piatok 6. decembra 2013

Piatkový francúzsky veget

Profil zločinu / Profilage


- francúzsky kriminálny seriál
- pár časti mi trvalo, kým som sa do toho dostala, lebo som sa nemohla vžiť do Chloe a toho jej obliekania a taktiež tá jej žltá kabelka je nenormálna. Ako môže niekto nosiť stále tú istú kabelku? Ale k nej mi to sedí. Nech si oblečie čokoľvek tá kabelka sa k nej hodí. Dnes si ju už bez nej ani neviem predstaviť. Bez jej "kamarátky". Chloe si toho dosť v živote vytrpela. Nejako nemá šťastie na vzťahy, ale páči sa mi spôsob jej vyšetrovania. Niekedy pri tom pôsobí ako vyšinutý blázon, ale práve to je na tom také zaujímavé.
- ten prvý major (tuším to bol major), Matthieu, ten bol feši, aj som si ho obľúbila a potom sa ho zbavili :( Škoda ho, ale keď tam nastúpil Thomas Rocher. Najskôr sa mi nepáčil v porovnaní s Matthieu, ale aj to ma po čase prešlo a teraz dúfam, že sa dajú s Chloe dokopy, lebo tvoria super pár. Každý divný svojim spôsobom a spolu vyzerajú pekne divní.
- inak tiež sa mi páčilo ako Chloe stále vykrikovala: "Matthieu. Matthieu."
- Hyppolite, počítačový macher. Toho mám tiež rada. Šikovný, niekedy má super hlášky a zdá sa mi, že skrýva nejaké zaujímavé tajomstvá.
- aj Fred a Lamarck sa mi páčia. Všetci sú tam ako jedná veľká, skoro šťastná rodinka. Mať takýto kolektív v práci. Pre Chloe je to niečo ako druhá rodina. Kto by niečo také nechcel?
- páči sa mi, aj to Francúzske prostredie.

Poznáte tento seriál? Pozeráte ho? Ktorý z majorov sa vám páči viac Matthieu alebo Rocher?

Konečne piatok. Som uťahaná, ale konečne mám nakúpené všetky darčeky. Už mi chýbal len pre Priateľa a nakoniec som rada, že som počkala a kúpila som čo som kúpila :D Len som si neni istá, či bude rád, aj on :D Aké máte plány na víkend? Ja vôbec netuším a to sa mi páči. Potrebujem si po tomto bláznivom týždni oddýchnuť, ale najskôr musím upratať tú spúšť v izbe. Inak aj u vás je také čialené počasie. Vietor ako keby sa čerti ženili a snehová metelica no nenormálne. Pekný zvyšok dňa a pozor nech vás neodfúkne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...