pondelok 2. decembra 2013

Čo je nové

Návšteva kožného úspešne za mnou. Zajtra vyberiem lieky a začínam sa liečiť :) A čo presne liečim? Moje akné. A potom ďalším a nie menej dôležitým adeptom je strata pigmentu. Dobre s touto neplechou to nebude také jednoduché, lebo vlastne nejde ani tak o liečenie, keďže sa to vyliečiť nedá, ale o natieranie bielych časti kože a ako mi bolo vysvetlené budem to robiť do smrti :( (keďže je to vrodená vada) a zatiaľ nič iné nato nenašli a postupne by sa mi tam mali tvoriť hnedé bodky a potom by mala byť z bielej škvrny normálna farba.

Ďalšie zaujímavosti z môjho života. Dnes mi prišiel z buxu balík :D Teším, teším. Minulý mesiac som nič nové neprečítala. (Čítala som len moje "staré" knižky, občas mávam také obdobia, že sa hrabem v mojej knižničke a čítam čo som už čítala niekoľkokrát.) Takže tento mesiac si to chcem vynahradiť a robím si zásoby na vianočné čítanie. Čo je lepšie ako navodiť si vianočnú atmosféru pri blikotajúcej vianočnej výzdobe, teplom čajíku, zababušená v deke, v jednej ruke knižka, v druhej medovník :) A aby to bola pravá vianočná atmosféra, aj knižky sú s vianočnou tématikou. Viac v úlovkoch na konci mesiaca alebo v "recenziach". Záleží čo stihnem skôr.

Ďalšia zásielka knižiek by mi mala prísť za hodinku, čo som si objednala na face. Som zvedavá a ďalšiu čakám asi v piatok z bazošu. No uvidíme ako to nakoniec dopadne.

Aj vy máte doma takého čmuchala? Dnes som sa stavila kúpiť mu Ježiškovský darček on ho vyčuchal a dovtedy dobiedzal dokedy som mu nedala aspoň jednu mňamku. Kupujete vôbec svojim maznáčikom niečo pod stromček? Či len ja som taký blázen a teším sa s ním, keď to rozbaľuje a potom celý večer pobehuje a vypiskuje?

Fotka nesmie chýbať. Dostala som od Priateľa krásnu ružičku. Milujem ruže. Podľa mňa si tento kvet zaslúži byť kráľovnou kvetov.



Aký ste mali víkend? Čo vám spravilo radosť? A čo naopak malé nervičky? Mne dnes našťastie nervičky nespravilo nič (ak nerátam tetu predávačku, ale to boli len také pidi-midi nervičky, nič čo by narušilo dnešný pekný dník), ale bojím sa, že mi to spraví zajtra účet v lekárni. Držte palčeky, aby bol účet normálny. Prajem krásny zvyšok dňa :)

2 komentáre:

  1. Tak to se těším, až mi doporučíš vánoční knížku :-) a uplně jsi mě navnadila na medovník :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jedna vianočná knižka už je a určite nebude posledná :) aj ja som navnadená na medovníky. už len ich upiecť :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...