piatok 6. mája 2016

Piatkový veget so škorpiónmi

Teraz nehovorím ani o skupine Scorpion ani o zvieratkách, ale o super seriáli, ktorý som objavila na markíze a hneď som si ho musela pozrieť na nete. Prvú sériu už mám dáááááávno, dávno za sebou, ale až teraz som sa dostala k tomuto článku :) Dokonca som musela začať sledovať hlavných hrdinov na instagrame a pozrela som si aj nejaké videá na YT a dozvedela som sa o nich nejaké zaujímavosti, ale dosť bolo vykecávania poďme rovno na seriál.

Škorpión / Scorpion

- tento seriál by som prirovnala k MacGyverovi. Je to také trochu na hrane, čo sa tam deje a ako tento tým všetko zvláda ľavou zadnou. Niektoré veci mi prídu až neuveriteľné, ale kašlať nato. Keď môžem pozerať filmy o upíroch, prečo nie niečo, tak trochu nerealistické, ale fantastické? Napríklad keby bolo také jednoduché odstaviť drogový kartel, prečo by sa to už dávno nedialo a podobné vecičky, ale ja im to všetko pekne žeriem.
- taktiež mi to trochu pripomína Teóriu veľkého tresku a Sheldona Coopera. Aj keď musím povedať, že na Sheldona to nemá. Jeho EQ je dosť nízke, okrem vláčikov a komiksov ho nejak extra nepoužíva, ale aj tak sa snaží a je zlatý . Rovnako ako Walter. Ten sa vo vyjadrovaní emócii stráca, ale podľa mňa sa to časom naučí. Hlavne, keď bude pri ňom Paige, jej syn Ralph a jeho tým.
- seriál je dosť akčný. Rýchle autá, šialené strieľačky... Takže myslím, že aj páni si v ňom nájdu to svoje a pre nežné polovičky nechýba ani láska, aj keď zase aj tu je to také okaté, že tým sa frajeri len medzi sebou, ale aj tak to má svoje čaro.
- Walter je úplne chutný, ale veľmi sa nepodobá na chalana, podľa ktorého je seriál natočení, ale svoju úlohu hrá úžasne. Tie jeho ústa. Človek z nich nevie vyčítať naozaj, keď flirtuje alebo sa teší alebo vôbec nejakú emóciu, aj keď teda chlapec sa snaží a keď sa občas usmieva tak má taký divoký úsmev, ale na Sheldona nebude mať nikdy. Ten jeho úsmev by vystrašil aj mŕtvolu a umrela by pre istotu znova, ale je pravda, že Walter je o niečo sladší ako Shelly. Asi som znovu zamilovaná. Už ma niekto praštite. Ja som každú chvíľu zamilovaná do niekoho iného. V takýchto prípadoch som rada, že nežijem v USA, lebo keby som stretla nejakého herca, ktorého milujem na ulici a buď by som odpadla alebo by som mu začala vyznávať lásku :D Ale uznajte. Nie je sladký s tým jeho kukučom a kučeravými vlasmi?
- inteligentní ľudia sú sexi. Aj keď som si teda na tie postavičky musela chvíľku zvykať, ale nakoniec som si ich obľúbila. Sú zvláštni, ale asi práve tým sa mi páčia a aj celý seriál.
- Raplh je zlatý chlapec. Mať také inteligentné dieťa môže byť zaujímavé, aj keď určite aj veľmi ťažké.
- myslím si, že nie každému sa seriál bude páčiť, ale ja si nemôžem pomôcť milujem inteligentných ľudí. Podľa mňa inteligencia je celkom sexy, ale zase popravde neviem, či by som dokázala chodiť s niekým až tak inteligentným. Zrejme by som sa pri ňom cítila blbá ako tágo.
- Paige im robí sprostredkovateľa so svetom, keďže im to príliš nejde, ale zoberte si to z ich stránky. Keď je niekto taký inteligentný, že rozhovor z normálnym človekom je pre neho nuda, tak to musí byť naozaj ťažké. Vysvetľovať niekomu niečo, čo sa vám zdá ľahké ako facka sa môže zdať ako úplná blbosť a vy nechápete ako je možne, že on to nevie. Ale vidno, že aj Paige to páli. Páči sa mi aj ako hlavná hrdinka aj ako herečka a speváčka.
- stretli sme sa tam aj s nejakými známymi postavičkami - Hetty z NCIS LA, Harmon Rabb z JAG (z neho som bola prekvapená aký je už starý, ale stále fešák. Tento seriál som kedysi pozerala a páčil sa mi.)... Bolo tam kopec známych ľudí. Mám rada nové tváre v seriáloch a filmoch, ale vždy ma poteší, keď uvidím nejakú známu tvár a poviem si, že tú poznám z toho a toho filmu/seriálu. Alebo si lámem hlavu z kade ho poznám.
- celkom by ma potešilo, keby bolo viac sérii. Už niekoľko seriálov som v poslednej dobe rozpozerala a skončilo to pár časťami a koniec. Pritom mne sa tie seriály páčili. Nehovorím, že to boli nejaké ohromujúce seriály, ale nepovedala by som že to boli braky a nemali by pokračovať.

Už ste videli tento seriál? Páčil sa vám alebo nie? Ja som si ho zamilovala a pozerala som ho dokola. Teším sa na druhú sériu, ale ešte som sa k nej nedostala. Len k pár častiam.

Práve dnes je to mesiac, čo nám odišiel náš Piňďuško, ale ja mám pocit ako by to bolo včera. Bolí to a nedokážem na neho prestať myslieť. Často sa mi stáva, že keď idem domov, tak čakám, že bude pri výťahu poskakovať, vrtieť chvostíkom a čakať na mňa :( Dala by som čokoľvek zato, aby som to dokázala zmeniť a on by s nami bol ešte dlho živý a zdravý ako repa :(
Ale či chcem alebo nie musím ísť ďalej. Sobotu má svadbu moja najlepšia kamarátka a ja jej idem za svedka. Som z toho veľmi nadšená, ale aj nervózna. Je to predsa len zodpovedná úloha. Najhoršie na tom je, že viem, že keby žil Piňďuško, tak si to oooveľa viac užijem a tak inak by som to brala. Nehovorím, že sa z toho neteším, ale mám v sebe dosť veľa smútku a veľmi ťažko sa to prebíja aj veľkými radosťami.
Nechcem vás na víkend dostať do smutnej nálady a preto vám prajem veľa slniečka a pekný víkend :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...