streda 8. apríla 2015

Marcové úlovky 2015

Som si dala s článkom celkom načas, ale tak ešte je to stále v pohode. 8 dní to sa dá prežiť.

Najskôr si trochu zrekapitulujeme marec a potom prejdeme na úlovky.

Počas mesiaca knihy sa mi podarilo odhryznúť poriadne veľké sústo z poličky kníh na čítanie - 6 kníh ( Sladký hnev; Adamov pád; Návrat Sunny Chandlerovej; Búrka v raji; Dom zrkadiel, Nevestin náhrdelník - ten ešte len čaká na recenziu). V knihách prevládala Sandra Brown. Nejak som potrebovala čítať nejaké knihy zo súčastnosti, tak som sa rozhodla prečítať väčšinu kníh od tejto autorky a keďže sú tenké, tak som ich zvládla viac. Preto bol marec bohatý na knihy. Som zvedavá aký bude apríl.

Boli sme na výlete v BA ale len na otočku, ale teda nabehali sme sa a ušlo to tak neuveriteľne rýchlo, že v Bratislave už asi radšej prespať ako sa takto naháňať. Boli sme pozrieť výstavu motoriek tento mesiac bude aj článok. (Len čo konečne dokončím výletové články ešte z minulého roka. Hanba mi!)

S cvičením to pokuľháva. Raz za týždeň niekedy častejšie, ale ešte som bola nejaká chcipnutá. Potom som niekde lietala a teraz ešte pôjdem piatok na odstránenie dvoch znamienok, tak zase budem bez cvičenia chvíľu.
ALE dala som si na budúci mesiac "úlohu" a od 1. mája začínam chodiť so švagrinkou (ak teda ona ešte stále bude chodiť) do posilky na bicykle. Fúha, bude sranda. Som vážne zvedavá aké to bude. Ja moc nie som na grupákové cvičenie. Radšej si sama doma hopkam, tak som zvedavá, ale neviem si predstaviť hodinu v kuse šliapať na bicykli omg. To čo pôjdem až do Prahy? (Obrazne samozrejme za hodinu by sme to asi nestihli :P)

Pomaly sa dostávam do normálu a dúfam, že to bude stále lepšie a lepšie. Ale ešte stále mám nejaké nevyriešené veci - maily, komenty, články, moja izba vyzerá ako po bombardovaný, lebo sa vyhováram, že upracem, keď príde komoda. Komoda ešte stále nikde. Ale už to pomaly riešim.

Nákupy boli skôr darčekoidné a také len drobnosti pre mňa a nejaké somarinky na potešenie, ale v apríli sa chystám na dve väčšie investície do izby, tak sa moc rozťahovať nedá (jedine, že by som si zarábala rozťahovaným nôh :D ale nebuďme p(r)asáci. Každý si musí nejako zarábať:).

Tak teraz som sa vykecala na začiatku, takže už môžme ísť na veci, ktoré sa mi podarilo uloviť v Marci - mesiaci kníh (a knihy to neboli. Už pociťujem aj menší absťák. Nieže by som bola sklamaná. Hrdo si plním, že knihy nebudem nakupovať, ale čítať a darí sa mi to. Ale chýba mi to. Občas pokukujem po obchodoch, na nete, ale nič také ma nenalákalo.) No už som ticho a nech sa páči fotky.


Všetko:


