale nejaké dobre veci si hádam nájdem aj na jeseni a zime. Napríklad viac času na čítanie kníh, na blogovanie, na čítanie blogov...)
Ešte mám nejaké výletové resty, ktoré budu síce s dosť veľkým oneskorením, ale predsa budú. Takisto mám aj rozpísané nejaké články, ktoré dúfam, že čím skôr dokončím a blog zase ožije a budeme sa tu vídať častejšie.

Ale dosť bolo vykecávania, porozprávame sa niekedy inokedy. Dnes Vám chcem predstaviť moju veľmi, veľmi a ešte veľmi obľúbenú blogerku a jej úžasný blog, kde si chodím oddýchnuť, inšpirovať sa a nabíjať sa pozitívnou energiou.

O kom je reč?

Vivi Vintageová a jej Vintageblog



Po kliknutí na odkaz sa dostanete na blog, ktorý je iný ako ostatné. Tento blog hýri farbami, či už na samotnom dizajne alebo na úžasný fotkách, ktoré sú hravé a veselé.

Povedala by som, že Vivi je taká česká blogerka šmrncnutá francúzskym štýlom a s vintage srdiečkom (alebo je to naopak?). Píše naozaj vynikajúco a lákavo. Ako sa u nás hovorí - Tá by aj mŕtvemu acylpyrín predala. Pretože čokoľvek dokáže tak krásne opísať, že by som chcela všetko a hneď. Pretože po prečítaní jej článku viem, že to nutne potrebujem. A možno, že nie nutne, ale určite by mi to urobilo radosť a potešilo moje pištiace srdiečko, keďže po jej článkoch Vám určite srdiečko pišťať za tým bude. To si môžte byť istý. Taktiež veľmi milo reaguje na svojich čítateľov a píše úplne najmilšie komenty. Neviem na čom šľape, ale chcem to aj ja, ale pomaly sa to snažím odhaľovať a trochu to aj pomáha.

Musím spomenúť, prečo tento článok vznikol dnes. On by raz vznikol, ale určite trochu neskôr, ale keďže som chcela spojiť príjemné s užitočným a obyčajné zdieľanie by bola nuda a Vintageblog a ani Vivi nevedia čo je nuda. U nich nuda nie je nikdy, tak som súťaž (rozdávanie darčekov), ktorá prebieha u Vivi na blogu dala zdielať takto a tento článok som trochu posúrila a myslím si, že aj tak dobre.

hádajte čo Vivi rozdáva? Ak ste zvedaví, tak nakuknite do odkazu a tam sa všetko dozviete :P


Poďme, ale ďalej a rozoberme si vintage blog poriadne do najmenších detailov.




- najdôležitejšia vec (teda okrem notebooku a foťaka...) je pre blogerku určite písací stôl. Pretože práve tam vznikajú články (dobre možno niekto píše na zemi, v posteli..., ale písací stôl je podľa mňa taká minikancelária, kde sa to všetko navarí/upečie a pošle k nám).
- ach. Ten je písací stôl. Na takom stole sa nečudujem, že vznikajú také články, aké vznikajú. Veď tam jej musia prsty behať po klávesnici samé a tá inšpirácia v hlave sa tiež musí stále kopiť a kopiť a určite si to nestíha ani zapisovať a ak áno určite je to tými rýchlymi prstami. ALE podľa mňa má na tom svoju zásluhu aj Keanu Reeves/ Neo/ Pán Anderson. S takým kolegom/asistentom je všetko ťažké zrazu malina.




- Vivi nám okrem svojho domova ukázala aj zopár iných útulných domovov. Vybrala som napríklad toto bývanie, aj keď všetky boli úžasné. Pre niekoho takého zvedavého a niekoho kto miluje pekne zariadene bytíky, domčeky a sníva, že raz bude mať tiež niečo tak krásne zariadené ako z časopisu, ale pritom tak hrejivé ala sadnite si a cíťte sa ako doma. Takže za tieto články obrovská :* a takisto gratulácie majiteľkám za niečo také krásne a útulne.




- no pozrite sa na tento peeling. Nekúpili by ste si ho keby sa na vás takto krásne usmieval, doniesol vám kvet a ešte aj na vás žmurkol?
- ja som si vďaka Vivi kúpila už kokosák, ružovú vodu, čerešňové labello, ružovo-tyrkysovú krabičku, spravila som si radosť kytičkou tulipánov, občas si pripravím lákavé jedlo nie len pre bruško, ale aj pre oči. V mojom wishliste som niektoré veci mala už dlhšie, ale až u Vivi ma to nakoplo hodiť si ich pri nákupe do košíka.




