piatok 12. apríla 2013

Piatkový veget s Barbarou C.

Filmy inšpirované knihami Barbary Cartland:

- Tieto knihy som ešte nečítala. Ale filmy boli fajn. Teda popravde dali sa pozerať, ale prišli mi oproti knihám (ktoré som čítala) dosť bezduché. Rozhovory boli niekedy dosť smiešne. Beriem, nežila som v tej dobe, neviem ako sa vtedy rozprávali, ale ak naozaj ako vo filme. Fúha. To pokiaľ ste sa do niekoho nezamilovali na prvý krát, tak neviem si predstaviť, že by ste o ňom zistili niečo hlbšie z rozhovorov. Ale beriem nemali vtedy telku, takže nehrozilo, že rod vyhynie. Preto mám radšej knihy. Hlavne kvôli pocitom ľudí, opisom a podobným drobnostičkám, ktoré sa do filmu nikdy nedostanú. Čiže film mi dá svoje pocity, ale kniha mi pomocou mojej fantázie dá podľa mňa viac. Aspoň v tomto príklade. Ale určite tieto filmy neodcudzujem. Dajú sa pozrieť, ale nie sú to nejaké obrovské nezabudnuteľné diela.


Hazard sŕdc / A Hazard of Hearts
( http://www.youtube.com/watch?v=D6CdsBTGF7Y )

- tu som nebola moc spokojná s hrdinkou. Nebola zlá, ale vedela by som si tam predstaviť, aj niekoho sympatickejšieho. (Stále ju mám totiž v hlave zafixovanú ako Morgan zo seriálu Merlin.)


Dáma a zbojník / The Lady and the Highwayman
http://www.ulozto.sk/xCiZgRb/dama-a-zbojnik-cz-mus-avi )

- tu som nebola spokojná s hrdinom. Hugh Grant je dobrý herec, ale podľa môjho názoru je to herec na trochu inej úrovni ako sú tieto filmy.


Fantóm Monte Carla / A Ghost in Monte Carlo
http://www.youtube.com/watch?v=BcFJeHsrtBU ) EN

- tu som spokojná s oboma hrdinami.
- ak to niekto nájde v cz alebo sk môžte mi to posunúť :) budem vďačná

Souboj srdcí / Duel of Hearts


http://www.ulozto.sk/xfqJmr6/souboj-srdci-sk-dab-mus-avi )
- obaja hrdinovia sú sympatický.


Film inšpirovaný životom Barbary Cartland:

Láska k Barbare / In Love with Barbara


http://www.csfd.cz/film/273937-laska-k-barbare/galerie/#show more content )
- Portrét Barbary Cartland, kráľovnej ľúbostného románu. Táto pozoruhodne energická, náročná a panovačná dáma paradoxne oslavovala myšlienku ženského podriaďovania mužom. Za Barbarinou romantickou maskou sa ale skrývali tragické príbehy zo skutočného života. Stále sa zaoberala svojimi neopätovateľnými a stratenými láskami a odhaľuje  že svojím úplným ponorením do sveta romantiky v skutočnosti uteká pred ďaleko temnejšou realitou, ktorá ju obklopovala.

- film som nikde nevedela stiahnuť, takže keby mal niekto väčšie šťastie, moc, moc by som sa potešila.

Aké máte plány na víkend? Oddych doma (pri knihe - ako ja) alebo vyrazíte do ulíc užiť si otepľovanie?

2 komentáre:

  1. Jee, super, určite si aspoň jeden z nich pozriem :) Hugh Grant vyzerá s dlhými vlasmi dosť smiešne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ma nenapadlo, že to môže byť tými vlasmi, že mi prišiel taký iný :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...