piatok 22. januára 2016

Meagan McKinneyová - Osídla lásky


Anotácia:
Mladá veterinárna lekárka Alana hľadá stopy po svojich príbuzných, pretože jej matku vydedil otec, ktorý nesúhlasil s jej nevhodným sobášom. Zistí, že teta Jacqueline, jediná dedička obrovského rodinného majetku, zmizla za tajomných okolností. Alana nevie, či môže dôverovať mužovi, ktorý v nej vyvolal nežné city, alebo či uviazne v osídlach lásky, ktoré ju vrhnú do nešťastia...

O knihe:
original - In the dark
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - nie je až taká zlá

Moje pocity:
- januárová kniha
- do nešťastia môže človeka vrhnúť aj nie moc dobrá anotácia
- kniha bola zaujímavá. To musím uznať, že som sa od nej nemohla odtrhnúť a bola som zvedavá na vyriešenie stratenej tety, všetkých tých vrážd... Ale musím taktiež povedať, že mi to prišlo všetko také prekombinované. Hlavne to ako sa nám autorka snažila dokázať, že Alana nevie, či ma veriť Petrovi a stále dookola trepala to isté. Ja viem, že to bolo od nej logické, keďže každú ženu v jej rodine stála dôvera v lásku a mužov to najcennejšie, ale podľa mňa sa to dalo napísať aj inak ako stále to isté dokola.
- no nič. Poďme pekne od začiatku. Peter pracuje ako lovec odmien. Poisťovňa si ho najala, aby vyriešil zmiznutie bohatej Jacqueline, pretože keby sa zistilo, že je mŕtva musela by poisťovňa vyplatiť obrovskú sumičku jej neteri Alane. Takže on sa má postarať za každú cenu, aby sa ani koruna nemusela vyplatiť. Inak toto boli dosť nechutné čachre. Chápem, že nechceli prísť kvôli blbej chybe, že nevedeli o jej neteri o kopec peňazí, ale zájsť až tak ďaleko a zabiť nevinného človeka? Asi som naivná, ale predtým by ma to nenapadlo. Ale teraz mi to príde celkom logické. Peniaze sú mocná vec.
- Alana bola celkom dobrá hlavná hrdinka, pekná, milá, múdra, ale neviem niečim ma nebavila. Neviem, či tou naivitou alebo rečami. Neviem, čo v tom bolo, ale nevedela som si seba predstaviť na jej mieste. Bolo v nej dosť málo života oproti iným hrdinkám. Možno to bolo aj tým, že všetko riešil hlavný hrdina a ona sa nedokázala niečoho poriadne chytiť za pačesy a byť sa za svoj život hoci aj so samotným diablom. Plávala tým všetkým len ako taký pozorovateľ s občasnými vystrčeniami chápadielok.
- to okolo jej tety bolo dosť nechutné. Fuj, fuj, fuj. Ešte teraz sa mi to hnusí a verím, že vždy, keď si spomeniem, tak sa mi to bude hnusiť.
- dlho som verila, že jej tetu nájdu živú a zdravú, aby sa po rokoch mohli posledný členovia rodiny spoznať a možno mať aj radi, ale...
- podľa mňa je príbeh dobrý, len to prevedenie by som povedala, že je trochu slabota. Veď aj ten jej otec mi tam prišiel, len tak nasilu vsunutý, aby sme sa s ním stretli a zistili aké je to hovädo.
- kniha bola celkom zaujímavá, aj keď bola blbo napísaná, ale druhý raz by som po nej už asi nesiahala. Asi určite nie.
- kniha stojí určite aspoň raz za prečítanie. Hlavne odhalenie vrahov bolo zaujímavé, ale je mi fakt ľúto, že nie je lepšie napísaná.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...