utorok 17. augusta 2021

La Vyrle Spencerová - Zabudnutá láska


Anotácia:
Speváčka Tess je na výslní svojej kariéry, keď ju nečakaná rodinná udalosť prinúti vrátiť sa do mestečka, kde vyrastala. Na jej veľké prekvapenie ju tu nečakajú len pekné spomienky, ale aj najväčšia láska jej života.
O knihe:
original - Small town girl
- myslím si, že nepochádza zo žiadnej série
obálka - páčia sa mi jej vlasy, ale inak tieto obálky sa nedajú veľmi komentovať
dej sa odohráva - Wintergreen (Missouri; USA); asi rok 1995?

Moje pocity:
- ? - 9. júl 2020
- Tess je slávna speváčka, vracia sa po rokoch domov, aby pomáhala mame, ktorá ide na operáciu. Skôr ju k tomu prinútili sestry ako by to bolo z jej vlastnej vôle. Bolo to prospešné, aj pre ňu, aj keď o tom ešte nevedela, lebo zatiaľ, čo sa venovala práci, tak jej život ubiehal. Zanedbávala rodinu, osobný život...
Prišlo mi trochu zvláštne ako sa Tess pozerala na dom svojej matky, na jej život aj na život svojich sestier. Všetko jej prišlo také staré, jednoduché oproti jej zložitému životu hviezdy. Dokonca ešte aj na svojho budúceho (vtedy ešte nevedela, že sa jej bude páčiť) priateľa sa pozerala dosť kritickými očami.
- Kenny sa k nej na prvom stretnutí nesprával najlepšie. Vyzeralo to ako keby počul každé jedno škaredé slovo, čo o ňom povedala. Bola som zvedavá ako sa to vyvinie ďalej. Keďže to nevyzeralo, že by sa priťahovali.
- Kenny sa hodil do ich rodiny, aj keď ešte do nej oficiálne nepatril, ale aj oni sa k nemu správali ako k rodine a aj on ich tak asi bral. Staral sa o jej mamu (bola to jeho susedka), pomáhal jej so záhradou, keď niečo potrebovala pomôcť v domácnosti... Bolo to od neho pekné. Ale predsa len bolo to také menšie mestečko a tak si tam ľudia pomáhali navzájom. Teda hlavne on tam dosť pomáhal. Zobral si na krk aj spevácky zbor (v kostole), ktorý nikto nechcel. Niežeby boli až tak zlý, ale nebola to zrejme lákavá práca ešte popri zamestnaní.
- prostredie bolo pekné. Dej bol možno jednoduchší, ale tiež príjemný. Postáv tam bolo tak akurát, pár ľudí z jej brandže, jej rodina, ľudia z jej mestečka.
- prešli z toho, že sa nemohli zniesť k tomu, že sa priťahovali. Nič nové, ale tu to bolo trochu také nečakané, aj keď zrejme sa to dalo asi očakávať, keďže on bol do nej buchnutý ešte na strednej škole a stará láska len tak nehrdzavie a nečudujem sa, že on ju postupne priťahoval, lebo bol naozaj sympoš. Občas možno takým rozčuľujúcim spôsobom svätuškára, ale bol to fakt fajn chalanisko a svoju dcéru veľmi dobre vychoval, aj keď bol na ňu skoro sám (ešte keď žila jeho matka, tak mu pomáhala, lebo bývali s ňou).
- ale aj keby sa dali dokopy nevedela som si úplne predstaviť ako by to fungovalo. Ona by koncertovala, nahrávala, cestovala, väčšinu času by ani doma nebola a on by bol jej domáci maznáčik alebo by pracoval a ostal doma a kedy by sa vídali? Alebo ona by sa vzdala kariéry, založila by si s ním rodinu a bolo by? Nezdalo sa mi to také jednoduché, keďže ona svoju prácu milovala a možno aj jeho, ale zo začiatku to vyzeralo, že svoju prácu má o niečo radšej. Nechala som sa prekvapiť ako to všetko dopadne a bolo to fajn.
- a do toho všetkého obaja mali partnerov. On mal frajerku už osem rokov (aj keď to nevyzeralo nejako vážne, skôr to bolo o tom, že si na seba zvykli nie o tom, že by sa milovali. Len to asi ešte nevideli.) a keďže jej frajer bol hudobník, tak oni sa veľmi často nevideli, takže to skôr bolo len randenie ako vzťah.
- páčila sa mi táto myšlienka:
Tak toto je určite ten pocit, ktorý prežíva matka, pomyslela si, keď má niekoho, čo ju ľúbi bez akýchkoľvek podmienok, len preto, lebo ju potrebuje, váži si ju a pokladá ju za svoj vzor.
- bol to zaujímavý pohľad do sveta hudobníkov. Konkrétne country speváčky.
- človek si uvedomil, že cena za vstupenku nie je len za toho speváka, ale aj za všetkých, ktorý sa na tom podieľajú
- pri čítaní som si knihu užívala. Bola to taká jemná romantika. Mala som pocit ako keby som pozerala nejaký jednoduchý romantický film. S obyčajným dejom, ale s peknými hercami.
- určite to nie je kniha, ktorú by som zodrala čítaním, ale asi by som jej dala šancu viackrát, ak by som nemala viac kníh. Bola príjemná, ale po prvom prečítaní sa mi v hlave dlho neudržala. Ako prišla, tak aj odfučala. Kvôli tomuto článku som musela po nej siahnuť znova a veru som si toho až tak veľa nepamätala, ale užila som si ju znova. Bola pekne napísaná.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...