piatok 17. januára 2014

Piatkový Era veget

Myslím si, že neexistuje človek, ktorý by nepoznal aspoň jednu pesničku od nich. Páči sa mi hudba - trochu kostolná, trochu operná, rocková... Niečo z môjho súdku. Videoklipy sú nádherné. Vždy je v nich nejaký zaujímavý príbeh. Niektoré texty majú niečo ako latina a niektoré anglické. Zdajú sa mi jednoduché, ale pritom hlboké a pekné. (príklad zaujímavého textu - pesnička sa mi až tak nepáči - je Kilimanjaro).

Ale dosť už bolo reči ideme na videoklipy.

Ameno

- toto je prvá Era pesnička, do ktorej som sa zamilovala a rovnako aj videoklip ma dostal

Divano

- tento videoklip je moja krvná skupina - koče, šaty, ručne písané listy, dokonca brkom - rozplývam sa

The mass

- táto pesnička by sa podľa mňa mohla púšťať na začiatku bojov. Príde mi taká povzbudivá k víťazstvu.

Misere mani

Infanati

- pri tejto pesničke si naozaj predstavím nejaký kláštor a mníchov a nie len podľa videoklipu, ale aj podľa spevu.


Poznáte Eru alebo aspoň nejakú pesničku? Ja si Era pesničky rada púšťam hlavne, keď potrebujem vypnúť. Vedia ma dostať do výšin, kde som len ja a pokoj.
Dnes som mala zase jeden z bláznivých dní. Išla som vybaviť kožného, kde som nič nevybavila, lebo tam nebol. Tak som skončila s babkou u veštkyne alebo ako ju nazvať a povedala mi celkom zaujímavé veci, tak ich skúsim a som zvedavá, či mi to pomôže. Možno vám ju aj odporučím :D Už som u nej raz bola a vtedy to bolo také, no neviem vtedy som nebola moc presvedčená. Aspoň nie vo všetkom.
Ako pripúšťam je v tom aj dosť učenie v oblasti medicíny, psychiky a správania ľudí... Ale myslím si, že je v tom aj nejaké to mystično, lebo niektoré veci by tá pani nemala z kade vedieť, lebo som sa o tom s nikým nebavila. Čo vy a tieto veci? Veríte? Neveríte? Boli ste? Nešli by ste?
Prajem krásny a dlhý víkend. Pustite si príjemnú hudbu a relaxujte alebo si pustíte niečo živšie a zavrťte zadnicou :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...