štvrtok 12. júna 2014

La Vyrle Spencerová - Hlas srdca


Anotácia:
Ambiciózna fotografka Allison a inžinierka Lee po hlbokom citovom sklamaní túžia nájsť samy seba a novú lásku.

O knihe:
original - A heart speaks
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - tá ružová vyzerá ako nejaký cukrík a obrázok nekomentujem

Moje pocity:
- sú to vlastne dve knihy v jednej. Mohlo to byť v anotácii spomenuté.
- najskôr som nechápala, kde je Lee až neskôr som pochopila, že sú to dve knihy. To som prvú čítala až do večera. Potom som už nevládala. Idem čítať na druhý deň a to som mala už len poslednú stranu. No pekne ma oklamali.
- prvá kniha - V dobrom i zlom - je o fotografke Allison a "modelovi" Rickovi.
- najskôr som nechápala tie reči o jej ex, lebo stále sa niečo rozoberalo s ním, ale nedozvedeli sme sa čo jej vykonal až neskôr.
- páčilo sa mi, že sa kniha venovala fotografovaniu na obálku knihy. Táto téma ma celkom zaujíma. Ako vznikajú obálky kníh a prečo sú niektoré úplne od veci a niektoré aj na viacerých knihách...
- páčilo sa mi ako Allison chystala kulisy na fotenie. Nenapadlo by ma, že je okolo toho až toľko roboty, ale bez peňazí treba naozaj improvizovať.
- najskôr som to pochopila tak, že si hlavná hrdinka hľadá frajera cez nejakú agentúru :D ale ona hľadala modelov na obálku knihy. Podľa mňa zaujímavá práca.
- zoznámenie Lee a Ricka bolo vtipné. Keďže išlo o fotenie na romancu a ona ho chcela vidieť hore bez a požiadala ho o to trochu úchylne.
- to ako Allison a Rick chodili, vybavovali a hľadali veci na fotenie bolo zaujímavé a fotografovanie s "cuketou" bolo vtipné.
- nestretli sme sa tu s veľa postavami. Asi 4 vedľajšie postavy, ktoré boli spomenuté, len sem tam.
- trošku mi chýbalo, že sme sa tam nestretli s jej ex a nikto ho nezmlátil. Zaslúžil by si to.
- ani nie 140 strán na knihu je málinko, ale bolo to cítiť len jemne. Proste kniha bola dobrá, ale pár strán navyše by ju možno vylepšilo.
- koniec mohol byť viac prepracovaný
- mala som pocit, že som už túto knihu čítala. Také to deja vu.

- druhá kniha - Budem ťa ľúbiť - je o inžinierke Lee (to mi príde skôr čínske meno) a podnikateľovi Samovi.
- Lee je z časti indiánka a z celej časti žena a v mužskej profesii (robí kalkulantku v stavebníctve) jej to pri jej šéfovi robí problém.
- F.A.T. prezývka jej šéfa ma teda pobavila. Rodičia si z neho museli spraviť iný dobrý deň (sú to iniciálky jeho mena) a ešte bol aj tlstý. Ale zaslúžil si to.
- páčilo sa mi, že hlavná hrdinka je indiánka, teda z časti. Bolo to také iné.
- tiež sa mi páčila prezývka akú jej dal Sam - Čerokízka. Najskôr mi to prišlo trochu rasistické, ale potom sa mi to páčilo a na úplnom potom, keď sme sa dozvedeli niečo podstatné to bolo milé a vtipné.
- ich stretnutie - sranda, ale chcela by som to zažiť len s takým chlapom ako je Sam. Čestný, fešák... Aj keď neviem si predstaviť, že si niekto môže pomýliť svoj kufor, ale tak keď sú naozaj rovnaké a ponáhľa sa. Dajme tomu.
- zaujímalo by ma, či si prečítal čo bolo v jej obálke, ale asi áno. Veď vtedy ju ešte nepoznal a išlo o konkurenčný boj.
- zápletky tam boli naozaj super, ale zase chýbal koniec. Proste rozobratie ako to dopadlo s jej (musíte si prečítať, aby ste vedeli s čím) a s nimi. To čo sme sa o nej dozvedeli mi prišlo potom také nedokončené. Čo bolo ďalej? Ostalo to pri starom? Alebo nastali nejaké zmeny? Táto zápletka sa mi na knihe páčila, ale tá myšlienka mi prišla nedotiahnutá do konca.
- obe knihy sa mi páčili. Každá bola dobrá v inom, takže môžem odporučiť na také oddychové čítanie.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...