- jej posadnutosť Parížom je cítiť skoro všade. Totiž Parížanky-Francúzi si ževraj radi užívajú život naplno. A ak sa do vintage blogu poriadne začítate, aspoň kúsok z toho Paríža/Francúzska/užívania sa na vás nalepí a budete chcieť navštíviť Paríž a odniesť si domov z neho čo najviac, lebo život si naozaj treba užívať naplno, ale neviem ako vy, ale mne sa zdá, že v SR/ČR si užívať naplno život nevieme a ak áno, tak sú to ojedinelí jedinci, ktorí to zvládajú.
- práve preto ma u Vivi očarila kniha (ako inak) Madame Chic a už je na mojom wishliste, ale keby mi ju Ježiško doniesol spolu s letenkou do Paríža aj s nejakým vreckovým na nákupy vôbec by som sa neurazila, lebo vďaka Vivi viem, že Paríž si užijem, aj keď nechcem. Ako sa hovorí, dám sa strhnúť davom :)


A keď už nič iné, tak tie jej dokreslovance do obrázkov :D tak tie zabijú aj ten najposlednejší kúsok zlej nálady. Veď posúďte sami.

odkaz


U Vivi na blogu sa nabijem pozitívnou energiou, nejakou tou inšpiráciou a aspoň na chvíľu si ukradnem z dobrej nálady.
ALE POZOR!!! Tento blog je veľmi návykový. Ak sa potrebujete nabiť som si istá, že sa budete chodiť pozitívne nabíjať často. Ak niečo uvidíte na tých jej fotkách som si istá, že Vám ešte dlho potom bude srdce pišťať a ak podľahnete, tak je možné, že potom bude pišťať aj Vaša peňaženka. Ale aspoň si trénujem sebaovládanie.

Možno mi trochu chýba, že sa tam nestretávame často aj s Vivi na fotkách, teda hlava a celé telo, ale to jej písanie to zachraňuje, aj keď je to trochu nebezpečné, lebo moja predstava Vivi je tá bábika, ktorú má ako profilovku :D Takže ak by som ju niekde stretla zrejme ju ani nespoznám, ale zase ak by som stretla tú bábiku určite by som v nej spoznala Vivinu tvár :D
Ešte nemám prelúskané všetky jej články, ale pomaly si čítam a možno raz budem mať prečítané všetky :)


Prajem Vám krásny víkend a dobrú noc. Dúfam, že sa do Vivinej súťaže zapojíte a že sa vám článok páčil :)


PS: Prepáč Vivi, ak sa ti urobil na jazyku pupák (u nás sa hovorí, keď ťa niekto ohovára, tak sa ti urobí na jazyku pupák), ale my sme ťa tu ohovárali v dobrom, takže ak by sa ti aj nejaký urobil určite by ti len spríjemnil deň, lebo by bol ružový a ružové veci sú dobré.

PPS: Všetky obrázky sú zapožičané zo stránky Vintageblog.cz.

2 komentáre:

  1. Čooooooooooooo? Čo toto? Já odpadněm do němoty! :-) To je to nejneuvěřitelnější a nejkrásnější vyprávění o jedné blogové Vivi, až mi z toho něco vlítlo do oka, takže budu nutně potřebovat kapesníček...no vážně, jsem dojatá a šťastná, protože můžu si přát víc? Děkuju za to nejhezčí páteční (i když pro mě až sobotní - ala copak záleží na dni? stejně si to sem budu chodit číst dvacetkrát denně nejmíň po dobu jednoho roku, dokud nebudu znát každý řádek nazpaměť) ;-) překvapení. Jsem prostě u vytržení. ♥♥♥
    PS: přemýšlím, jestli Ti mám, má milá Pampeliško, kazit "bábikovskou představu" o mně ;), ale nechci Ti nic tajit, takže půjdu s pravdou ven a ty máš jednu fotku vánoční:
    http://www.vintageblog.cz/2013/12/vyzkousene-tipy-jak-mit-ty-nejkrasnejsi.html
    a jednu kočičí:
    http://www.vintageblog.cz/2013/11/kosmetika-na-ktere-jsem-zavisla-aneb.html
    A ... ještě jednou moc děkuju.
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo ti poviem som na tebe závislý... (ako spieva Kuly :D) a snažím sa tu závislosť posúvať ďalej. Nech sa ľudia inšpirujú ako ja. Rada čítam blogy, ktoré ma inšpirujú, pobavia alebo niečo iné zaujímavé si na nich nájdem.
      Som rada, že sa ti článok páči. Tak tie občasné fotky som si našla, ale prijala by som aj viac Vivi na blogu.
      Niet zač. Čo je pravda, nie je hriech (ako hovorí moja starká). Dobre veci treba posúvať ďalej :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...