pondelok 13. januára 2014

Pondelková šálka kávy 2

Ak by sme urobili všetko, čo dokážeme, prekvapili by sme samých seba.

(Thomas Edison)


Divín 2009

(Najradšej by som ešte zaliezla do perín a užívala si to božské ticho, ale roboty mám ako na kostole, keďže som konečne od minulého roku doma. Rozmýšľala som, že by som urobila články aj z našich "Ciest okolo sveta", tak uvidíme, ale tu je aspoň taká malá ochutnávka z našej prvej cesty. Pekný deň/týždeň prajem:)

3 komentáre:

  1. clanok o cestach okolo sveta by bol urcite super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár, tak som si to zapísala na zoznám článkov, ktoré chcem nachystať a dúfam, že sa potom bude aspoň trochu páčiť :)

      Odstrániť
  2. ten výrok poznám a je fakt motivujúci :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...