utorok 23. júla 2013

Jude Deverauxová - Šarlátové noci



Anotácia:
Čo keby ste sa dozvedeli, že váš snúbenec nie je tým, za koho sa vydáva?
Sara Shawová je zasnúbená s príťažlivým Gregorom Andersom a teší sa na svoju svadbu v Edileane vo Virgínii. Dátum je určený, kvety objednané, svadobné šaty sú pripravené, Tri týždne pred svadbou však Greg bez vysvetlenia odíde. O dva dni jej vnikne do bytu muž, ktorý tvrdí, že je brat jej najlepšej priateľky a mieni sa k nej nasťahovať. Dôvo jeho prítomnosti je však oveľa závažnejší - je tajný agent a jeho úlohou je prostredníctvom Sary vystopovať jednu z najbezpečnejších kriminálničiek v Spojených štátoch. Mike sa nazdáva, že úlohu ľahko splní - napokon táto úloha ovplyvní jeho súkromie. So Sarou sa zblíži a prezradí jej tajomstvá, o ktorých nikomu nepovedal.

O knihe:
- 3. časť zo sére z Edilean-u
Levanduľové ráno, Zlaté dni, Šarlátové noci, Promises VOOK (u nás nevyšla), Vôňa jazmínu, Kameň želaní
- obálka - pekná, hlavne farba sa mi páči

Moje pocity:
- Čo by ste robili, keby sa vám zrazu objavil v spálni cudzí chlap? Bol by síce príťažlivý, ale cudzí? Ak si to neviete predstaviť, tak siahnite po tejto knihe a Sara vám ukáže ako s takým chlapom zatočiť.
- Sara ma taktiež zaujala tým ako bola šikovná v šití a že stále nosila šaty. Neviem si niečo také predstaviť. Síce by sa mi to páčilo, ale ja nato nemám ani nohy a asi by som sa musela presťahovať do teplých krajín, aby som v šatách nezamrzla.
- takisto ma zaujal Tessin tajomný a pekný brat, Mike. Hlavne ten jeho hlas. Predstavujem si ho hlas niečo medzi strašidelným a sexi.
- rodina Frasierovcov ma v tejto časti dostala, takže som dúfala, že sa s nimi ešte stretneme (a áno Kameň želaní patrí najstaršiemu synovi Colinovi, ale samozrejme, aj celej jeho rodine)
- karty, ktoré nakreslil Shamus museli byť krásne. V takýchto prípadoch ľutujem, že to nie sú obrázkové knižky.
- pán Lang bol taká zaujímavá postavička. Chvíľu strašidelný, čudný pánko a potom ste si ho jednoducho museli aspoň trošku obľúbiť.
- objav na konci ma dosť prekvapil. Ešte sa budem musieť pohrabať v knihách a zaspomínať si kto konkrétne to nakreslil, lebo tá kačička mi je dosť známa.
- čerešnička na koniec - jej mama nemala chybu, keď jej začala hovoriť o milovaní s jej otcom :D Odpudzujúca predstava. Ako dobre každý o tom vie, ale nikto o tom počúvať určite nechce. Aspoň sa Sara cítila, že aj ju už  berú na vedomie.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...