utorok 14. januára 2014

Moje prkotinky na krk

Máme tu pokračovanie mojej bižu - nebižu. Tentoraz to budú moje zdobiče krku. Páčia sa mi, ale nenosím ich často, lebo keď sa predkláňam, tak sa mi hompáľajú, čo mi vadí. Všelikde sa mi zasekávajú (ten červený s brmbolcami bol už niekoľkokrát kvôli tomu opravovaný). Chladia ma, čo je u mňa ako u cencúľa skôr nevýhoda. Najviac mi však vadí, keď sa mi tie dlhé dajú tak divne cez jednu polovicu tela, teda cez konkrétnu časť (prsia). To mi príde úchylno-divné.

Tak tu je moja malá zbierka:


"Zlatá" retiazka s kamienkami je tuším z Oriflame alebo Avonu. Neviem presne. Mám ju už sto rokov. Zo začiatku som ju nosila často, ale keďže som skôr na striebro, tak si ju dávam už  len veeeeľmi malinko.


Červené brmbolce som si kúpila ani neviem kde, ale nosím ich rada, len sa mi kade tade zachytávajú a rozpadávajú, ale páčia sa mi a rada sa maznám s tými bambuľkami.


Ružovo-čierno-biele "perličky" mám momentálne najradšej. Sú vo veľmi pekných farbách, také akurát pre mňa. Nosím ich len príležitostne, aby sa mi neponičili, lebo takéto guľky, či ako ich nazvať rady opadávajú.


Ružovú reťaz som si kúpila, že ju budem nosiť na gatiach alebo okolo krku, ale je tak strašne ružová, že som ju ešte nemala nikde na sebe a to je už tiež dlhoročný obyvateľ mojej "šperkovnice".


Pravítko a krížik boli tuším v nejakom časopise, ale páčili sa mi a aj ich občas nosím.


Neviem ako to nazvať nosím veľmi málo. Dostala som ho od mojej najky (ako by povedala Amy :D). Veľmi sa mi páčil, ale už ho nenosím, lebo ma dosť studení na krku, aj v lete, aj v zime. .


Červený a zelený som si kúpila na dovolenke v Košiciach vo výpredaji. Páčili sa mi, boli lacné a boli k ním aj náušničky, tak nebolo o čom, ale tiež ich nosím len zriedkavo. Ten červený častejšie ako zelený.


Kameňový kruh som dostala od Moničky. Mám veľmi rada takéto veci. Už ho nenosím tak často, lebo sa bojím, že sa mi to zapínanie na konci rozpadne a ja to nebudem vedieť uviazať. (Ako sa tak počúvam, tak ja si tuším veci velice šetrím. Asi by som mala ísť na liečenie.)


Krížik je jedna z mala veci, ktoré som si objednala na nete, ale veľmi sa mi páčil a rada ho aj nosím (často).

(Ešte mám aj nejaké zlaté a strieborné retiazky s príveskami, ale tie som bola lenivá dofotiť, takže nabudúce.)

Na krk toho veľa nemám. Vlastne ja tej biže nemám ani nejak veľa, preto mám niekedy problém si doladiť outfit, lebo každý kúsok je sám o sebe zaujímavý, ale nie vždy sa k sebe hodia.
Dnes som toho stihla dosť, ale mohla som aj viac. Bola so starkou u doktora. Odlomila som si zo zubu. Porobila nejaké veci na nete. Nie však všetko :/ Upratala kozmetickú skrinku a teším sa do postele, lebo zajtra ma čaká dorobiť zvyšok veci a je toho celkom dosť. Pekný večer prajem :)

2 komentáre:

  1. niektoré sú pekné. Tiež toho na krk veľa nemám. Najviac mám náušnic, tie nosím stále.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...