pondelok 1. septembra 2014

Augustové úlovky

Leto je už preč. Ani neviem ako rýchlo mi ušlo a už zase ide obdobie, ktoré nedám rada, ale tento rok som si povedala, že si musím aj na jeseni a zime nájsť niečo pozitívne, lebo toto obdobie zabíjať snívaním a čakaním na leto je teda nič moc.
Poďme si zrekapitulovať august. V auguste sme mali kopec výletíkov. Boli sme Kulhani. Neobišli sme ani tuning v Malých Bieliciach. Dva dni sme strávili v Banskej Bystrici a vo Zvolene. Tieto výletíky som stihla aj zdokumentovať.
Boli sme aj v Motomúzeu, na Jawa CZ zraze, na Považskom hrade, v Bratislave na Tutanchámonovi. Tieto články budú v priebehu septembra.
Taktiež sme nečakane túto sobotu skončili na svadbe. Pôvodne mal ísť Priateľ zavrčať len pred kostol na motorke, ale nejako sme sa dostali aj na večernú zábavu a skončili sme tam až do rána a bolo veru pekne. Až nato, že som tam stretla bývalú spolužiačku a nespoznala som ju. Teda spoznala, ale trvalo mi to nejako dlho.

Teraz už poďme na fotky a pokec k ním.


Kozmetika:


Cien pena na holenie (Lidl) - predtým som mala bielu penu (bude v spotrebovanej kozmetike), teraz som si kúpila túto v čiernom obale. Je to síce pánska vôňa, ale mne sa páči a za necelé euro no nekúp to.
Mitia sprchový gél - som dostala od švagrinky (keď nechce nech nechá tak :D). Od tejto značky som ešte nemala asi nič, tak uvidíme.
Eucerin čistiaca voda (lekáreň, Kaufland - už by som sa mohla pozrieť ako sa tá lekáreň volá) - sranda je, že som si ju kúpila, lebo bola v akcii, aj som odložila ružovú vodu a začala používať túto, ale mám z nej divný pocit. Uvidíme dám jej ešte šancu, ale možno poputuje ďalej.
Spokar medzizubné kefky (Kaufland) - už si budem musieť nájsť nejaké iné. Tieto sú síce fajn, ale dosť rýchlo mi vypĺznu a tieto sú dokonca ešte aj hrubé, takže sa mi jedna zasekla medzi zubami a rozpadla. Potom som ju musela vytláčať ako blázen.

výhra v giveaway od Dorotky na blogu vivalavida

Skin Blossom krém na ruky, očný krém a levanduľa - ja som Vám z tejto výhry bola taká nadšená, že mám pre vás pripravené aj prekvapenie. Táto výhra ma zvádza, aby som ich už aj začala používať, ale budú si musieť chvíľu počkať, lebo krémov na ruky mám momentálne načatých viac ako mi treba, ale krém na oči možno za chvíľu načnem. Potešila má aj levanduľa v peknom balení a určite skončí u mňa v skrini, nech mi rozvoniava.


Oblečenie:


Biele tričko s M (Gate) - tielka ja môžem


Čierne tričko s krížom z ružových kvetov (Gate) - ja takéto trička fakt unosím, ale zišlo by sa mi kupovať aj niečo slušnejšie


Kaki tričko s krížmi (Gate) - fuj, kaki nemám rada, ale vyzerá to s tou bundičkou, ktorú som si kúpila na venčenie (nevenčím v nej) dobre, takže som rada, že som si toto tričko kúpila.


Šedá obyč mikina (C&A) - mikín mám na doma dosť, ale za tie prachy som ju tam nemohla nechať a nakoniec ju budem nosiť asi aj medzi ľudí.


Pusinkové tričko (Terranova) - v tomto obchode sú podľa mňa hrozné veci, ale za euro som tam toto tričko nemohla nechať, ale tuším ma tie pusinky nejak začínajú prenasledovať.


Biela košielka bez rukávov - konečne mám aj niečo slušné a nevyzerá to zle na mne. Túto košieľku aj s tou ďalšou vecou som podedila po známej. Keďže nemám nič proti takémuto posúvaniu oblečenia pokiaľ je v dobrom stave. Robím to aj ja a aj tento rok pred zimou sa nato chystám.


Toto netuším ako nazvať - je to takej krémovej do žlta farby celkom pekné, ale necítim sa v tom úplne ako ryba vo vode, tak uvidíme čo s tým.


