utorok 7. apríla 2020

Sandra Brown - V zajatí citov


Anotácia:
Miranda Priceová je rozvedená žena, bývala manželka vysokého štátneho prominenta Mortona Pricea. Keď sa so synom vyberú na výlet, stanú sa očitými svedkami lúpežného prepadu vlaku. Hoci sa spočiatku zdá, že ide len o dobre zinscenované divadielko pre oči turistov, zakrátko sa ukáže, že všetko je inak. Prepad je skutočný a zločinci si matku a jej syna ponechajú ako rukojemníkov.
Únoscovia - Indiáni - ich privedú do svojej osady. Postupom času však Miranda zistí, že cieľom neprístupného náčelníka Sokola O'Toola nebola vlaková lúpež, ale práveže únos syna Scotta, aby sa tak pokúsil prinútiť vládne orgány znovu otvoriť baňu prinášajúcu živobytie celej osade.
Mirandin bývalý manžel Morton síce navonok veľmi žiali za svojím synom a únoscom sľubuje adekvátny trest, ale jeho pravá tvár skrýva tajomstvo, ktoré je kľúčom k vyriešeniu celého prípadu. Jeho jadrom sú totiž nekalé praktiky s vyvlastňovaním pozemkov. Naviac je pred voľbami a Morton využíva všetky prostriedky, aby posilnil svoje politické vyhliadky a kariéru.
S plynúcimi dňami sa menia aj vzťahy medzi Mirandou a Sokolom O'Toolom. Z nepriateľov sa stanú milenci...
O knihe:
original - Hawk O'Toole's hostage
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - celkom pekná
dej sa odohráva - ak to tam bolo spomenuté, tak si fakt nepamätám a prehliadla som to. Ale povedala by som Amerika, blízka minulosť, možno aj súčasnosť. Neviem.

Moje pocity:
- 31. december 2019 - 1. január 2020
- začiatok ma zaujal. Vlakové prepadnutie, lupiči, z ktorých sa neskôr vykľujú únoscovia a indiáni. Ak som čítala niečo o indiánoch, tak to bolo už dávno, takže aj táto téma sa mi páčila a potešila ma, aj keď nie úplne všetko sa mi páčilo.
- Miranda mi prišla skôr také mestské dievča, panička, ale nie správaním. Bola milá a sympatická. Ani neviem prečo som z nej mala taký pocit. Možno preto, že bola bývalou ženou politika. Páčilo sa mi aká bola bojovníčka, keď sa jednalo o jej syna. Bol pre ňu všetkým a bolo to vidno. Povedala by som, že rovnako by sa správala asi aj k manželovi, ktorého by ľúbila a ktorý by ju tiež miloval. Nie až tak ochranársky ako k jej synčekovi, ale s takou láskou.
Niektoré jej správanie sa mi nepáčilo. Napríklad to, že nechala so sebou zametať ako nejaká milenka Sokola. Z časti som to chápala, lebo to robila na ochranu svojho syna, ale občas mi to prišlo ako keby nemala svoju česť alebo si ju až tak veľmi nevážila. Neviem. Môj pocit. Alebo možno ju Sokol tak veľmi priťahoval.
- jej syn Scott. Najskôr mi prišiel ako taký malý, dobre vychovaný chlapec, ale nakoniec sa z neho vykľul odvážny, malý dobrodruh. A to hlavne aj vďaka Sokolovi, lebo ho nedržal len pri maminej sukni a spravil z neho malého "Indiána". Bolo to pekné. Som rada, že tam bol a bol taký aký bol. Museli ste si ho obľúbiť.
- Sokol O'Tool ako chlap sa mi páčil. Nemám mu čo vyčítať, ale nepáčilo sa mi ako riešil ten problém s tou baňou. Uniesť kvôli tomu nevinné dieťa? A rozmýšľať o tom, že keby im jeho otec nepomôže, tak si ho nechá? A na úbohu matku nemyslel? To ma trochu dosť naštvalo. Chápem, že ako náčelník mal zodpovednosť za svojich ľudí, ale mohol nájsť iné riešenie. Radšej uniesť jeho ako jeho syna. Dobre hovorím blbosť, ale hádam chápete, čo chcem povedať. Že to nebolo od neho pekné. Aj keď sme potom zistili prečo to spravil, ale aj tak.
- postáv tam bolo celkom dosť. Nebolo ich prehnane veľa, ale nestretli sme sa len s dvomi postavami. Prostredie bolo krásne a vedela by som si tam predstaviť dovolenku. Bývanie samozrejme nie, lebo som rozmaznaná dnešnou dobou a vymoženosťami, ale oddýchnuť si v takom krásnom prostredí, tak to by som si určite užila.
- páčili sa mi dialógy, opisy, prostredie, postavy, dej, koniec. Určite by sa tam našli aj nejaké chybičky, ale tie neprevážili to dobre, čo v knihe bolo. Za mňa určite stála za prečítanie a možno, asi, určite by som po nej siahla znova. Ale niečo to TOP mi tam chýbalo, takže len 4 pusinky.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...