utorok 6. mája 2014

Kresley Cole

Nejaké články o autorkách som už napísala a keďže sa u mňa zase našli spisovateľky, od ktorých mám viac kníh vraciam sa znovu k článkom o autorkách.

Prvou dámou, ktorú spomeniem je

Kresley Cole


- začínala ako atlétka a trénerka
- teraz je z nej americká autorka bestsellerov
- napísaním paranormálnych kníh, YA kníh a historických romanci si splnila svoj detský sen
- najznámejšia z jej kníh je jej prvotina Kapitánova láska (Captain of All Pleasures), ktorá bola publikovaná 2003
- precestovala kus sveta a z týchto ciest čerpá a vytvára svoje nezabudnuteľné postavy a prostredia
- dve z jej obľúbených miest sú dažďové pralesy Strednej Ameriky a Far North Queensland area v Austrálii (kde mimochodom neodporúča kúpať sa v noci mimo sieti)
- so svojim manželom Richardom , finančným analytikom, sa zoznámila (respektíve ho bez okolkov zbalila) na kurze vodného lyžovania počas štúdia na Alabamskej univerzite
- žije na Floride so svojou rodinou a s mnohými zvieratami
- zatiaľ čo jej manžel pracuje, ona píše romány
- všetok voľný čas trávi cestovaním a zaujíma sa o všetky veci týkajúce sa lodí a vody
- veľa zaujímavosti som žiaľ o nej nevygooglila

- Knihy, ktoré jej vyšli v slovenčine (5):
Cena za rozkoš (o bratoch Sutherlandovcoch)
Láska a odvaha
Láska a lož (o bratoch MacCarrickovcoch)

V mojej knižnici mám 4 jej knihy:



Láska a lož




- táto kniha sa mi od nej zatiaľ páči najviac. Link s recenziou nájdete vyššie.

4 komentáre:

  1. Žádnou z knížek neznám. Já momentálně čtu knížku Hovory s Bohem 2 - Walsch. Je to zajímavá knížka a zajímavý pohled na život.

    Monča z blogu - By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám v knižnici už poriadne dlho Sto lámp pre dušu. Neviem nejako ma tie motivačné veci neberú, aj keď citáty a podobné veci, čo hecujú ľudí žiť naplno sa mi páčia. Ale zase napríklad Tajomstvo, Zázrak, Sila ma lákajú, aby som si ich prečítala, ale ešte som sa k ním nedostala. Videla som len film a ten sa mi páčil, tak myslím, že aj ostatné dve knihy budú dobré.

      Odstrániť
  2. Milá Pampeliško, přiznám se Ti, že bych asi po některé z těhle knížek sahala s červenými tvářemi...Cena za rozkoš, Láska a lož (navíc já si to přeložila napřed špatně - jako "Láska a lože", no už viem, že lož je "lež" a nie postel) ;-). Ale zaujala jsi mě svou četbou jako vždy, takže se na některou z výše uvedených knižních potvůrek v knihovně podívám. Hned jak přečtu "Hvězdy nám nepřály". A mimochodem - Kresley a její život se mi moc zamlouvá, hlavně to: "zatiaľ čo jej manžel pracuje, ona píše romány". Tak si to jednou taky zařídím ;-)).
    Papa, Tvá Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja som už zvyknutá a pri týchto knihách sa už asi nečervenám. Iba keď si ich čítam medzi ľuďmi a dejú sa tam zaujímavé veci. Vtedy som možno červená.
      :D to poznám, preto české knihy čítam len málinko, lebo niektoré vaše slovíčka mi robia problém ako napríklad košíková. To mi občas dá zabrať, kým si spomeniem čo je to a takých slovíčok je viac a najhoršie sú mesiace. Tie neviem dodnes. Lež alebo lože to je vcelku pri tejto knihe jedno bolo tam aj to, aj to.
      Tak to som zvedavá k akej knižke ťa inšpirujem a či sa ti bude páčiť :) Lebo ty si ma dnes inšpirovala pri kúpe Tesco tulipánov za 56 centov. Tých ružových fešákov som tam nemohla nechať a už sa na mňa usmievajú z poličky (len ešte vázu si musím kúpiť, lebo zatiaľ sú v zelenej šialke, ale sekne im to aj tak :D ). A trochu ľutujem, že som ich nekúpila viac, ale zrejme som si ich tam nechala aj na budúce :)
      To mi ani nenapadlo, ale áno je to veľmi inšpiratívne robiť niečo čo vlastne nie je ani robota, ale hobby. To by sa mi vlastne tiež veľmi páčilo. A dokonca aj to písanie kníh :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...