pondelok 19. mája 2014

Moja bižu - nebižu

Vraciam sa s mojím posledným bižu-nebižu článkom. Tento raz to budú náramky a ostatná bižutéria. Chcela som to rozdeliť na dva články, ale zdá sa mi to ako zbytočnosť.

Náramky
- nenosím. Veľmi sa mi páči, keď má niekto pekne obvešané ruky, ale... Po prve trhá mi to chlpy (au-viď foto). Po druhé nemám rada ten pocit ako by som mala na rukách putá (asi som bola v minulom živote zločinec). Ale raz za čas si na ruky niečo zavesím.


- túto retiazku som dostala od priateľa, ale keďže mne sa skôr hodia jemnejšie veci, tak ho nosím na ruke a páči sa mi to.


- tieto perličky som dostala od kamarátky už dávnejšie. Modrá nie je moja farba, takže som ho nenosila často, ale konečne som sa ho naučila nosiť a veľmi sa mi páči.


- tento ružový mi učaroval na dovolenke v Tatrách, ale je mi veľký, takže ho mám už len preto, že sa mi páči, ale nenosím ho a asi ho posuniem ďalej alebo s ním budem niečo musieť vymyslieť.


- tento mi vyrobila kamarátka aj s naušničkami. Sú to vlastne dva náramky, ale nenosím ich často.


- tento mám tuším od tety a páči sa mi na ňom tá farebnosť, ale nenosím ho. Príde mi moc detský.


- tieto som dostala od tety. Doniesol jej ich ujo z Anglicka a tak mi dala polovicu. Najskôr sa mi páčili, ale potom mi liezlo na nervy to ich cinkanie. Takže nenosím.


Ďalej tu mám retiazky na nohy. Dajú sa nosiť len v lete a kedže u nás už dlho nebolo leto, tak som ich už dávno nemala.

delfíniky

mušle

kvetinky z Avonu


Čelenky


- túto občas nosím. páči sa mi, že je jednoduchá, ale zároveň tými kamienkami zaujímavá.


- nosila som, nenosím. Len keď si dávam masku na tvár alebo niečo podobné.


- túto korunku som mala na stužkovej. Chcela som byť za princeznú :D Nevydalo.


Ostatné do vlasov a brošňa


- tak z tohoto nosím občas sponky alebo ako sa to volá (tie napravo dole). Ale mám to odložené preto, že to mám po niekom a páči sa mi to, ale nosiť to nejak neviem. Aj keď tu mašličku do vlasov (naľavo) som už raz mala. Ja som skôr na striebornú ako zlatú.


Vejáre

od činancov, ale páčil sa mi

tento mám od malička.  Zase som dedila. Vidno, že už ma čo to za sebou, ale páči sa mi

Medzi ľudí vejáre nenosím. Kedysi som ich nosila občas, ale hanbila som sa ich používať. Pripadala som si divne. Ale keby som si k tomu obliekla nejaké pekné šaty, ktoré ja nosím výnimočne (rozumej čerstvo oholené nohy, teploty aspoň 40°C a nálada byť ženská) viem si to predstaviť aj medzi ľudí. Používate vejáre? Máte nejaké? Nie je Vám divne používať ich medzi ľuďmi?


Ako ste si mohli všimnúť aj v predchádzajúcich článkoch - krk, prsty, uši - tej bižutérie sa u mňa veľa nenájde. Som hrozne šetrná osoba. Nie som ochotná dať za náramok 7,- €, aj keby bol ako krásny. Radšej si za tie prachy kúpim nejaký top alebo knihu :D
Takže v tejto oblasti mám čo doháňať, ale zase to nechcem určite preháňať. Chcela by som kúsky, ktoré by sa dali ľahko a pekne kombinovať a boli by trvácne, ale nebránim sa ani sezónnym veciam za rozumnú cenu. Uvidíme.

Ako ste na tom s bižutériou vy? Máte jej kopec? Alebo vás takéto doplnky neberú? Alebo máte pár takých svojich stálic a viac vám k živote netreba?

Prajem pekný deň. U nás je už konečne slniečko, ale mne ho zahatali haldy oblečenia na balkóne, ktoré som (konečne) oprala, takže až zajtra si ho užijem naplno a zatiaľ môžem blogovať :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...