Kvetinová peňaženka - konečne mám nejakú dievčenskú peňaženku a Pirátov z Karibiku môžem dať do šuflika alebo poslať ďalej.
Slnečné okuliare - "zrkadlové", čo mám doma sa mi roztiahli, takže mi už bohvie ako nesedia na hlave, tak som si kúpila nové. Aby som si pripomenula, že leto sa blíži, aj keď slnečné okuliare nepatria len k letu. Mám ich z výletu v BA.
Leukoplasty - viem, že už som veľká, ale na bebičko si môžem dať niečo tak detské aspoň raz za čas a ešte nikdy som nemala takéto veselé leukoplasty a vždy som nejaké chcela odkedy som videla Natáliu Oreiro - Kachorru s jej veselou kvetinkou v kútiku úst (asi na opare) a teraz nedávno som videla tiež niečo podobne veselé, tak som si povedala, že najbližšie náplaste budú veselé. (Len aby som sa teraz nekrájala, len kvôli tomu, aby som ich mohla nosiť :D)
Kvetinkový vintage zápisník - ja viem. Ale nekomentujem. Mám ich veľa, ale tak čo zakladám si zbierku :P Ale už sa krotím. Bolo ich tam viac takýchto fešákov, ale ja som si kúpila len jeden.
Čokoládové mlieko do kúpeľa (výhra v GIVEAWAY) - vyhrala som u biobeauty a veľmi sa tešíme, keď výhru budeme môcť vyskúšať, lebo vonia úžasne.
Indulona modrá, univerzálna - konečne som si kúpila nejaký krém na ruky. S tým aké som mala zásoby som myslela, že do leta vydržím a prdlajs. Nemala som ani mäkké f. Jediný krém som mala, ktorý som dostala ako darček od biobeauty ku knižke, ktorú som vyhrala (a ešte stále som ju nestihla prečítať celú), ale ten nosím v kabelke a šetrím si ho, takže mi bolo jedno čo si kúpim hodila som do košíka túto indulonu a budem si musieť urobiť zásoby nanovo.
Rozprašovač - potrebovala som niečo na rozmarínovú pleťovú vodu, ktorú som si striekala do vlasov, na rozčesávanie. Takže som bola rada, keď som v obchode našla takýto obyč malinký rozprašovač a ešte k tomu aj ružový :)
Bioderma Atoderm, balzám na pery (výhra v GW kamzakrasou) - jeden si nechám, lebo už jeden používam a je fajn a druhý skončí ako darček pre kamarátku.
Náramok na ruku - z výstavy motoriek v BA je na nej napísané, názov stránky a som motorkár :D Takže pri venčení v lete na kľúče to bude fajn, len ešte prísť nato kde strčím mobil, veď kukajte na konci.



Summer tričko - pôvodne som si ho kúpila po dome, ale možno ho budem nosiť aj medzi ľudí, lebo je celkom pekné, ale kúpila som si M a mohla som si veru zobrať aj L, lebo ho mám dosť obtiahnuté.



Červená, športová kabelka - kabeliek nikdy nie je dosť a ja takých poriadnych veľa nemám. Ani táto nie je nejaká extra pekná a slušňacka, ale páči sa mi, že do nej zmestím veľa a vyzerá, že sa bude aj dobre čistiť. Uvidíme. Keď som si ju z BA doniesla, tak mi priateľová mama povedala, čo som jej ju nekúpila, moja maminka detto a ujová priateľka tiež a to ju ešte nevidela aj priateľová sestra aj tá by ju asi chcela, ale keby im ju kúpim, tak sa stavím, že frflú :P Aj vy to máte niekedy doma také bláznivé?



Gumové šľapky - takéto šľapky mám doma, ale bez hviezdičiek. Kúpil mi ich na prvú dovolenku priateľ, čiže to už bude nejakých 6 rokov? Takže už vyzerajú dosť úboho, špinavo a aj keď ich čistím, tak vyzerajú naozaj zúfalo, tak mi naši kúpili tieto, ale trvalo mi dlho kým som ich začala nosiť a staré som ešte nevyhodila :D No čo, som šibnutá a sentimentálna, ale to sa možno dá liečiť, tak nezúfam.



Samsung Galaxy Note 3 - najlepšie na koniec. Môj narodeninový darček. Síce pár mesiacov v predstihu, ale ja sa nesťažujem. Konečne som tu moju tehlu mohla vymeniť a tento telefón je úplne žúžo dobrodrúžo. Síce je veľký a občas sa hanbím s ním telefonovať, ale inak je na parádu (už som si zvykla). Aj priateľ má taký a stále som mu ho brala, takže konečne mám vlastný a ďakujem našim, aj keď teraz musím začať poslúchať :/ Teda mala by som :P Mám na ňom aj sklo a silikónový obal, ale potrebovala by som nutne nejaký krásny reprezentatívny (to znamená, že nejaký knižný, rozprávkový alebo šiši) aj som si jeden pekný našla (bol na ňom Mickey Mouse a nápis - If you can dream it, you can do it. A vnútri Mickeyho boli rozprávkové postavičky.) , ale bol tvrdý a ja chcem len silikónový :/


Takže takto vyzeral môj marec a čo ten váš? Pochváľte sa mi. Som zvedavá :)
Pekný večer prajem a sladké sníčky :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...