piatok 30. mája 2014

Piatkový turecký veget

Už dávno sme tu nemali piatkový veget, ale vlastne ani som nemala, čo také rozoberať. Okrem tejto veci nič také nepozerávam. Nejak nemám na nič čas. A keďže som si nebola istá, či tu chcem spomínať seriál, o ktorom si ľudia asi budú myslieť, že som sa zbláznila, keď ho pozerám. Ale upozorňujem. Nezbláznila som sa. Ja som blázon už dávno :D
A o čom je reč?

Fatmagul


zdroj

Čo ma na tomto seriály tak zaujalo?
V prvom rade je to určite hlavný hrdina. Kerim je podľa mňa sympoš a s tou jeho povahou vo filme sa mi tiež páči. Ten jeho pohľad. Pri tom pohľade umieram. On sa na ňu tak krásne romanticky pozerá, že odpadávam. Ale pripúšťam občas mi príde trochu prihriaty.
Už dávno som nevypla pri žiadnej takejto prkotine. Kedysi som bola strašne telenovelová. Dokázala som vstávať ráno o piatej, aby som si pred školou pozrela nejakú telenovelu alebo som sa zo školy ponáhľala domov a pozerala inú. Kedysi som do toho bola naozaj maniak. Potom prišli turecké telenovely. Naposledy som pozerala Tisíc a jedna noc. Tú som zvládla do polovice a prestalo ma to baviť a potom dlllllllllho, dlllllllllllho nič.

Až prišla Fatmagul. Už ukážky ma zaujali, aj keď musím sa priznať, že prvú časť som ešte nevidela, lebo mi to znásilnenie prišlo nechutné, ale mám ju už stiahnutú a raz si ju hádam pozriem.
To, že je Kerim fešák som už hovorila, ale taktiež sa mi páči Fatmagul, že nie je vygebrená a prečačkaná ako v iných telenovelách, seriáloch, filmoch, že aj do postele chodia namaľované. Ako sa hovorí v jednoduchosti je krása. Je milá, len mi lezie na nervy, že je pod pa pučou (pod švagrinou). Jej brat mi je tiež sympatický aj keď je ťuťko (má o koliesko menej), ale chudák zato nemôže a srdiečko má dobre. Aj Kerimova teta je sympatická a milá a ešte je aj bylinkárka. To ma priťahuje. V poslednej dobre som sa prepla na bylinky, ale zatiaľ len sáčkove. Možno raz sa dopracujem, aj k pestovaniu/zberu.

Ak ešte stále čítate, tak Vám poviem obsah v kocke. Fatmagul bola zasnúbená s Mustafom (tiež sympoš. Občas mi je ho ľúto, občas by som ho nakopala do zadku), ale Kerim s kamošmi (teda on nie) ju znásilnili. Mustafa ju odvrhol a Kerim si ju vzal. Jednoduché. Ale dokážete si predstaviť, že by ste si niekoho takého zobrali. Fuuuuj. Podľa mňa zaujímavý seriál. Každý večer sa teším do postele s Kerimom a Fatmagul.

Neviem, či existuje niekto taký crazy ako ja a pozeráva v dnešnej dobe telenovely. Keďže veľa ľuďom to príde ako niečo hrozné. Nečudujem sa. Už aj mne občas. Ale tu si nemôžem pomôcť. Do tohoto seriálu som sa zamilovala a budem s ním až do konca. A keďže som na ňom až taká závislá a pozerám si ho aj v ich rodnom jazyku možno sa na mňa aj niečo nalepí. :D

Pripájam video, ktoré som už videla stokrát a konečne som sa minulý týždeň dočkala a videla ho v slovenčine. Čo poviete na ten Kerimov pohľad, keď sa pozerá na Fatmagul? Som zamilovaná :D


Prajem krásny víkend. Asi som Vás v dnešnom článku neinšpirovala, ale ukázala som Vám na čom momentálne frčím a rada by som frčala aj na slniečku, tak držte palce. Dnes potrebujem fotiť za zajtra, tak chcem slnko a nie dážď :)

2 komentáre:

  1. presne moja rec, tiez pozeravam a tiez som sa nezblaznila, jednym slovom pri tomto sa da nenormalne vypnut a zrelaxovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa tu niekto nájde kto to tiež pozerá a že som aspoň trochu normálna :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...