štvrtok 10. februára 2022

Peggy Webb - Netýkavka


Anotácia:
Majiteľka reklamnej agentúry a zároveň režisérka Alice Spencerová vychováva svojho osemročného synovca Marka, ktorého matka, jej sestra, tragicky zahynula.
Pre natočenie rozsiahleho reklamného spotu na mužskú kolekciu štyroch ročných období po dlhom hľadaní objaví na bostonskom pobreží na starej rybárskej bárke muža, ktorý zodpovedá jej predstavám. Ponúkne mu, aby vystupoval ako hlavná postava v jej reklamných šotoch. Rybár sa jej predstaví ako Lancelot, narážajúc na postavu jedného z rytierov z povestí o kráľovi Artušovi.
Pre Lancelota je odmeraná režisérka lákavou výzvou, a tak sa rozhodne preniknúť cez jej brnenie, ktorým sa chráni pred svetom i záujmom povrchných mužov.
O knihe:
original - Tarnished armor
- myslím si, že nepochádza zo žiadnej série. Aspoň nič som o tom nenašla.
obálka - hodí sa ku knihe, ale čo má ta baba zlomený krk?
dej sa odohráva - Boston (USA); Puerto Vallarta (Mexiko); Yucatánský prales; roky netuším je to asi niečo staršie, ale dalo by sa to pripísať aj súčasnosti kuštek

Moje pocity:
- 19. - 22. november 2020
- Alice bola producentka, režisérka a mala vlastnú firmu
- Lance bol "rybár", ale nato som mu nenaletela. Zaujímalo ma aké mal v skutočnosti povolanie, ako sa volal... Ale to sme sa postupne dozvedeli. 
- postáv tam bolo celkom dosť, aj keď sa kniha odohrávala hlavne medzi nimi dvomi, tak neboli stále sami. Občas to bola aj taká skupina/rodina.
- jej asistentka Linda, jej synovec Mark, pani B. - jej gazdiná, štáb, Eduardo - módny návrhár...
- o synovca sa starala od jeho jedného roka, vtedy mala len 23 rokov. Bolo to od nej pekné, aj keď to mala ťažké.
- od začiatku som mala pocit, že sa z hlavného hrdinu vykľuje otec jej synovca. Bolo to tak alebo mám už bujnú fantáziu? ;)
- ich prvé stretnutie bolo zvláštne, ale aj vtipné. Vyzeralo to, že si ho chce nahovoriť do postele a nie na prácu. Lance bol podarený. Bral to s humorom a doberal si ju.
- vyzeralo to, že sa jej zamestnanci spolčili proti nej, aby ich dali dokopy. Musela mu zužovať nohavice (na tele), natierať hruď olejom...
- páčilo sa mi, že kniha bola napísaná z pohľadu oboch hlavných hrdinov. Nemám rada, keď je to len jednostranné.
- dej sa odohrával aj na iných miestach, ale to už som hore nespomínala, lebo sme sa tam ocitli len chvíľkovo, na jednej, dvoch stránkach.
- páčil sa mi koniec. Nebol vôbec presladený ako to väčšinou býva. Bol zlatý. Taký jednoduchý, ale pekný. Tiež sa mi páčilo, že tam ukázali aj kúsok ich budúcnosti po svadbe.
- veľa som o knihe nenapísala, ale nemám vlastne ani čo, lebo je také tenká, že by som prezradila pár vetami polovicu knihy
- kniha by sa šplhala možno aj na 5 pusiniek, ale niečo drobné mi v nej chýbalo, tak dostane zaslúžené 4 pusinky (samozrejme treba to brať ako Love story)

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...