štvrtok 9. septembra 2021

Karen Robardsová - Neodolateľná Claire


Anotácia:
Claire Banningovej sa splní sen všetkých debutantiek, keď sa vydá za bohatého markíza z Tyndalu. Obdivuhodná kráska však čoskoro zistí, že jej manžel je zhýralý darebák. Napriek sklamaniu je odhodlaná zaujať miesto v spoločnosti, ktoré jej prináleží, ibaže osud má s ňou iné plány: jedného dňa ju cestou na manželov statok v Sussexe unesú a jej život i srdce sa navždy zmenia.
Hugh Battancourt, príťažlivý a záhadný šľachtic, ktorý zasvätil svoj život tajnej službe korune, zachráni Claire pred únoscami - no len preto, aby ju sám uniesol na loď smerujúcu do Francúzska. Omylom totiž pokladá mladú ženu za nebezpečnú špiónku...
O knihe:
original - Irresistible
- 2. časť zo série - sestry Banningové:
Škandalózna Gabby; Neodolateľná Claire; Nehanebná Beth
obálka - pekná, ale mne sa zdá, že v prvej knihe to bolo čiernovláska.
dej sa odohráva - 1813; Londýn; Francúzsko; Anglicko (miesto, kde ju uniesli, ale to neviem kde presne bolo)

Moje pocity:
- 14. - 18. júl 2020
- spravila som si maratón a prečítala som si potom aj tretiu časť, ktorú som čítala už veľmi dávno (2017).
- nebavil ma ten začiatok ako Claire uteká pred hrdlorezmi, ktorí ju uniesli. Veľmi sa mi nepáčilo ako to bolo napísané a ďalšia možnosť, že sa mi to nepáčilo aj preto, že som si pre ňu predstavovala krajšiu, svetlejšiu budúcnosť.
- asi polovica knihy bola o tom ako ju uniesli nejaký hrdlorezi (bohvie prečo) a potom ju uniesol hlavný hrdina, lebo si myslel, že je špiónka. V druhej polovici sa mu snažila natĺcť do hlavy pravdu, aby jej uveril a pustil ju za rodinou. Možno tomu autorka venovala príliš veľa stránok, ale aj tak to bolo dobre. Ich vzťah alebo to čo sa dialo medzi nimi nemalo nádej do budúcnosti, lebo ona bola vydatá. Takže som bola zvedavá ako a s takýmto niečím autorka popasuje, keďže len tak zabiť jej manžela by nebolo najkrajšie. Aspoň mne by sa to nepáčilo a nezdalo by sa mi to romantické. Čítajte a dozviete sa ako to bolo. Mne sa to teda páčilo. Teda aspoň to čo sa vykľulo z Hugha.
- tiež by sa mi páčilo, keby tam autorka spomenie viac jej sestry, tie som si v prvej časti obľúbila
- ani v tejto časti nebolo veľa postáv. Takže dej sa krútil hlavne okolo Hugha a Claire.
- v druhej polovici sa riešilo prečo Claire uniesli a ako sa môže dať dokopy s Hughom (alebo by som dej rozdelila skôr na tri časti. V prvej - únos hrdlorezmi, v druhej - únos Hughom a presviedčanie, že nie je špiónka a v tretej sa riešilo to ostatné.)
Jedinou možnosťou bolo, že by sa stala jeho milenkou, ale nato bola až príliš slušná a milovala svoje sestry a Nicka (švagra), takže by ich nechcela uviesť do hanby, keby to prasklo. Na druhej strane, aj Hugha veľmi milovala, takže si zrejme vyberie jeho.
- kniha bola dobre napísaná, čítala sa skoro sama, ale zopár vecí ma až tak nebavilo. Napríklad ten začiatok.
- knihu odporúčam. Claire bola vďaka svojej minulosti odvážna a Hugh bol neodolateľne príťažlivý a to nie len kvôli tomu, čo mal, ale aj aký bol.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...