pondelok 2. mája 2016

Februárové úlovky

Toto sú neuveriteľné ťažké mesiace a dúfam, že už to za chvíľu skončí a budem si môcť užívať život pozitívne a s radosťou. Zabieham sa v novej práci, náš Piňďuško nám umiera a ja nemám chuť na nič. Občas ma preberú slnečné lúče a vtedy som trochu viac aktívna, ale aj tak veľa veci robím, pretože musím a nie preto, že mám nato chuť. Proste nerobím to s radosťou. Nedokážem sa tešiť bez môjho Piňďuška. Bez neho sa mi zdá všetko bezvýznamné. Teda s vedomím, že neviem, čo budem robiť bez neho. Ale o tomto som nechcela. Poďme sa vhrnúť na úlovky za február, mesiac lásky :)

Takto nejako som chystala články, ale k uverejňovaniu som sa dostala až potom, čo už náš Piňďuško nežije. Najhoršie je, že to nerobím ani s chuťou, ale preto, že už musím. Musím začať žiť. Musím začať niečo robiť. Musím, ale nechcem a ani nevládzem, ale musím :(
Nechcem, aby bol tento článok negatívny, takže dúfam, že z neho budete cítiť aj nejakú tu radosť (aspoň malinkatú) z mojich úlovkov.


Kozmetika:


Kozmetická vazelína Oriflame - "mastných" produktov mám momentálne veeeľa, ale na leto sa na nožičky určite zídu, aby boli pekné a jemné a takisto aj na ruky. Len keby mi ich mal kto natierať :P
Krém na ruky Oriflame Lace love - krémy na ruky to je moje. Tých môžem mať ja veeľa a aj tak ich mám málo.
Mydlové srdiečko Oriflame - zatiaľ som si ho strčila do skrine, nech mi ju trochu prevonia. Oriflame kozmetiku som dostala od tatu ako darček :)
Dermacol make-up 24h control č. 1 - potrebovala som už nový make-up a výber bol naozaj utrpenie. Zatiaľ som nemala veľa príležitosti na jeho testovanie, tak som zvedavá ako si sadneme.

biokrasa

Urtekram - šampón s aloe vera proti lupinám - pre priateľa, ale tuším aj mne sa začínajú robiť lupinky, z toho môjho baheného, takže občas si ho dám, aj ja.
Soaphoria - Aloe vera prírodný olej - frčím na olejoch a aloe vera som ešte neskúšala
Dulcia - zinková mastička - už dlhšie som po nej pokukovala, ale za tú cenu som si nebola istá, či chcem riskovať zase niečo "účinné" na akné. Na instagrame, teraz si nepamätám presne u koho som čítala, že je to fakt dobre, tak som do toho išla a neľutujem. Zatiaľ som spokojná. Len keby som si ju nezabudla natierať pravidelne každý večer.
Zao - minerálny make up vzorka (504) - chcela som skúsiť nejaký prírodný make-up, ale keďže sú to dosť pálky čo sa týka ceny a trafiť odtieň cez net to by bol u mňa zázrak, tak nehrozí, že by som do toho išla. Biokrasa ma potešila, že predávajú aj vzorky, tak som hneď jednu kúpila, ale ešte som ju nestihla otestovať. Teraz sa naozaj minimálne maľujem. Nemám nato náladu, ani čas a ešte aj tak by sa mi to slzami zmylo :/
Soaphoria - Soapgasm - žena - organický kokosový olej - vzorka darček k nákupu. Vzorka k nákupu ma vždy poteší, lebo sa tak dá vyskúšať kopec vecí a aj také, ktoré by vás nenapadlo si kúpiť alebo možno nad nimi rozmýšľate, ale ešte vás úplne nedostali, ale keď už u vás skončí vzorka, tak vás buď presvedčí alebo naopak. Túto som skúsila len párkrát a to len od pása hore, lebo by sa mi inak rýchlo minula, ale viac vám poviem v článku o spotrebovanej kozmetike.


Ostatné:


Sypané čaje (v Bio obchode u nás v meste)
- zelený čaj - China Gunpowder
                   - Japan sencha
- Jazmín kvet - už dlhšie som sa chystala prejsť na sypané čaje, ale stále som bola lenivá ísť do obchodu nejaké si vybrať a vyskúšať. Prvé dva mi celkom chutili. Jazmínový až tak nie :/ Takže v zelených budem pokračovať, ale v neochutených a uvidíme aké budú ďalej. Nejaké typy pre mňa?


3 vrecka na pranie podprsenky (alebo iných malých vecí) s kvetinkami
- tieto vrecka som zháňala už dlhšie, lebo na pranie podprsenky je to dobre. Predtým som podprsenky dávala do tričiek na doma a nebolo to nič moc. Takže konečne ich mám doma a používam v plnom prúde.


Knihy:

ešte Vianočné darčeky od kamošky

Magdaléna Pirožeková - Nádej v utajení
Sherrilyn Kenyová - Nočné slasti
- uvidíme aké budú


Z oblečenia som si za február nekúpila nič. Povedala som si, že najskôr si dám dokopy izbu a potom si začnem pomaly meniť šatník. Keďže peňaženka sa nafúknuť nedá :/ tak si musím na zmenu v šatníku počkať. Verím, že na dobré sa oplatí čakať. takže dúfam, že to bude dobre :)

Z kníh som si stihla prečítať len Temné tajomstvá, ale na článok o knihe si ešte chvíľu počkáte. Naozaj teraz nemám silu ani chuť na nič, ale bojujem a hlavne nikdy nezabudnem :*

Prajem pekný dník a dúfam, že sa rozbehnem aj s inými článkami a že aj keď s bolesťou, ale začnem si užívať život.

2 komentáre:

  1. Zaujímavé úlovky a dúfam, že ti aspoň trošku zlepšili náladu. Dúfam, že sa čím skôr dáš znova na pozitívnu náladu a znova si začneš užívať život. :) Viem, ako ti asi je... aj ja som sa tak cítila. Každopádne ti želám veľa slnečných dní a dobrej nálady. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ešte stále to bol, aj keď je to už pekne dlhá doba

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...