piatok 2. mája 2014

Kaleráby, kaleráby...

To neplatí už na baby... (Ako spieva Michaela Pašteková)

To, že ľudia klamú, zavádzajú, aby zarobili s tým sme sa naučili žiť. Teda aspoň ja. Keď ich nehryzie svedomie, nech si robia čo chcú. Ja mám google a ak ma niekto láka  na nejakú veľmi lákavú ponuku, ktorá sa len tak neodmieta nebojím sa ho použiť. Keď mi príde niečo do schránky, čo som si nevyžiadala, tak to jednoducho letí do koša. Rovnako ako aj telefonáty, čo mi ponúkajú knihy, ktoré budem zbierať do konca života alebo ponožky, v ktorých sa mi nebudú potiť nohy. Trochu som odbočila od dôvodu tohoto článku.

Prečo tento článok vôbec vznikol?
Pre toto:

ak si obrázok zväčšíte môžte si prečítať zaujímavý príbeh

Keď som v stredu našla v kuchyni leták, v ktorom ma zaujali dva obrázky, na ktorých som spoznala jednu známu zahraničnú blogerku/YTberku a prečítala som si k jej fotkám jednú krásnu story až to tak vo mne vrelo. Najskôr som si nebola istá, či tento článok zverejním, lebo ja nie som vyrývačný typ a na blog nechcem dávať negatívne veci a taktiež neviem, či im slečna nedovolila použiť jej fotografie, ale toto som si nechcela nechať pre seba.

Po prečítaní tej dojemnej story v spojení s tými obrázkami som nechápala. Nehovorím, že to nemôže byť pravda, ale určite sa to nespája s týmito dvomi fotografiami. Takže ma to ich zavádzanie trochu vytočilo, sadla som si za PC a začala som googliť. Vygooglila som nejaké veci, ale nič o tejto firme, tak som si pustila YT a vyhľadala som si video tejto slečny, či náhodou s nimi nespolupracuje, ale nič. (Zaujímalo by ma, či o tom vôbec vie.)

To, že tam dali k obrázkom vymyslený text - nevadí.
To, že ich ukradli - neviem, ale keby viem, tak to vadí.
Ale to, že tam napísali, že tá slečna sa za seba hanbí, tak to ma vytočilo tiež.
Zjavne si zobrali obrázok a neriešili nijaké skutočnosti. Ok, dajme tomu, že občas má zo seba blbé dni, ale to čo dosiahla aj s takou problematickou pleťou by jej mohli závidieť. Tuším robí modeling. Neviem presne, lebo momentálne ju už tak nesledujem (niet času) a po druhe anglicky neviem až tak dobre, takže ja si väčšinou pozerám obrázky :D Ale nie tak niečo rozumiem, niečo nie.

detail

A ďalšie vytočenie - tá nádherná získaná pleť je len omietka vy hovada! Teraz neriešim, že je to make-up, lebo je naozaj krásne prirodzené urobený. Baba je šikula to sa jej uprieť nedá, ale riešim to, že tam napísali k fotke s make-upom, že už má krásnu pleť, pritom slečna má stále problémy a takto oj.bávajú slečny, čo majú problémy s pleťou a dávajú v tomto prípade nádej už len tými make-upovými obrázkami, aby žrali tie ich "zázračné lieky" alebo si ich natierali, neviem.

Aby nedošlo k omylu nehovorím, že tento "zázrak" nefunguje. Neviem. Neskúšala som. Takýmto podľa mňa šarlatánstvám neverím. Už dlhšie, keď vidím výhodný obchod, tak sa ho najskôr snažím vygoogliť a potom zistím, že až také výhodné to nie je. Na 99,9% vždy je to na nete lacnejšie alebo je niekde v diskusií napísané, že je to oj.b.

A o koho tam vlastne ide? Kto by nepoznal túto slečnu, nech sa páči pripájam jej video, ktoré patrí k týmto fotkám.


Pripájam ešte jednu diskusiu TU, ktorú som našla na nete o ostatných veciach na predaj.

Týmto článkom nechcem do nikoho rýpať, nikoho napádať, ale keď už niekto chce s prepáčením oj.bávať, tak si dávajte pozor aké fotky k tomu pripájate. Myslím si (teda teraz hovorím za seba), že my blogerky (bože ja a blogérka :D ešte sa tak necítim) si svoje blogy, videá a podobné veci odmakáme a nemáme rady, keď nám našu prácu (zábavu) niekto kradne a ešte k tomu píše hentaké bludy. Možno to nie je ukradnuté, ale určite to k tomu textu nepatrí.

To, že o.ebávajú ľudí, to mi je šum-fuk. Google máme. Tam človek toho nájde (viď link vyššie s inými ich ponukami a diskusiou), ale to, že si "požičiavajú" fotky a píšu k ním bludy o nejakej Aničke z horného konca, keď my vieme, že je to Cassandra zo San Francisca to ma vytáča.

Ako ja neznášam klamstvá a podobné veci a taktiež krádeže. Takých ľudí by som prefackala a dolámala im prsty a iné časti.

Tento článok som chcela zverejniť včera, ale prišla som domov až okolo pol ôsmej (boli sme zase na dome, aj počasie nám vyšlo naozaj krásne, skoro som sa roztopila), skočila som do sprchy, dostala som masáž (:* čo mi pomohlo, ale  dnes som zase dolámaná), takže ho sem pridávam až dnes.
Dúfam, že s ním nikoho neurazím, ani nenaštvem, ale ak áno hups. :)

Aby som tento článok ukončila pozitívne prajem Vám krásny víkend a poriadne si ho užite, aj keď ževraj má byť škaredé počasie, tak uvidíme :)

PS: Dúfam, že ste sa včera bozkávali pod čerešňou, lebo ja nie. Tak držte palce, aby som neuschla.

2 komentáre:

  1. Ako tak pozerám, niekto sa tu poriadne nechal vytočiť. :-) Ale verím, že po víkende si už vychladla. ;-) Stávajú sa aj takéto veci a ja len jedno tvrdím, neznášam zlých ľudí! Doslova sa mi hnusia... Ja som tú čerešňu akosi nevedela nájsť, takže budem sa musieť zaobísť bez nej. :-) Prajem pekný týždeň!
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No týždeň mám trochu dosť bláznivý, ale máš pravdu po víkende som vychladla a už sa nad tým len usmievam. Stávajú sa aj horšie veci :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...