streda 29. januára 2014

5 veci, bez ktorých nemôžem byť

1. dioptrické okuliare



- už v predajni som sa do nich zamilovala. Pretože mi pripomínajú Monster High a ja ako dieťa som musela mať tieto a žiadne iné.
- okuliare nosím už od prvej triedy na základnej škole. Dokážem si predstaviť život aj bez nich, keďže mám len jednú dioptriu silnú ako hovädo (a to nepreháňam), ale druhá je v pohode, takže aj medzi ľudí chodím skôr bez okuliarov, ale keď ich nemám dlhšie na očiach, tak ma bolí hlava, takže doma ich nosím poctivo.


2. knihy


- aby som sa príjemne cítila musím byť obklopená knihami. Často ich nosím v kabelke, hlavne k lekárovi alebo niekde kde mám čas si čítať. Nie som až taký blázen, aby som čítala úplne všade, lebo ako sa poznám zabudla by som vystúpiť a skončila by som až na poslednej zastávke a taktiež do veci narážam aj bez knihy v ruke, takže s knihou za pochodu by to bolo ešte horšie. Keď čítam neznášam, keď ma niečo vyrušuje. Ja sa musím knihe venovať na 99% a to si neviem predstaviť niekde na lúke alebo v parku... S tou mojou predstavivosťou si predstavujem, že mi niekto vybieľuje peňaženku a ja si to kvôli napínavému deju ani nevšimnem alebo zase registrujem každého čo prejde okolo mňa ako podozrivého úchylaka.
- do knižnice nechodím. Po prvé nechápem prečo mám platiť za knihy a potom ich vracať, keď za ne môžem zaplatiť a mať ich doma. Po druhé knihy čítam xy krát a nikdy ma neomrzia, takže som rada, keď môžem prísť ku svojej knižničke a pokochať sa na nej pohľadom a vybrať si nejakú už prečítanú knihu a oddýchnuť si pri nej. Dúfam, že raz bude moja knižnica taká veľká ako moja láska ku knihám.
- ale mám problém s požičiavaním kníh. Už nikdy nikomu, keďže som s tým mala zlé skúsenosti a knihy sú pre mňa srdcovou záležitosťou a hrdinovia v nich sú ako moji priatelia, tak sa ich jednoducho neviem vzdať pre nikoho. Ale mám problém to ľudom vysvetliť, že nie, nepožičiam knihu. Toto sa musím naučiť a neschovávať sa, keď niekto chce nejakú požičať.
- ešte posledné priznanie. Bozkávam knihy :D a nie len to. Dokonca sa s nimi aj túlim a spávam s nimi. Ale láska je láska a nejako sa prejavovať musí. Preto aj tie pusinky na konci recenzii, lebo sú naozaj pravdivé, aj keď niekedy to nekončí, len pri 5 pusách, ale keď je niečo dobré zaslúži si to odmenu. No nie?


3. ponožky


- do ponožiek som ešte väčší blázon ako Seeley Booth, pretože ja mám ponožky na sebe 24 hodín denne. Teda všade okrem sprchy. Bez ponožiek by som ani zaspať nedokázala a asi by som zamrzla. Milujem, keď majú ponožky všelijaké nezvyčajné farby, obrázky... No proste, keď sú také bláznivé ako ja. Ale nebojte sa do sandálov ich nenosím.


4. krém na ruky


- bez krému by som asi ani v divočine neprežila. Neznášam, ten pocit vysušených rúk. Takže krém musím mať stále poruke a natierať, natierať. Zase nie som nejaká šialená osoba na toto. Keď nemám po ruke mastičku, tak to prežijem, ale rozčuľuje ma ten suchý pocit na rukách. V poslednom čase (nie len v zime, ale aj v lete) mám nejak suchú pokožku, aj na tele, aj na rukách. Takže darček v podobe krému na ruky sa u mňa nikdy nestratí.


5. hudba, filmy, seriály

The Big Bang Theory

Teória veľkého tresku

- pri každej práci si musím pustiť nejaký ten podmaz. Pri niektorej hlasno, pri niektorej len tak, aby nebolo ticho, ale ani aby ma to vyrušovalo. Napríklad milujem upratovanie pri hudbe, keď pri tom ešte aj zadkom vrtím, ale keď čítam knihu alebo robím niečo na pc, pri čom sa musím sústrediť, tak si hudbu púšťam len veeeľmi tichučko. Ale aby to nevyzeralo divne viem žiť aj v tichu, len proste hudbu, zvuky... mám radšej.


Tento článok som mala rozpísaný už dlhšie, ale konečne sa mi podarilo urobiť fotky a mohol uzrieť svetlo sveta. Dúfam, že sa vám páčil a veľmi rada si prečítam, ktorých 5 veci máte vy ako nevyhnutnosť pre život. Dnes som nejaká lenivá, ale pripisujem to tomu snehu za oknom a nie sebe. Aspoň sa mám na čo vyhovoriť. Takže u nás konečne sneží. Čo ma teší (hhh), ale mohlo to byť aj skôr. Ja už som sa chystala v myšlienkach na leto a nie na sánkovanie. Teraz ma opustí aj to málo vkusu čo mám a budem nosiť moju obľúbenú tlstú, ružovú, lyžiarsku bundu, lebo nič ma nedokáže zahriať tak ako tento macko, ale potom aj ja vyzerám ako keby mi chutilo papať, len tá malá hlava mi k tomu veľkému telu akosi nepasuje. Prajem krásny zasnežený deň :)

2 komentáre:

  1. Môj obľúbený tiež, Amy je najlepšia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Amy je super, ale podľa mňa srdcom všetkého je Sheldon, ale určite každý z nich je tam nezastupiteľný :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...