štvrtok 1. októbra 2020

Johanna Lindseyová - Vysnívaný muž


Anotácia:
Krásna, no vypočítavá Megan Penworthyová upriamila všetky svoje túžby na jediný cieľ - vydať sa za bohatého vojvodu Ambrosa St. Jamesa. Nijaký iný nápadník sa jej nezdá dosť dobrý, najmä nie pekný chovateľ koní Devlin Jefferys, ktorý sa vytrvalo uchádza o jej priazeň. Pod maskou chovateľa koní sa však skrýva sám vojvoda, známy zvodca ženských sŕdc, ktorý chce skrotiť hrdú krásku. No svetaskúsený šľachtic si nikdy nemyslel, že vo zvodoch lásky nájde takú krásnu premožiteľku.
O knihe:
original - Man of my dreams
- 1. časť zo série z panstva Sherring Cross:
Vysnívaný muž, Miluj ma navždy, Vzplanutí (3. časť vyšla len v CZ)
obálka - pekná ako väčšina od Lindsey, ale ja som si ho predstavovala inak
dej sa odohráva - Anglicko, 1878

Moje pocity:
- 9. február 2020 (celý deň)
- jedným dychom. Nemám viac čo dodať. Spravila som si maratón Johanny Lindsey a bolo to úžasné a musela som sa krotiť, aby som si neprečítala viac kníh od nej, lebo to je taká istotka, keď budem čítať nie moc dobré knihy, aby som sa navnadila k ďalšiemu čítaniu nejakou dobrou knihou. A veru mi to teraz bolo treba.
- kniha Miluj ma navždy patrí k mojim obľúbeným asi aj preto, že to bola jedna z mojich prvých kníh a čítala som ju toľkokrát, že to neviem ani spočítať. Ale nejako som tieto dve knihy od seba oddelila, lebo sa mi marilo, že v Miluj ma navždy som túto hrdinku nemala rada, lebo hlavný hrdina bol do nej zamilovaný a hlavná hrdinka mala tuším zálusk na hlavného hrdinu z tejto knihy alebo nejaké zvady-vady s touto hrdinkou. Už som si to presne nepamätala. Musím si to asi niekedy obnoviť.
- myslela som si, že Megan nebudem mať rada. Nepôsobila veľmi príjemne, ale všetko sa postupne vyjasnilo, aj keď sem tam bola ešte protivná. Hlavne vtedy, keď vyhlásila, že sa vydá sa vojvodu z Wrothstonu a pritom ani nevedela, že sa s tým človekom vlastne práve rozpráva.
- veľmi sa mi páčila tá živočíšna chémia medzi hlavnými hrdinami. Bolo to úžasné. Aj keď sa to dosť zamotávalo na tom, že on si myslel, že ona ide iba po jeho titule a ona tiež pochybovala o tom, že ju miluje. Takže to nebolo veľmi šťastné obdobie, ale aj tak sa mi to páčilo ako sa k sebe prepracovávali.
- nebudem prezrádzať prečo bola Megan aká bola (stojí to za prečítanie), ale poviem vám, že ani Devlin nebol žiadny anjelik a tiež bol tak trochu asi rozmaznaný. Tipujem, že dôvodom bolo aj to, že bol bohatý, s titulom a že sa na neho ženy lepili hlavne kvôli tomu a teda aj kvôli jeho výzoru. Z časti som ho ľutovala, určite mu to muselo liezť na nervy, ale zase ako vojvoda si mohol dovoliť byť drzý ako len chcel. Ale aj tak bol podľa mňa aj trochu rozmaznaný, ale inak šikovný a sympatický. Proste sexy.
- jej kôň sa volal Ambros podľa hlavného hrdinu, keď sa to dozvedel to bola tiež vtipná situácia :D Ale najvtipnejšia situácia bola podľa mňa, keď mu oznámila za koho sa chce vydať :D Chudák asi ho to dosť šokovalo, keď mu povedala, že sa chce vydať za neho, aj keď vlastne len za jeho meno a jeho stajne, lebo nevedela, že on je jej vojvoda, ktorého chce uloviť.
- po istej udalosti, čo sa medzi nimi stala boli tie ich dialógy zvláštne, teda nie len dialógy medzi Devlinom a Megan, ale aj tie medzi Megan a Tiffany a aj tie zápletky boli také zvláštne a detinské. Moc sa mi to nepáčilo. Možno by to ubralo aj jednu pusinku, ak by som bola veľmi prísna.
- v tejto knihe sme sa stretli s cca 6 vedľajšími postavami a hlavne s hlavným hrdinom z knihy Miluj ma navždy, takže by som odporúčala najskôr si prečítať túto knihu (Vysnívaný muž) a potom až druhú časť, ale pri tejto autorke je to trochu problém, lebo dostať sa k jej knihám nie je vôbec jednoduché a väčšinou čítam knihy v poradí ako sa k ním dostanem, aj keď sa už snažím čítať série, tak ako po sebe nasledujú jednotlivé časti, nie vždy sa to dá.
- nepáčilo sa mi to ako sa s ňou  zahrával a robil z nej hlupaňu, čo sa týkalo toho kým v skutočnosti je
- v istej chvíli to čítanie dosť škrípalo a povedala by som, že knihu pomáhal autorke písať niekto iný, neskúsený alebo sa spravila chyba v preklade a stratilo sa tam to dobré, ale potom to zase nabehlo, naolejovalo sa to a išlo to fajn.
- páčilo sa mi ako volal Devlin Megan - uličnica. Bolo to také rozkošné, hravé, milé.
- ten koniec bol úžasný
- kniha možno nebola stopercentná a našla by som v nej veci, ktoré sa mi nepáčili, ale podľa mňa stojí za prečítanie a určite aj viackrát preto toľko pusiniek :*

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...