pondelok 30. decembra 2013

Decembrové úlovky - knihy

Čím je december čarovný pre mňa? Mám meniny a v ten istý deň má maminka narodeniny. Sú Vianoce. Občas je aj sneh. Starý rok končí a nový prichádza. (Beriem to ako nový začiatok.) Medovníky, pomaranče, mandarínky, kiwi a všelijaké ovocie a pochutinky. Stromček. Svetielka...

Tento mesiac som úlovky rozdelila do dvoch článkov. Dnešný je o mojich knižných "úlovkoch", ale nie len o tých. Všetko čo si kúpim beriem ako vianočný darček odo mňa pre mňa. Takže je to tu v kope vianočné darčeky, aj moje nákupy.

Začíname:


Knihy z Bux-u:
- Johanna Lindseyová - Tajomný dar
- Lisa Kleypasová - Štedrý deň vo Friday Harbore
- Lisa Kleypasová - Dažďová cesta vo Friday Harbore
- Záložka Bardejov - radšej  by som bola keby mi poslali nejaký hrad, zámok, ale no čo už. Škoda, že sa to pri kúpe nedá vybrať.


Knihy, ktoré predávala známa:


Knihy z Bazoš-a (trošku drahšie poštovné, ale stálo to zato):
- Tessa Dareová - Zvábená siréna - túto knihu som zháňala dllllho, ale nikde nebola dostupná, tak som šťastná ako blcha, že som to tak krásne vystihla a mám ju. (Vďaka patrí aj Polovičke, lebo ma presvedčil, že mám objednať.)
- Barbara Cartlandová - Zaľúbený duch
- Meredith Duranová - Vznešený divoch
- Julie Garwoodová - Čarovný princ
- Jayne Ann Krentzová - Tajomná čaša
- Penelope Strattonová - Diablova nevesta

od Ježiška

- Mary Baloghová - Pavučina vášne
- Candice Proctorová - Temný rytier
- Candice Proctorová - Polnočná spoveď
- Vladimír Tomčík - Rozkoš, nevera a predajná láska
- Ján Domasta - Povesti o slovenských hradoch 1 - pri fotení nevydalo otočiť alebo to tak chcelo byť:D


- Stredné Ponitrie turistický sprievodca - knižku mi poslala starká a vyzerá zaujímavo. Určite si ju poobzerám, aj keď veľa pamiatok v okolí nemáme, ak nerátam v každej dedine kostol, ale aspoň pozisťujem, čo sme ešte na okolí neobjavili.

od Ježiška

Kresley Cole - Láska a lož - včera som si bola po ňu a hneď som sa do nej musela pustiť. Tuším to bude ďalšia dobrá séria.

Dúfam, že sa vám článok páčil. Ja som z knižiek šťastná, prešťastná. Mám čo čítať na niekoľko mesiacov, takže pokiaľ nedočítam nekupujem nič nové! (Dobre jednu, dve knižky môžem a to musia byť fakt výhodne alebo také čo zháňam dlho.)

Zajtra ostatné úlovky. Pekný dník prajem. Užite si ho :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...