štvrtok 16. januára 2014

Lisa Kleypasová - Príď, láska, ku mne


Anotácia:
Príťažlivý a urastený južan Heath Rayne vytiahol krásnu Lucindu Caldwellovú zo zamrznutej rieky, a zachránil ju tak pred istou smrťou. Ale zakrátko ju uvrhol do takého víru vášne, aký toto mladé dievča nikdy nezažilo. Heath bol úplne iný ako muži, ktorých Lucy dovtedy poznala - prišiel do massachusettského Concordu z Juhu, vytrhol Lucy z náručia solídneho muža, ktorého poznala od detstva a bola s ním zasnúbená, a ukázal jej, aká hlboká môže byť láska.
Krásny, psychologicky jemne prepracovaný príbeh z vojny Sever proti Juhu.

O knihe:
- original - Love, come to me
- zatiaľ! nepochádza zo žiadnej série, ale ja verím, že autorka napíše príbeh aj o Damonovi
- obálka - sa mi páči, až na toho chlpatého chlapa. Ja nie som moc na chlpy. Aj keď musím povedať, že tá, ktorá je na bux-e sa mi páčila o ždibček viac. Táto mi prišla taká lacná. Hlavne tie ružové šaty, ale už som si na ňu zvykla a nevymenila by som ju za nič.

Moje pocity:
- nechcelo sa mi do tejto knihy. Nechápem prečo. Teda chápem vojnové veci nie sú moja šálka kávy, ale je to predsa Lisa. Tá nech napíše aj o nákupnom zozname na nedeľný obed a rozbúcha sa mi pri tom srdce a vyčarí úsmev, tak nechápem čo som robila také caviky.
- Lucinda je inteligentná, príťažlivá hrdinka. Nič nové pod slnkom, ale všetky zaujímavé vlastnosti sa u nej prejavili, až po svadbe. Prišlo mi to, že pred svadbou bola tiež výnimočná, ale nedávala to tak najavo ako po svadbe, keď ju manžel viedol k tomu, aby ukázala svoju osobnosť.
- Heath bol tiež normálny hlavný hrdina, príťažlivý, šikovný. Všetko čo má hlavný hrdina mať, ale nemohla som si zvyknúť na jeho meno. Prišlo mi také dievčenské, ale okrem mena bolo ostatné na ňom veľmi mužné.
- zaujímalo ma, prečo prišiel Južan na sever? Aký  mal nato dôvod? Na konci sme sa to dozvedeli. To nás teda Lisa ponaťahovala.
- páčilo sa mi, že tam bolo spomenutých aj veľa ľudí v mestečku. Rôzne udalosti čo sa tam odohrávali. Myslím si, že to dosť obohatilo začiatok knihy.
- a potom prišla svadba.  Netušila som čo ešte môže po nej prísť. Ale prišlo toho dosť a potom už aj navyše. Neviem ako by som sa v tej situácii zachovala ja, ale určite by to bola zaujímavá situácia. Veď si prečítajte sami a potom mi môžete dať vedieť, čo by ste robili. Vyhodili cez zatvorené okno alebo sa usmievali a pritom mali vražedné myšlienky?
- bolo tam aj dosť zaujímavosti pre mňa. Napríklad ako trávila v tej dobe dáma čas. Muž v práci, služobníctvo sa stará o domácnosť a čo ona?
- trhanie oblečenia mi príde sexy, ale neviem si predstaviť to oblečenie zašívať alebo kupovať stále nové, ale aj tak by som si to niekedy rada skúsila ako Lucy a Heath.
- chcem čítať knihu o Damonovi! Bol príťažlivý (v mojej hlave vyzeral ako Damon Salvatore, kvôli menu, takže to je už samo o sebe príťažlivé). Bol dosť veľká konkurencia hlavnému hrdinovi. Bol úžasný, teda presnejšie na začiatku mi prišiel dosť nafúkaný. Čo som ja a čo si ty, ale pri bližšom pohľade mi prišiel veľmi príťažlivý, ochotný pomôcť v každej situácii a hlavne, keď sa tak krásne správal k hlavnej hrdinke tomu sa len ťažko odolávalo. Zatiaľ som sa nedočítala, či sa spisovateľka chystá napísať knihu aj o ňom, ale dočítala som sa, že by to potešilo veľa ľudí, aj ja som medzi nimi.

Za mňa:

2 komentáre:

  1. Tato kniha vypadá zajímavě, už nemám co číst, tak se pokoukám po tvých recenzích:)
    lovely-pinkk.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...