Ružové ombré tenisky (Gate) - bolo mi povedané (až po nákupe), že Gate nie je bohvie aká kvalita, čo sa tyká topánok, tak som zvedavá, ale za tie prachy by som si u nás boty nekúpila, takže ak mi vydržia aspoň jedno leto, tak pohoda. Toto nie je vôbec typ topánok, ktoré by som nosila a páčili sa mi. Tenisky mám rada, aj ružovú, ale také vysoké tenisky a tá biela špička to nemusím, ale keď som si ich obula boli ako pre mňa.


Kvietkované tenisky (asi Carrefour) - už som ich stihla aj zabehnúť, keď sme boli s maminkou v BA a mám aj outfit foto na instagrame z Ikea. Najskôr som ich nechcela zobrať, ale keďže tam boli posledné a moja veľkosť určite na mňa čakali, tak som ich musela zobrať domov. Len neviem kde tie všetky topánky dám, keďže máme len malý botníček a v izbe ich skladovať nechcem fujky. (Jedine, keby sa tá izba volala šatník :D)


Modré bodkované balerínky (Gate) - u nás za tie prachy balerínky nekúpite, tak uvidíme koľko mi vydržia, ale zrejme až budúce leto.


Žlté balerínky so zlatými cvokmi (Gate) - som zvedavá s čím tieto balerínky skombinujem, ale to sa dozvieme až o rok.


Modré pásikovo-deravé balerínky (Gate) - s týmito balerínkami sa bojím, že som stúpila vedľa, ale uvidíme. Aspoň bude vidieť nalakované nechty v lete :P


Ostatné:


Slnečné okuliare s lebkou  (Danea) - jediné, čo ľutujem, že som tam nechala tie v bielom a nekúpila som si aj tie. Teda kúpil mi ich priateľ a aj vyberal a sranda je, že tie sa mi tam hodili naozaj najviac. Mali tam aj pekné kvietkované balerínky, ale neboli mi dobré :(


Coca Cola poháre do výbavy :D - ešte mi chýba jeden ružový a máme sadu a môžme sa sťahovať :D Ale nie. Tie poháre sa mi páčia. V McDonalde dávajú fajn veci k jedlu, ale toto je zatiaľ najlepšie, čo sme dostali.


USB 16 GB (Okay) - kľúčikov nikdy nie je dosť


Creta magnetka - dostala som od priateľových známych kde sme prespali, keď sme boli v BA. Už len chladnička mi chýba.


Knižnica - ešte stále je zabalená pod posteľou, ale už sa veľmi teším, keď ju postavíme a budem ju zase pomaly (hh, že pomaly) zapĺňať.


Tutanchamon nákupy - keďže v suveníroch mali dosť drahé veci a ja som zaplatila dosť za vstupenky (ale určite sa oplatilo. Bolo úžasne.) nemienila som si kupovať lapače prachu za také peniaze. Kúpila som si záložku, ceruzku a mincu.

minca Tutanchamon


Zošity (Lidl) - netuším načo mi budú, ale sú také pekné, že ja im nájdem načo poslúžia.


Knihy:

bazos

Kat Martinová - Falošné sľuby
Katherine Stoneová - Pieseň lásky
Jayne Ann Krentzová - Dotyky lásky
Barbara Delinská - Zrelí na lásku

bazos

Johanna Lindseyová - Láska príde sama
Johanna Lindseyová - Markízov dedič
sranda je, že keď som kupovala tieto knihy nevedela som, že sú z jednej série

Zvolen záložňa

Barbara Cartlandová - Láska, páni, kurtizány
Katherine Stoneová - Zázračná noc

Knihy pre každého, PD

Kasey Michaelsová - Ako zviesť vojvodu
knižku som si priniesla domov a hneď som ju musela začať čítať


Kozmetiky tento mesiac nebolo tak veľa. Zato oblečenia a topánok si myslím, že bolo dosť, ale zase aspoň sa mi plní skriňa, aj keď toto sú skôr letné veci, ale do budúceho roku si ma v skrini počkajú. Knihy asi ani komentovať nemusím. Pokušenie je obrovské, keď sa spojí kniha na wishliste a dobrá cena a ja som tiež len človek :D

Článok prišiel o deň neskôr, ale včera sme pekne dlho spali a potom sme sa zase presúvali k nám...
Prajem Vám pekný deň a dúfam, že aj vy ste si spravili radosť nejakými nákupmi ako ja. Kľudne sa mi pochváľte, nech závidím :)

PS: Veľká vďaka patrí mojej Polovičke, ktorá vydržala so mnou nákupy po Bratislave a nezabudla ma v nejakom obchode, aby sa ma zbavila. Ďakujem, láska :*

2 komentáre:

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...