utorok 30. marca 2021

Jude Deveraux - Zvodná Christiana


Anotácia:
Dcéra bohatého podnikateľa Christiana pracuje ako reportérka. Jej otec má o ňu strach, a tak najíma dvoch mužov, aby ju bezpečne previedli cez dažďový les domov. Christiana sa ocitne v situácii, keď sa musí rozhodnúť pre jedného z nich. Bude ním skrachovaný podnikateľ Asher, ktorý chce získať Chrisinu lásku, ruku a najmä bohaté veno, alebo dá prednosť tajomnému Tynanovi, ktorý však odmieta všetky jej pokusy o zblíženie?
O knihe:
original - The Temptress
- 14. časť zo série Montgomery/Taggert family:
Toto bola asi jedna z najhorších veci dávať dokopy sériu týchto rodín. Ale vypíšem sem ako som to našla na oficiálnej stránke Jude Deveraux:
V chronologickom poradí:
The black lyon
Kráľovská odysea
Zamatový prísľub
Zamatová vysočina
Zamatová pieseň
Zamatový anjel
Hrdá dedička
Čierny jazdec
Horský vavrín
Neoblomná Carrie
Tajomná veža
Ohnivé dvojča
Ľadová dáma
Zvodná Christiana
Wishes
Precitnutie
"The Invitation" from The Invitation
Odvážna princezná
Rytier v zlatej zbroji
Sladký klamár
"Matchmakers" drom The Invivation
"Change of heart" from a holiday of love
"Just Curious" from a gift love
Rozbúrené city
Holly
Someone to love

PLUS
Trilógia navždy:
Forever ... a novel of good and evil
Forever and always
Always

PLUS
Trilógia Nantucketské nevesty:
Pravá láska
Na večné časy
Ever after

Tak toto bola makačka :D Ak viete ešte o nejakej knihy zo série o týchto rodinách sem s ňou.

obálka - nie je zlá, ale nepamätám si ani kefu, ani náušnice. Skôr sa mi páči originál obálka s tou blondínou a chlapíkom, ktorý by mohol byť aj Tynan.
dej sa odohráva - Amerika, ale roky vám nepoviem, ale tipujem, že to bude dávno, dávno. Taká tá Amerika s kovbojmi, možno aj indiánmi a tak.

Moje pocity:
- ? - 24. jún 2020
- prológ sa mi vôbec nepáčil. Keby ma mal vtiahnuť do deja, tak to neurobí a siahnem po inej knihe, ale páči sa mi ako píše Deveraux, tak som jej dala šancu.
- táto kniha bola dobrá, ale keďže som si nenapísala ani jedinú poznámku a do recenzovania sa mi nechcelo (neviem prečo, ale niekoľkokrát som sa do toho nútila a nešlo to. Konečne až teraz), tak som sa na tejto knihe zasekla a netuším, čím to je, lebo bola dobrá
- prvé stretnutie Chris a jej "drahého" bolo zaujímavé. Udialo sa už v prvej kapitole a každý z nich bol v úplnom protiklade toho druhého, čo sa týkalo oblečenia. Jeden z nich bol nahý a druhý oblečený.
- Prescott, jej nápadník, si to u mňa už na začiatku prepískol a nepomohlo by mu už asi nič, aby si získal nejaké moje sympatie. Aj keď na pár chvíľ ma nalomil a myslela som, že to asi nebude taký tĺk.
- zato Tynan bol veľmi zaujímavý, priam žhavý už od začiatku. Bol dosť tajomný, takže som bola zvedavá ako ho jej otec našiel, kde, prečo... A hlavne prečo sa jej tak stráni ako keby mala lepru a pritom bolo vidno, že ho priťahuje. Aký mal problém? 
- priťahoval ju jeden, ale brať si mala druhého. Teda nemala si ho brať, lebo o tom nevedela, ale ten ju mal zbaliť. Bol to taký "lacný" obohraný trojuholník, ale nebolo to vôbec zlé. 
- Chris písala článok, ktorý musela odovzdať, ale človeku, o ktorom písala sa to nepáčilo a tak ich prenasledovali jeho muži. To sa vyriešilo hneď na začiatku. Čo ma prekvapilo, lebo som si myslela, že to bude trvať dlhšie.
- ale to vôbec nevadilo, lebo celú knihu sa niečo dialo. Zápletok tam bolo tak veľa. Asi by som aj povedala, že niektoré boli aj navyše.
- postáv tam bolo dosť
- páčilo sa mi to prostredie pištoľníkov, divokého západu, už menej sa mi páčil ten tvrdohlavý Tynan
- prišlo mi to, že ona ho uháňala len preto, že bol tajomný a ju to priťahovalo. Dobre možno to bola  z jej strany láska na prvý pohľad, ale neviem nejako sa mi to nezdalo. Ale aj tak sa mi to páčilo. Som divná, zdá sa mi to zvláštne, ale aj tak sa mi to páči.
- ten rozhovor s prostitútkou bol až príliš okatý a to všetko ohľadom Tynana a jeho minulosti bolo trochu čudné a postupne sa nato pribaľovali stále nové a nové veci. Napísané to bolo dobré, ale autorka tam dala strašne veľa vecí.
- návšteva toho starého muža stála zato. Nechcem veľa prezrádzať, ale to do deja určite patrilo. Aj keď to bolo trochu nechutné a smutné.
- ten koniec. Čo ja viem, mne sa nejako extra nepáčil. Bol taký divný. Ako kniha bola veľmi dobrá, ale niektoré veci by som asi vypustila, prerobila a bolo by to lepšie.
- knihu by som určite odporučila. Bola dobrá. Prečítala by som si ju asi aj viackrát keby nemám iné, ale až taká dobrá, že by som z nej bola odvarená nebola. Skôr by to bolo na také 3 a pol pusinky.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...