utorok 16. apríla 2013

Jude Deverauxová - Vôňa jazmínu



Anotácia:
Riskovali by ste život kvôli životnej láske? (zaujímavá otázka)
Cay pochádza z južanských vyšších vrstiev a na každý prst má desať ctiteľov. Je obdarená maliarskym nadaním, ale aj dobrodružným duchom a bez váhania vyhovie nezvyčajnej prosbe svojho krstného otca, aby priviedla synovi starého priateľa koňa naloženého jedlom a inými potrebnými vecami. Tento syn je však trestanec na úteku. Cay oblečená v drahých plesových šatách zrazu aj sama uteká uprostred noci pred prenasledovateľkou Alexandra McDowella. Hoci by sa mala Alexa báť, zisťuje, že ju neodolateľne priťahuje. Dopustí sa životného omylu, keď dôveruje tomuto mužovi?

O knihe:
- 5. časť zo série z Edilean-u
Levanduľové ráno, Zlaté dni, Šarlátové noci, Promises VOOK (u nás nevyšla), Vôňa jazmínu, Kameň želaní
- obálka - nemám čo vytknúť. Kombinácia farieb, obrázok jazmínu a (zrejme) vysnívanej farmy. Príjemné.

Moje pocity:
- začala som ju čítať, ale mala som chuť po prvých stránkach to vzdať a nechať na neskôr (ale som rada, že som tak nespravila)
- Cay a Alex boli na seba ako mačka a pes. To vie dobre okoreniť dej.
- Cay sa pekne vyjadrovala o bratoch. Bolo z toho cítiť ako má rada svoju rodinu.
- bola som zvedavá čo sa stane. Ostanú spolu a ona pôjde s ním alebo sa rozdelia a každý pôjde svojou cestou?
- na tých "chlapčenských" sporoch som sa dobre bavila. Hlavne to čo urobila Cay. (hady a iná háveď). No čo, ženu netreba nahnevať. :D Inak som sa bavila.
- V knihe nechýbajú ani prejavy súrodeneckej lásky. Mala sestrička veľkých bratov.
- To vykanie mi ku koncu prišlo trochu zvláštne. Vykať si s niekým s kým už človek spal? Nie je to zvláštne? Ja viem na tú dobu zrejme nie ale predsa už sa videli nahí, tak by si mohli aj tykať.
- Tipovala som všeličo, ale od určitej pasáže ma skoro všetko prekvapovalo. Zaujímavý zvrat v deji. Nečakané rozuzlenie.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...