utorok 11. februára 2020

Katherine Stoneová - Návrat domov


Anotácia:
Poručík Lucas Hunter prenasleduje zločincov a krehká televízna moderátorka Galen hľadá stratené sny. Stávajú sa spojencami v boji proti strachu a zákernému zlu. Z ich spojenectva vzklíči nezvyčajný hlboký cit. Milenci sa ocitajú v zajatí nebezpečnej hry, kde ide o život, ale kde sa zároveň roztápa ľad a mení sa na vášeň.
O knihe:
original - Home at last
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - celkom sympatická. Originál obálka s fontánkou je tematická. Nie moc pekná, ale ku knihe sa hodí.
dej sa odohráva - New York; blízka minulosť

Moje pocity:
- 16.-17. december 2019
- hlavní hrdinovia ma na začiatku, aj trochu zaujali, ale zabíjali to tie hrozné opisy jeho/jej krásy. To ako ju niekto "ohovára" - píše, hovorí o nej nepekné, ale možno pravdivé veci. Ževraj jej nová práca veľmi nejde... Normálneho človeka by to asi odradilo, ale ja som s tým bojovala a postupne sa to zlepšilo. Páčilo sa mi ako bola kniha napísaná, aj keď nebola dokonalá, ale čítanie bolo príjemné a bola som zvedavá kto je vrah, čo sa stane s Galen a Lucasom...
- na Galen sa mi páčilo to jej hobby - SPOILER - šila šaty pre bábiky, ktoré nosila chorým deťom do nemocnice. Bolo to také zlaté.
Páčila sa mi aj Lucasova práca - vyjednávač. O tejto práci som ešte asi nečítala. Bolo to dobré, ale autorka to mohla rozobrať ešte viac. Niežeby o tom nenapísala nejaké zaujímavosti ako sa hlavný hrdina dostával do hlavy zločincom, ale toto je fakt zaujímavá práca a ešte niečo tam mohla dať (aspoň pre mňa).
- páčilo sa mi ich prvé stretnutie, to ako sa dali dokopy, aj keď to bolo prvoplánové, ale bolo to fajn. Dozvedeli sme sa niečo z jeho, aj jej súkromia. Galen bola taký dedinský typ a Lucas taký dosť chladný typ, ale nie zlý, len mu asi chýbal poriadny domov, nejaké základy na čom by budoval. Rodina. Niečo okrem práce.
- zaujalo ma to, že vrah zabíjal "Lucasove milenky" a vlastne to celé odhalenie ohľadom toho. Podozrievala som veľa ľudí, nakoniec ma vrah, aj prekvapil a trochu aj sklamal.
- mala som bordel v menách, ľudí, ktorý pracovali alebo zakladali Jadro (stanica, kde pracovala Galen), ale nebolo to podané nejakou zaujímavou formou, tak ma to ani nezaujímalo. Aj keď tá baba, ktorá rozhodla, že tam bude Galen pracovať a potom umrela ma zaujala. Myslela som, že z pomsty bude jej manžel vrah alebo nebodaj ona v tom mala nejako prsty. Fakt som podozrievala veľa ľudí. Buď to bolo tak dobre napísané alebo už strácam moje "detektívne" schopnosti :D
- nakoniec sa ukázalo, že jeden z hrdinov má "paranormálne" schopnosti alebo ako to nazvať. Bolo to tam podľa mňa trochu zbytočné. Fajn spestrenie, ale prežila by som aj bez toho.
- minulosť oboch hrdinov bola zaujímavá. Obaja si v mladosti niečo nepekné prežili a snažili sa to teraz prekonať/vyriešiť.
- ten koniec. Neviem sa rozhodnúť, či bol už príliš a mala to autorka ukončiť po odhalení zločinca alebo to bolo zaujímavé a malo to nejaký význam.
- s touto recenziou nie som veľmi spokojná, ale neviem, čo by som ešte dodala
- kniha bola zaujímavá. Niektoré veci sa mi v nej páčili, niektoré nie, ale neviem, či by som po nej siahla znovu. Asi skôr nie, ale som rada, že som si ju prečítala.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...