utorok 28. apríla 2020

Deborah Smith - Cudzinec


Anotácia:
Agnes Hamiltonová si nebola istá, či krásny cudzinec, ktorý sa v májovej nočnej búrke nečakane zjavil na jej ranči, je len výplodom jej fantázie, alebo splnením jej snov. V nich si predstavovala, že sa v jej živote konečne zjaví ten pravý muž a ako romantický rytier ju odnesie do neznáma. Aggie je bývalá hviezda rodinných televíznych seriálov, ktorá sa sama statočne pasuje so životom. John Bartholomew je Angličan, ktorý hľadá u Aggie vzácnu rodinnú pamiatku. Vďaka Agginmu čaru John podľahne svojim citom, čo podstatne skomplikuje jeho zámer.
Uverí Aggie znova Johnovi, že jeho cit je skutočný a nielen jeho ďalším klamstvom? Má ich láska budúcnosť napriek všetkým ťažkostiam?

O knihe:
original - Stranger in Camelot
- myslím si, že nepochádza zo žiadnej série
obálka - nie je zlá. Je pekná, ale vedela by som si predstaviť inú, také niečo ala divoký západ a rytieri. Síce to k sebe veľmi nesedí. Ale chcela som tým povedať niečo ala Amerika, kone, rytieri, Kamelot...
dej sa odohráva - Amerika (neviem, kde presne, možno to tam bolo spomenuté), blízka minulosť

Moje pocity:
- 2. - 17. január 2020
- denník Sira Milesa a jeho život boli naozaj zaujímavé. Možno ma to zaujalo viac ako hlavní hrdinovia.
- páčilo sa mi ich prvé stretnutie. Bolo to také zaujímavé, desivé, ale aj trochu čudné. Aj ja som chvíľu rozmýšľala, či je chlap, ktorý ju zachránil preľud sira Misela, hrdina alebo nejaký darebák. Asi bol z každého trochu
- dialógy mi prišli trochu umelé, ale niektoré sa mi páčili. Bolo to také na striedačku.
- on slintal nad ňou, ona nad ním. Fuj. Takéto okaté veci sa mi veľmi nepáčia. Oh, aký je dokonalý každý sval a chlp na ňom... Vážne? Prečo? Mám rada slintavé opisy, ale dobre napísané a nie také prehnané.
- John bol až príliš džentlmenský. Mám to rada, ale nie keď je toho tak veľa. Vtedy je to možno skôr nepríjemné ako sexy.
- to ako ho učila pískať bolo celkom zábavné, aj ja som to skúšala, ale pískanie cez prsty mi nikdy nešlo a nie som si istá, či sa to niekedy naučím. Pískať perami viem, ale prsty si väčšinou len oslintám.
- Agnes a jej suseda nemali moc pekný vzťah a keď k nej museli ísť po jej kobyly, ktoré jej ušli a suseda ju začala urážať, tak ju John veľmi pekne bránil a jej sa strašne milo vyhrážal:
"Madam!" prerušil ju prudko John. Z jeho hlasu vanul chlad a potláčaná zlosť. "Ak ihneď neprestanete, vyskočím z auta, obídem ho dookola, vrhnem sa na vás, a budem vás bozkávať dovtedy, kým nebudete v tvári fialová!"
- kniha bola hlavne o Agnes a Johnovi. Sem tam sa tam objavili aj iné postavy (mohlo ich byť okolo päť), ale neboli tam až tak často, nejako extra ma nezaujali a ani som si ich veľmi nezapamätala.
- zvratov tam bolo viac než postáv. Hlavne za tie zvraty dostala kniha toľko pusiniek. Síce boli niektoré nič moc, ale niektoré sa mi páčili a užívala som si ich.
- Aggie si myslela, že je zazobaný - bohatý synček a on ju v tom nechal. Tak trochu jej to nevyvracal, tak trochu jej klamal.
- boli situácie ako napríklad s tými kačkami, keď som sa bavila
- Agnes mala zaujímavú minulosť a divoké "mládi"zato Johnova minulosť ma až tak nezaujala. Dobre mal tiež svoje trápenia a tak, ale čo ja viem. Bolo to také nič moc.
- čakala som, že keď zisti, že jej klamal bude naštvaná, sklamaná, ale to čo urobila som nečakala:D
- príbeh bol celkom dobrý, ale jeho spracovanie nebolo niečo z čoho by som bola očarená. Kniha za prečítanie stojí, ale asi len raz. Bolo to fajn, ale nejako extra ma to nenadchlo, ale ani ma to nejako extrémne netýralo.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...