štvrtok 5. mája 2016

Christina Hamlett - Temné tajomstvá


Anotácia:
Podnikateľovi Hunterovi O´Harovi sa naskytne možnosť zdediť stredoveký zámok v domovine svojich predkov. Aby splnil podmienku závetu - obývať toto honosné obydlie - podnikne riskantný krok: nechá zámok presťahovať z Írska do Ameriky. Spolu so zámkom však zdedí aj jeho obyvateľov - príbuzných i služobníctvo - ktorí mu poriadne skomplikujú život.
Počas svojej rekonvalescencie po operácii prijme za svoju asistentku Victoriu Cameronovú, ktorá však vôbec netuší, čo ju v tomto tajuplnom zámku čaká...

O knihe:
original - Hunter´s heart
- myslím si, že nepochádza  zo žiadnej série, ale nejako sa mi to nepodarilo vygoogliť
obálka - pripomína mi také tie staré anglické/nemecké filmy. Ako sú napríklad Lindstremová... Mám ich rada, ale príde mi to také staré (niektoré) a moc ma to už nebaví, ale tak dá sa to pochopiť, keďže toto je tiež taká staršia knižôčka.

Moje pocity:
- podľa anotácie som si myslela, že sa ocitneme pri sťahovaný zámku, čo by mohla byť paráda a zaujímalo by ma to, ale tu sme tak trochu preskočili a ocitli sme sa už v presťahovanom zámku :/
- najskôr som si myslela, že Hunter presťahoval zámok len z rozmaru, ale bolo za tým niečo hlbšie. Samozrejme dalo sa to čakať, že hlavný hrdina nemôže byť nejaký samoľúby márnotratník, ale z tohto hrdinu som nevedela toho veľa vydedukovať. Vôbec by ma preto neprekvapilo, keby naozaj tým márnotratníkom aj bol.
- Victoria sa mi páčila tým, že bola šikovná. mala prácu, ktorá ju bavila a mali ju tam aj veľmi radi, ale niečim mi prišla taká o ničom. Nelákalo ma to vžiť sa do nej a prežívať knihu naplno ako pri iných hrdinkách.
- páčila sa mi matka hlavnej hrdinky, ktorá bola známa herečka z nejakého seriálu tuším. Nebola to nejaká namyslená harpya, ale celkom veselá žena. Tá ma tam bavila.
- postáv tam bolo dosť - jeho bratranec a sesternica, služobníctvo, šéfovia hlavnej hrdinky...
- celý čas som čakala kedy sa to medzi nimi dvomi rozbehne. Dokonca aj v texte o autorke na konci knihy :D som čakala, že ešte bude niečo.
- kniha bola zo súčasnosti a bola viac detektívna ako romantická. Chvíľu ma to aj bavilo hľadať zločinca, lebo som sa nevedela rozhodnúť, kto je ten zlý, ale ku koncu ma to už nudilo. Dokonca aj to ako sa to vyriešilo mi prišlo o ničom.
- myšlienka prenášania hradu sa podľa mňa dala dobre využiť, rozvinúť a niečo z toho vykúzliť, ale tu toho kúzlenia veľa nebolo.
- ako začala Victoria robiť u Huntera, tak to bolo ešte zaujímavé, ale potom sa to už dosť vlieklo a povedala by som, že som knihu prečítala hlavne z pocitu, že keď som už začala musím to aj dokončiť a bola som zvedavá ako to skončí, ale veľmi ma nebavila.
- chýba mi už nejaká poriadna kniha. Nejaká Kleypasová alebo niečo podobné, čo sa číta samo a s láskou.
- keď malo prísť k najlepšiemu, tak to v knihe nebolo :D Ja dokážem žiť aj bez takých knižných časti, ale romantika medzi nimi dvoma mi prišla trochu nad bodom mrazu. Proste nič som tam necítila, že to je láska. Žiadne také romantické city. Skôr mi to prišlo ako premyslená láska. Niečo ako manželstvo z rozumu.
- bolo mi trošku ľúto ako to skončilo, ale keby to skončilo všetko happy endom, tak by to bolo zase moc vymyslené, takže to bolo nakoniec aj fajn
- koniec mi prišiel odfláknutý, ale aj keby bol akokoľvek premakaný, aj tak by to asi knihu už nezachránilo
- o tejto knižke by sa toho dalo ešte dosť napísať, či už o hlavných alebo vedľajších postavách, o tom ako sa dostala hlavná hrdinka k nemu a kopec iného, ale keďže som túto knihu čítala už dosť dávno a pamätám si ju tak všelijako, tak som rada, že som ju spracovala aspoň takto. Do budúcna sa určite budem viac snažiť, ale keďže čítam v prvom rade pre radosť a až potom pre tieto články, tak väčšinou si nestíham ani písať nejaké poznámky ku knihe, lebo ma tak pohltí, že len čítam a čítam.
- dúfam, že sa vám aj tak článok páčil a niečo si v ňom nájdete

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...