pondelok 15. apríla 2013

Jude Deveraux

Víkend bol úžasný. Oddychový. Kniha (zajtra bude recenzia), frajer a pizza. Nedeľa ma prekvapila. Vonku bolo nádherne. Bola som venčiť len v mikine a teniskách :D Cítila som sa ako nahá. Teplo je také príjemné. Niekedy nechápem ako môže mať niekto rád zimu. Mne by stačil sneh len okolo Vianoc a Silvestra. Zvyšok roka by som si vystačila s letom.

Na dnešný článok som si vybrala spisovateľku, ktorá sa mi začala pomaly rozrastať v knižničke a ani som si to nevšimla. Tadá:

Jude Gilliam White Montassir


 20. september 1947
- americká autorka, známa pre svoje historické romance
- má 4 mladších bratov
- vyštudovala umenie na Murray State University
- s písaním kníh začala v roku 1976 pod pseudonymom Jude Deveraux a jej prvá kniha bola publikovaná o rok neskôr
- jej tvorba zahrňuje romány od stredoveku po súčasnosť, ale treba dodať, že kvalita jej kníh je nevyrovnaná
- najväčšiu slávu jej priniesla zamatová séria o bratoch Montgomeryovcoch.
- manželia - Richard Sides (1967-1969) a Claude White (1987-1991) - obe jej manželstvá skončili rozvodom
- jej syn z druhého manželstva zomrel ako 8 ročný pri motocyklovej nehode

Jej knihy (30):
Zamatová vysočina
Zamatová pieseň
Zamatový prísľub
Zamatový anjel (Zamatová séria)
Levanduľové ráno
Zlaté dni
Šarlátové noci
Promises VOOK (u nás nevyšla)
Vôňa jazmínu
Kameň želaní (Edilean)
Letný dom
Návrat do letného domu (Letný dom)
Prvý dojem (ne)klame
Výlet (Edenton)
Ľadová dáma
Ohnivé dvojča (Dvojičky)
Zvodná Christiana
Odvážna princezná
Hrdá dedička
Rytier v zlatej zbroji
Čierny jazdec
Neoblomná Carrie
Horský vavrín
Precitnutie
Rozbúrené city
Kráľovská odysea
Tajomná veža
Ranný svit mesiaca
Neznámy vo svite mesiaca
Moonlight Masquerade (mesačná séria - táto časť vyjde v roku 2014)
Pravá láska
Holly
Sladký klamár
Vianočný hosť
Morušový strom
Zakliata ľúbosť
Anjel pre Emily

(nejako som tie jej knihy dala dokopy, ale asi to bude menší mišung, takže sa ospravedlňujem)

- Moje knihy od Jude (6):




Levanduľové ráno



RECENZIA TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...